/នាយកម្លោះអោនមុខរបស់ខ្លួនទៅជិតនូបន្តិចហេីយចាប់ទាញ់ខ្លួនរបស់នូមកអោបផ្អិបនិងខ្លួននាយធ្វេីឲនូគ្នាអៀនឡេីងមុខក្រហមដូចម្ទេសទុំខ្លួនរបស់នូ
ឡេីងរឹងរកតែរេីសបម្រេីសចេញពីzeeមិនរួចហេីយនូក៏មិនដឹងត្រូវនិយាយអីនោះទេព្រោះវាជាលេីកទីមួយដែលមានមនុស្សប្រុសមកធ្វេីបែបនេះដាក់ខ្លួន zeeមិនត្រឹមតែអោបនូទេតែនាយថែមទាំងលួចបន្លំថេីបថ្ពោល់បោ៉ងៗដ៏ទន់របស់នូទៀតផងរីឯនូវិញមិននិយាយអីទេនៅឈរឡេីងថ្មឹងធ្វេីអីមិនត្រូវទេពេលឃេីញzeeមកថេីមខ្លួនបែបនេះ"(ឈ្លោះគ្នាសុខៗឡូវមកថេីបកូនឆីគេអីណាយ៉ាប់ម៉ងp'zee😑😹)«ខ្លួនឯងក្រអូបណាស់ក្រអូបជាងស្រីទៅទៀត»zee(និយាយឌឺទៅនូ)
«អា!អា!,,,,,,,,,,»នូ
«អា!អា!ស្អីគេហ៊ានតែជេខ្ញុំនិងចាប់បឺតមាត់ឲស្លេកម៉ង»zee
«អ៌ាយ!អា៎យ!អា,,,អាតាគ្រោងឆ្អឹងឆ្អួត»នូ
នូទន្រាំជេីងរបស់ខ្លួនទៅលេីដីព្រមទាំងលេីកដៃរកវ៉ៃp'zeeតែត្រូវzeeចាប់ដៃហេីយនិយាយគំរាមទៅនូ
វិញzeeចាប់ទាញនូចូលទៅក្នុងឡានរបស់នាយធ្វេីដំណេីទៅផ្សាហេីយអ្នកទាំងពីរនាក់ក៏នាំគ្នាទៅដេីរលេងនៅផ្សារទំទេីបយ៉ាងសប្បាយពួកគេនាំគ្នាទិញរបស់របរជាច្រេីននិងនាំគ្នាទៅដេីលេងកន្លែងផ្សេងៗនិងទិញរបស់ញ៉ាំឆ្ងាញ់ៗផងដែល"«អ៎េតាគ្រោងឆ្អឹងហ៎ាខ្ញុំចង់ទិញនំនេះខ្លះយកទៅផ្ទះទុកញ៉ាំនៅពេលមេីលសៀវភៅហេីយតាឯងជួយចេញលុយឲផងចាំដល់ផ្ទះខ្ញុំសូមលុយម៉ាក់ខ្ញុំឲលោកវិញokទេបាទ»nu(រាងតូចឈរទទួញសូមអង្វរzeeទិញនំបន្ថែមយកទៅញ៉ាំនៅឯងផ្ទះព្រមទាំងឲនាយកម្លោះជួយចេញលុយជំនួសខ្លួនសិន)
«ទិញយកទៅញ៉ាំនៅផ្ទះហ៎»zee(សួរបញ្ជាក់ទៅnu)
«បាទ!និងហើយទិញយកទៅញ៉ាំនៅផ្ទះក្រែងលោឃ្លានពេលយប់អត់អីញ៉ាំ ណាមួយនំនេះទំនងឆ្ងាញ់ខ្លាំងណាស់ខ្ញុំចង់សាកញ៉ាំវាបានម្តង»nu
«អត់ទេខ្ញុំមិនឲទិញទេ»zee
«ហេតុអីទៅគ្រាន់តែប៉ុណ្តឹងសោះដល់ផ្ទះខ្ញុំសង់លុយតាគ្រោងឆ្អឹងឯងវិញហេីយ»nu(រាងតូចចាប់អង្រួនដៃp'zeeហេីយចាប់ផ្តេីមធ្វេីចរិកញ៉ាក់ញក់គួឲស្រឡាញ់ប្រេីកែវភ្នែកស្រទន់គួរឲអាណិតដាក់p'zee)
«បាន!បាទទិញក៏ទិញអ៎ាយកវាពីរកញ្ចប់ទៅចាំខ្ញុំជាអ្នកចេញលុយហេីយថ្ងៃក្រោយណាកុំធ្វេីអាចរិកបែបនេះដាក់ខ្ញុំទេលឺទេ»zee
(Me:ប្រុសសុីចាប់ផ្តេីមលង់ស្នេហ៍ឆីតូចនូហេីយតេីនិង🙈😶🌫️)«អគុណបាទ!ចឹងអ្នកលក់ឲនំនេះមកខ្ញុំ2កញ្ចប់ណាបាទ!»nu
«នេះចា៎សអ្នកកម្លោះ»(ហុចនំទៅឲnu)
«អស់ប៉ុន្មានដែលបាទ»zee
«ចា៎សលោកសរុបអស់10000៛»
«បាទនេះលុយមិនបាច់អាបទេបាទ»zee
«អគុណណាលោក នេះអ្នកទាំងពីរជាគូស្នេហ៏និងគ្នាហ៎មេីលទៅសមគ្នាដល់ហេីយស្អាតៗទាំងពីរតែម្តង»(អេតមីន:អុីនិងសង្ស័យតែហ្វេនblដូចអេតមីនម៉ងនិង🗿😹)
«អូ!អត់ទេបាទពួកយេីងគ្រាន់តែជាមិត្តមិនមែនសង្សាទេសូមកុំយល់ច្រឡំអី»nu(រាងតូចឆ្លេីយប្រកែកភ្លាមៗក្រោយគេយល់ច្រឡំថាអ្នកទាំងពីរជាសង្សានិងគ្នា)
«បាទមែនហេីយពួកយេីងជាសង្សានិងគ្នាហេីយពួកយេីងក៏ស្រឡាញ់គ្នាមកយូឆ្នាំដែលហេីយត្រូវទេអូនសម្លាញ់»zee(នាយកម្លោះចាប់អោបចង្កេះnuរួចទាញនូមកជិតខ្លួន)
«ន៎េលោកលេងអីឆ្កួតៗនិងឆាប់លែងខ្ញុំភ្លាម»nu
«នៅឲស្ងៀមបន្តិចទៅមេីលbby»zee{នាយកម្លោះញ៉ាក់ចិញ្ចេីមម្ខាងដាក់ទៅnu}
«ជូនពរឲអ្នកទាំង ស្រឡាញ់គ្នាយូរៗណា»
«អគុណហេីយចែលាហេីយបាទ»zee
zeeនិងnuនាំគ្នាចូលឡានហេីយធ្វេីដំណេីរមកផ្ទះវិញនៅតាមផ្លូវនូបានគេងលក់ទាំងមិនដឹងខ្លួនដោយសាអស់កម្លាំងខ្លាំងនៅពេលរាងតូចដេីរលេងមិនបានសម្រាក់សោះនូនៅតែបន្តគេងចាប់ពីតាមផ្លូវរហូតមកដល់ផ្ទះទេីបភ្ញាក់ដឹងខ្លួនវិញ"
(មិនឲហត់យ៉ាងមិញបេីនាំគ្នាដេីលេងតាំងពីម៉ោង5ដល់ម៉ោង7យប់ទេីបត្រឡប់មកផ្ទះវិញ😑)
YOU ARE READING
🤍មិត្តប្រុសរបស់ខ្ញុំ🖤(MY BOY FRIEND)ឈប់សសរ
Short Storyzeenu ស្នេហាដែលចាស់ទុំជារៀបចំឲចំណែកស្នេហ៏របស់netjamesគឺជាស្នេហាមួយដែលកេីតចេញពីការជួល[ស៊ីឈ្នួលធ្វើជាសង្សារ]។