~3~

305 12 0
                                    

"Viszont ebben 2 erős kar a derekamon megállított"
Sokszor szokott előfordulni, hogy fiúk is bepróbálkoznak nálam feminim alkatom miatt. Az igaz hogy alacsony vagyok és az alkatom elég lányos de én heteró vagyok.....vagyis eddig azt hittem.
Megfordultam és megláttam Jungkookot. Mikor belenézett a szemembe azt hittem ott halok meg. Az a dominancia amit árasztott rögtön elvette az eszem és abban a pillanatban azt sem tudtam hogy fiú vagyok e vagy lány. Egy kicsit elgondolkozhattam mert mire észbekaptam kezei a derekamról a fenekemre csúsztak. Megpróbáltam magamtól eltolni de ez esélytelen volt mivel nálam jóval erősebb volt. Így hát maradt az hogy belefúrtam a fejemet a mellkasába és szippantottam egyet illatából. Nagyon jó és férfias volt. Ekkor viszont az ébresztett fel hogy feltett egy kérdést.
- Hogy hívnak szépségem?
- Jimin vagyok mr. Jeon
Ekkor felemeltem a fejem és ránéztem de láttam hogy a sok ital miatt fel sem fogta hogy az egyik diákja vagyok így amilyen gyorsan csak lehetett odahajolt a fülemhez és suttogva beszélt amitől libabőrös lettem.
- Nem tudom honnan ismersz de eléggé beindít hogy ha így szólítanak.
Ekkor olyan vörös lettem hogy még egy paradicsom is megirigyelte volna színemet. Azt sem tudtam hova nézzek mikor kezével megfogta államat és maga felé fordította arcomat. Kb 1 percig csak néztük egymást és nekem ennyi idő elég volt ahoz hogy megkérdőjelezzem nemi identitásomat. Mikor látta hogy nem lépek semmit szépen lassan összérintette párnácskáit az enyémekkel. Ebben a pillanatban ezernyi pillangó szabadult fel hasamban és úgy éreztem mintha az idő megállt volna. Abban a pillanatban megszünt körülöttünk minden és csak mi ketten voltunk. Én nem törődve a következményekkel visszacsókoltam, mikor pedig végignyalt alsó ajkamon azzonnal szabad utat adtam neki. Igy faltuk egymást kb 5 percen keresztül mikor levegő hiány miatt szét kellett válnunk, ami nem tartott annyira sokáig mert azonnal rátabadtam ajkaira. Még egy jó ideig igy voltunk viszont mikor kezdtek bedurvulni a dolgok akkor elváltunk egymástól és elkezdett kifelé húzni a helyről. És elvezettet kocsijához ahova be is ültem.
- Hova megyünk?
- Ha nem zavar akkor hozzám drága.
- És ittasan fogsz vezetni?
- Hidd el az este folyamán 3szor kijózanodtam.
Így elindultunk a tanárom háza felé. Végülis nem igy képzeltem el ezt az estét de az már biztos hogy nem fogunk unatkozni.

Köszönöm ha elolvastad és ha tetszett vote pls❤️❤️

Mr. JeonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora