(Jimin szemszöge)
Az odaút számomra eléggé feszülten telt. Próbáltam lenyugodni és nem arra gondolni hogy mekkora baj lehet ebből az egészből. Miközben néztem ki az ablakon tanárom kezét megéreztem a combomon. Na itt volt az a pillanat amikor már semmi nem érdekelt. Akartam őt. Lenéztem a kezére és TE JO EG. Ennek az embernek még a keze is olyan tökéletes és hogy a combomon volt úgy még jobban tetszett. Elmélkedésemből az zavart meg hogy Jungkook leállította a motort ami egyet jelent: megérkeztünk. Vettem egy nagy levegőt és kiszálltam a kocsiból. SZENT ISTEN ilyen luxus házat még életemben nem láttam! Fehér és fekete színű két emeletes ház volt hatalmas ablakokkal. Mikor kinyitotta az ajtót rám nézett és egy félmosoly kíséretében előre engedett. Már vettem volna le a cipőm amikor tanárom magafelé fordított és nekilökött az ajtónak. Olyan vadul kezdte falni ajkaimat hogy ezernyi pillangó repkedett a hasamban. Keze a derekamról egyre lejjeb csúszott és értettem hogy mit akar ezert felugrottam az olébe. A csókot nem megszakítva vitt a szobájába. Gondolkoztam azon hogy körül kéne nézzek de ezt az ötletet hamar elvetettem mivel lássuk be volt jobb elfoglaltságom is. Benyitott egy szobába ahol az egész szoba Jungkook illatú volt. Letett az ágyára és ott folytattuk tovább. Számról áttért nyakamra majd kulcscsontomat is rendesen kiszívta. Én viszont olyan régen nem voltam senkivel hogy beparáztam ezért amikor vette volna rólam le a nadrágot megállítottam.
- Valami baj van?
-Nem semmi csak......kaphatnék egy italt?
- Most?!
- Igen légysziiiii🥹
- ahjj jó várj itt.
Ezzel ki is ment a szobából nekem pedig volt időm körbenézni. A szoba falai szürkék voltak, egy hatalmas fekete franciaágyon feküdtem és volt még egy ítóasztal is. Na várjunk......az mögött mi lehet? Volt a szobában 1 hatalmas fekete függőny. Mivel túlságosan kíváncsi vagyok ezért odamentem és elhúztam. Láttam hogy egy hatalmas erkély van ott ezértki is léptem. Már nagyon sötét volt de a kert meg volt világítva így látszott hogy hatalmas. Neki hogy telik ennyire egy tanári fizetésből? Talán gazdag családból származik? Hondolataimból két kar húzott vissza a valóságba.
- Hoztam egy kis vörösbort de látom nem unatkoztál. Biztos minden rendben?? Nem muszály ha nem akarod!
Vettem egy nagy levegőt és elmeséltem neki az előző barátommal történteket...........-Sziasztok! Bocsánat hogy eddig nem raktam ki részt de felvételi előtt állok és elég nehéz erre időt találni!
De a jó hír hogy itt az újabb rész és a következőt is legkésőbb hétfőn kiteszem. Vajon mi történhetett Jiminnel?
Köszönöm hogy elolvastad és ha tetszett pls vote!❤️❤️