(Jungkook szemszöge)
Egy hétzel ezelőtt kirúgtak a volt iskolámból mert elméletileg túl "durván" bántam egy gyerekkel ami annyibólallt hogy leüvöltöttem a fejét. Szerintem azért ezt egy kicsit túl reagálták dehát ha ezt akarták ez van. Kb két napja voltam egy állásinterjún egy másik suliban és meg kell mondjam elég könnyen ment. Lehet azért mert az igazgató nő volt és hát éppen egy feszülős szettet vettem fel dehát ki tudja.....
Ma kezdek ott. Elméletileg a suli "boszorkánya" osztályát kapom meg akik 12. esek így remélem jól megvannak nevelve mert nem nagyon van türelmem. Már egy órája fent vagyok de az ébresztő csak 30 perc múlva csörög így gondoltam hogy lemegyek az edzőtermembe edzeni. Majden elfelejtettem Jeon Jungkook vagyok, 27 éves és egyedül élek. Nincs családom mert manapság nagyon nehéz találni egy olyan embert aki elfogadna engem. Volt már pár kapcsolatom és mind csak pár hónapig tartottak mert úgy fogalmaztak hogy " nem lehet téged elviselni mert tul akaratos, nyafogós és farrófejű vagy". Hát igen ebből kb az összes igaz. Szóval kell találjak magam mellé valakit aki elvisel. Mikor meghallottam az ebresztőmet felmentem és beálltam a zuhany alá. Ez után megmostam a fogam, felöltöztem, belőttem a hajam, ittam egy kávét, beültem a kocsimba es elindultam új munkahelyem felé. 10 percre van tőlem autóval úgyhogy elég hamar oda is értem. Bemementem az épületbe es utam egyből az igazgatóiba vezetett. Ott elmondta a nő hogy melyik osztályba kell menjek és el is engedett miután becsengettek. Mikor beléptem az osztályba egyből körülnéztem és ahogy ezt megtettem már láttam hogy a legtöbb lány csurgatja a nyálát...fúj az ilyensket annyira nem birom. Mikor kiment a tanárnő megkértem hogy mindenki mutatkozzon be. Kb 10 telószámot kaptam az osztályból de egy emberen megakadt a szemem. Szőke haj, telt ajkak, karcsú testalkat.....mint egy angyal.Park Jimin hmmmm miket tudnék én vele csinálni.....na Jeon Jungkook allítsd le magad ő az egyik diákod!!!! Miután túlvoltunk a bemutatkozáson közöltem velük hogy nem terveztem mára semmit ezért haza mehetnek.
En is beültem a kocsimba de utam egy szórakozóhely felé vezetett. Mikor megérkeztem még nagyon kevesen voltak hiszen még eléggé koran volt így leültem valahova és csak ittam és ittam. Nem volt más dolgom szóval ott ültem egész délután és azon gondolkoztam hogy mit ronthattam el hogy 27 évesen még nincs párom se családom. Mikor észbekaptam már késő este volt így azt gondoltam hogy bemegyek a tömegbe táncolni hátha találok valakit aki elfeledtet velem ezen az estén mindent. Mondjuk azt hogy kb kijózanodtam amikor megláttam Jimint táncolni. Fiú létére úgy tekerte a csípőjét és olyan jó segge van hogy gondok akadtak alul.
Így leszarva a következményeket oda mentem mögé és átöleltem a derekát. Mikor megfordult láttam a meglepődöttséget az arcán ezért elhatároztam hogy azt tettetem hogy úgy be vagyok baszva hogy nem ismertem fel. Egy idő után már nem tudtam visszafogni magam így megcsókoltam. Annyira akartam ezt a fiút. Nem tudom mi ütött belém de azt éreztem hogy életem végéig tudnám őt csókolni. Mikor a dolgok kezdtek elfajulni elváltam tőle és beültettem kint a kocsimba. Így az új osztályomból egy diákkal a lakásomra megyünk. Úgy érzem nem fogunk unatkozni.Sziasztok nagyon köszönöm annak aki elolvassa ha pedig tetszett pls volte❤️❤️