🤍 my boy friend 🖤Ep:5

58 2 0
                                    

/ព្រឹកថ្ងៃថ្មីបានមកដល់រាងតូចភ្ញាក់ពីគេងរួចក៏ងូតទឹកស្លៀកពាក់រៀបចំសៀវភៅទៅសាលារៀនចំណែករាងក្រាស់វិញនៅគេងមិនទាន់ភ្ញាក់ដឹងខ្លួនឡេីយរាងតូចចុះមកខាងក្រោមអោបម៉ាក់និងប៉ារបស់ខ្លួនដែលអង្គុយចាំរាងតូចញ៉ាំបាយជុំគ្នា"

«អ៊ាវនូភ្ញាក់ហេីយហ៎កូនអង្គុយចុះមកញ៉ាំបបរសិនទៅញ៉ាំទៅសាលា»

«បាទម៉ាក់ហេីយចុះឯណាលោកអ៊ំទាំងពីរនោះម៉ាក់ពួកគាត់មិនទាន់ភ្ញាក់ហ៎»

«នៅមិនទាន់ភ្ញាក់ទេកូនអ៎ាញ៉ាំបបរទៅប្រយ័ត្មតែទៅសាលាមិនទាន់ណានូ»

~រាងតូចដាក់កាបូបស្ពាយទៅលេីតុរួចក៏អង្គុយញ៉ាំបបរនៅក្បែប៉ារបស់ខ្លួនរាងតូចញ៉ាំបណ្តេីនិយាយជាមួយប៉ាម៉ាក់របស់ខ្លួនបណ្តេីចំណែកឯប៉ារបស់ខ្លួន

រាងតូចក៏បានសួរនាំរាងតូចអំពីកាសិក្សារបស់ខ្លួន"

«នូថ្ងៃនេះប៉ាទៅធ្វេីធុរះនៅក្បែសាលារបស់កូនចឹងហេីយចាំទៅសាលាជាមួយប៉ាលឺទេ»{ប៉ារាងតូចនិយាយហេីយក៏យកដៃទៅអង្អែលក្បាលរបស់នូ}

«បាទប៉ា»{រាងតូចអោនទៅថេីបថ្ពាល់ប៉ារបស់ខ្លួនមួយខ្សឹត}

«ញ៉ាំឲលឿនទៅនូកុំឲប៉ាចាំយូរអីប៉ារបស់កូនប្រញ៉ាប់ទៅធ្វេីការផង»

«បាទម៉ាក់កូនដឹងហេីយ»

\អាហារពេលព្រឹកបានបញ្ចប់រាងតូចក៏ឡេីងឡានទៅសាលាជាមួយប៉ារបស់ខ្លួនតែមុននិងចេញទៅនូមិនភ្លេចទេថេីបថ្ពាល់ម៉ាក់របស់ខ្លួនដេីម្បីជាកម្លាំងចិត្តមុនទៅសាលាក្រោយពីថេីបម៉ាក់ហេីយរាងតូចក៏ចូលឡានជាមួយប៉ាជិះទៅសាលាខ្លួនរបស់បាត់ទៅ ក្រឡេកមកមេីលរាងក្រាស់ពេលភ្ញាក់ពីមកនាយមិនឃេីញរាងតូចនៅក្នុងបន្ទប់រាងក្រាស់បានប្រញ៉ាប់ប្រញ៉ាល់ងូតទឹកតែងខ្លួនចុះមកខាងក្រោមហេីយប៉ាម៉ាក់របស់នាយក៏បានចុះមកខាងក្រោមជាមួយផងដែលនៅពេលមិនឃេីញនូនៅខាងក្រោមp'zeeក៏សួររកនូថានូទៅណាបន្ទាប់មកម៉ាក់របស់នូក៏បានប្រាប់ទៅzeeថានូបានទៅសាលារៀនបាត់ហេីយគ្រាន់តែលឺប៉ុណ្ណឹងp'zeeបានស្នេីខ្លួនសូមម៉ាក់ប៉ានិងម៉ារបស់nuសូមការអនុញាត្តទៅទទួលzuចេញពីសាលារៀននៅពេលថ្ងៃតែម៉ាក់របស់នូក៏ប្រាប់ទៅzeeថានូមិនដែលមកផ្ទះពីថ្ងៃនោះទេនូមកផ្ទះតែពេលល្ងាចនៅពេលលឺបែបនេះzeeក៏បានប្រាប់ទៅម៉ាក់នូថាខ្លួននិងទទួលនូនៅពេលល្ងាចព្រមទាំងចង់ជូននូទៅដេីលេងញ៉ាំផងដែលចំណែកឯងម៉ាក់ប៉ារបស់zeeពិតជាសប្បាយចិត្តណាស់ពេលដែលឃេីញកូនៗត្រូវគ្នាបែបនេះ"

🤍មិត្តប្រុសរបស់ខ្ញុំ🖤(MY BOY FRIEND)ឈប់សសរWhere stories live. Discover now