6.

489 54 11
                                    

-"Bugün sahile inelim mi bebeğim?"

-"Olur." Gülümsedi karşısında ki kocasına.

Saçlarına konulan öpücükle omuzlarından bir yük kalmış gibi hissetti. Saçlarını öpmesini çok seviyordu.

"Seni seviyorum hayatım."

Giyinip indiler aşağı. Sahile sürdü arabayı. Eşinin kapısını açtı ve bir elini tuttu indirdi onu. Öptü avucunun içindeki eli. "Önden buyrun prensim."

Hoseok kocaman gülümsedi ve yanağına kondurdu öpücüklerini.

Sahilde kayaların üstünde birbirlerine sarılarak oturuyorlarken Hoseok halinden memnun bir şekilde daha çok sokuldu sevgilisinin kucağına.

-"Çok fazla vakit geçiremiyoruz birlikte özledim seni."

-"Emin ol bende özlüyorum hayatım. Seni ihmal etmek istemiyorum ama biliyorsun biraz para biriktirip çıkıcağım o işten."

-"Hmhm biliyorum ama çoğu gece tek girdiğim o yatak, sensiz yediğim yemekler, ne zaman geliceksin diye sürekli kontrol ettiğim saat, seni beklediğim zamanlar. Zehir gibi geliyor, kalbim sıkışıyor. Sensizlik beni çok yoruyor Yoongi."

-"Saatlerce başında oturduğum o masa başındayken bende öyle hissediyorum. Masam da fotoğrafların var biliyor musun?"

-"Cidden mi? Umarım güzel olanları koymuşsundur."

-"Her halinle çok güzelsin. Her bir ayrıntına aşığım senin."

Önünde ki saçları öptü. Hoseok sadece ona aitmiş gibi kabul etti öpücükleri.

Offended 솝 SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin