И/П ᴋᴀᴋ ᴨᴀᴩᴇнь

366 18 8
                                    

Ꮾᴩᴀᴛья Ꮶᴀʙᴀᴛᴀ (Ꮋᴀхᴏя и Ꮯᴏя)
Ꮋиᴋᴛᴏ нᴇ ᴨᴩᴏᴄиᴧ,ᴀ я ᴩᴇɯиᴧᴀ ᴄдᴇᴧᴀᴛь)
Ꮯ ᴋᴇʍ дᴀᴧьɯᴇ?<3

Ᏼᴀɯᴀ дᴩужбᴀ:
1.Ꮯ Ꮶᴀʙᴀᴛᴀ ʙы ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиᴧиᴄь бᴧᴀᴦᴏдᴀᴩя Ꭲᴀᴋᴇʍичи и Ꮇᴀйᴋи.Ꭲᴀᴋᴇʍичи ᴨᴏᴨᴩᴏᴄиᴧ у Ꮇᴀйᴋи,чᴛᴏбы ᴛᴏᴛ ᴨᴩиʙёᴧ ᴄʙᴏих дᴩуɜᴇй чᴛᴏбы ᴨᴏᴦуᴧяᴛь ʙᴄᴇ ʙʍᴇᴄᴛᴇ.Ꮇᴀйᴋи ᴄᴏᴦᴧᴀᴄиᴧᴄя.
Ᏼᴇчᴇᴩᴏʍ ᴛы ᴨᴩиɯᴧᴀ ʙ ᴨᴀᴩᴋ и уʙидᴇᴧᴀ Ꮇᴀйᴋи и ᴇᴦᴏ дᴩуɜᴇй.Ꭲы ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ.
-Ꮻй,ᴨᴩиʙᴇᴛ,Ꭲ/и!-ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Ꮇᴀйᴋи-ᴛы быᴄᴛᴩᴏ ᴨᴩиɯᴧᴀ)
-Ᏼᴄʍыᴄᴧᴇ?-ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧᴀ ᴛы
-Ꮇы ᴛᴏᴧьᴋᴏ чᴛᴏ ᴄᴀʍи ᴨᴩиɯᴧи-ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Ꭲᴀᴋᴇʍичи
Ꭲы уᴧыбнуᴧᴀᴄь,ᴀ Ꮇᴀйᴋи ᴩᴇɯиᴧ ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиᴛь ᴛᴇбя ᴄᴏ ᴄʙᴏиʍи дᴩуɜьяʍи.Ᏼ ᴋᴏнцᴇ ᴋᴏнцᴏʙ ᴛы ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиᴧᴀᴄь ᴄ Ꮋᴀхᴏᴇй и Ꮯᴏᴇй.Ꮻни ᴛᴇбᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧиᴄь,ᴋᴀᴋ и ᴛы иʍ.

2.Ꮾᴩᴀᴛья ᴏᴛᴋᴀɜыʙᴀᴧиᴄь ʙᴇᴩиᴛь,чᴛᴏ ᴏни ʙᴧюбᴧᴇны ʙ ᴛᴇбя.Пᴩичёʍ ᴏбᴀ.
Ꮶᴏᴦдᴀ Ꮶᴀʙᴀᴛᴀ ʙидяᴛ ᴛᴇбя,ᴏни ᴨᴏᴄᴛᴏяннᴏ ᴨыᴛᴀюᴛᴄя ᴨᴩиʙᴧᴇчь ᴛʙᴏё ʙниʍᴀниᴇ.
Ꮋᴀхᴏя нᴀчинᴀᴇᴛ ᴋ ᴛᴇбᴇ ᴨᴏдᴋᴀᴛыʙᴀᴛь,ᴨᴏᴋᴀ Ꮯᴏя ʍᴏᴧчᴀ ɜᴀᴋᴩыʙᴀᴇᴛ ᴦᴧᴀɜᴀ и ᴋᴩᴀᴄнᴇᴇᴛ.Пᴏᴋᴀ ᴄᴛᴀᴩɯий Ꮶᴀʙᴀᴛᴀ ᴋ ᴛᴇбᴇ ᴨᴏдᴋᴀᴛыʙᴀᴇᴛ,Ꮯᴏя иɜʙиняᴇᴛᴄя ᴨᴇᴩᴇд ᴛᴏбᴏй и ᴦᴏʙᴏᴩиᴛ,чᴛᴏ ᴇʍу ᴄᴛыднᴏ ɜᴀ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ бᴩᴀᴛᴀ.

3.Ꭺ дᴏɯᴧᴏ дᴏ ᴛᴏᴦᴏ,чᴛᴏ ᴄᴛᴀᴩɯий Ꮶᴀʙᴀᴛᴀ ᴨᴩиɜнᴀᴧᴄя ᴛᴇбᴇ ʙ ᴧюбʙи,ᴨᴏᴋᴀ ᴨᴏдᴋᴀᴛыʙᴀᴧ.Ꮯᴏя нᴀчᴀᴧ ᴩᴇʙнᴏʙᴀᴛь и ᴨᴏɯᴧᴏ ᴨᴏᴇхᴀᴧᴏ.Ꭰʙᴏᴇ Ꮶᴀʙᴀᴛᴀ ᴨᴩиɜнᴀᴧиᴄь ᴛᴇбᴇ ʙ ᴧюбʙи.

Ᏼᴀɯᴀ ᴄᴏʙʍᴇᴄᴛнᴀя жиɜнь:
1.Ꮯᴏя ᴦᴏᴛᴏʙиᴛ и ɜᴀбᴏᴛиᴛьᴄя ᴏ ᴛᴇбᴇ,ᴨᴏᴋᴀ Ꮋᴀхᴏя ᴄ дᴏʙᴏᴧьнᴏй уᴧыбᴋᴏй идёᴛ нᴀ ɜᴀбиʙы.Ᏼᴄё ᴋᴀᴋ ᴏбычнᴏ.

2.Зᴀбᴏᴧᴇᴧᴀ?Ꮯᴏя ᴨᴏɜᴀбᴏᴛиᴛьᴄя.Иɜбиᴧи?Ꮋᴀхᴏя убьёᴛ ᴧюбᴏᴦᴏ,ᴋᴛᴏ ᴛᴇбя ᴛᴩᴏнᴇᴛ(ух,ɜᴀбиʙнᴏй)

3.Ꮋᴀхᴏя ᴨᴏᴄᴛᴏяннᴏ ᴦᴏʙᴏᴩиᴛ ᴛᴇбя ᴨᴏɯᴧыᴇ ᴋᴏʍᴨᴧᴇʍᴇнᴛы,ᴀ Ꮯᴏя ʍᴏᴧчᴀ ᴄᴛᴏиᴛ ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏнᴋᴇ,ᴄᴋᴩᴇᴄᴛиʙ ᴩуᴋи нᴀ ᴦᴩуди.Инᴏᴦдᴀ ᴏн ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ɜᴀᴋᴩыʙᴀᴇᴛ ᴦᴧᴀɜᴀ и иɜʙиняᴇᴛᴄя ɜᴀ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ бᴩᴀᴛᴀ.

Знᴀᴋᴏʍᴄᴛʙᴏ ᴄ ᴩᴏдиᴛᴇᴧяʍи:
1.Ꮯᴏя ᴏчᴇнь ᴄиᴧьнᴏ ʙᴏᴧнᴏʙᴀᴧᴄя,ᴏн чуᴛь ʙ ᴏбʍᴏᴩᴏᴋ нᴇ уᴨᴀᴧ,ᴋᴏᴦдᴀ ᴛы ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиᴧᴀ Ꮶᴀʙᴀᴛᴀ ᴄᴏ ᴄʙᴏиʍи ᴩᴏдиᴛᴇᴧяʍи.Ꮋᴀхᴏя ᴧиɯь ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ уᴧыбᴀᴧᴄя и ʙёᴧ ᴄᴇбя ᴋᴀᴋ нᴀᴄᴛᴏящий джᴇнᴛᴇᴧьʍᴇн.

2.Ꮶᴏᴦдᴀ ʙᴀɯи ᴩᴏдиᴛᴇᴧи ɜᴀᴦᴏʙᴏᴩиᴧи ᴨᴩᴏ ʙнуᴋᴏʙ Ꮋᴀхᴏя ухʍыᴧьнуᴧᴄя,ᴀ Ꮯᴏя чуᴛь ᴄᴏɜнᴀниᴇ нᴇ ᴨᴏᴛᴇᴩяᴧ.

3.Ꮲᴏдиᴛᴇᴧи ᴋᴏнᴇчнᴏ быᴧи ʙ ɯᴏᴋᴇ ᴄ ᴛᴏᴦᴏ,чᴛᴏ ᴛы ʙᴄᴛᴩᴇчᴀᴇɯьᴄя ᴄᴩᴀɜу ᴄ дʙуʍя ᴨᴀᴩняʍи,ну ʙᴄяᴋᴏᴇ ʙ жиɜни быʙᴀᴇᴛ.Ꭺ ᴛᴀᴋ ᴛʙᴏи ᴩᴏдиᴛᴇᴧи быᴧи дᴀжᴇ ᴩᴀды,чᴛᴏ у ᴛᴇбя ᴇᴄᴛь ᴛᴀᴋиᴇ ɜᴀбᴏᴛᴧиʙыᴇ ʍужчины

Ꭹɸ,ᴏбᴏжᴀю ϶ᴛих дʙух ᴄᴏᴧныɯᴇᴋ<3
Ꮯ ᴋᴇʍ дᴀᴧьɯᴇ ᴄдᴇᴧᴀᴛь?

Ꮢᴇᴀᴄᴛiᴏn:Ꭲᴏᴋийᴄᴋиᴇ ᎷᴄᴛиᴛᴇᴧиМесто, где живут истории. Откройте их для себя