🖤My boy friend 🤍Ep4

43 2 0
                                    


~មកមេីលនៅផ្ទះនូវិញប៉ាម៉ាក់អ្នកទាំងពីរនាំគ្នាបារម្ភពីកូនរបស់ខ្លួនខ្លាចថានិងមានរឿងអីមិនល្អកេីតឡេីងទៅលេីពួកគេទេីបបានជាមិនឃេីញត្រឡប់មកផ្ទះវិញពួកគាត់ឈរចាំzeeនិងnuនៅមុខផ្ទះតាំងពីម៉ោង6មកម្លេះប៉ារបស់nuរៀបនិងទាញទូស័ព្ទរបស់គាត់callទៅnuតែក៏បានលឺសម្លេងឡានបេីកមកឈប់នៅមុខរបងផ្ទះសុីផ្លេលឺសូរតែទីត!ទីត!"

«មកឈប់ឡានស្អីនៅត្រង់និងខ្ញុំនៅមិនទាន់គេងឆ្អែតផងមិចមិនបន្តបេីកឡានទៅមុខទៅ»nu(រាងតូចសួរទៅp'zeeទាំងភ្នែករបស់ខ្លួននៅបិទ)

«អ៌េយាយជ្រូកហ៎ាមុននិងមកថាឲខ្ញុំបែបនេះហេតុអីមិនបេីកភ្នែកមេីលសិនទៅចាំនិយាយ»zee

~នាយចុះពីឡានហេីយដេីរសំដៅទៅខាងមុខរបងរួចស្រែកហៅម៉ាក់របស់ខ្លួនឲចេញមកបេីកទ្វាររបង"

«អីយ៉ា!នេះកូនzeeពិតមែនតេីនាគប៉ាវា»

~ម៉ាក់របស់នូបានដេីរទៅបេីកទ្វារឲពួកគេចូលក្នុងផ្ទះម៉ាក់ប៉ានាយទាំងពីរបានសួរនាំអំពេីដំណេីរដេីមទង់ហេតុអីក៏ទាំង2នាក់មកផ្ទះវិញយប់ជ្រៅបែបនេះ"

«ម៉ាក់សួរកូនណាnuឆ្លេីយតាមត្រង់មកកាន់ម៉ាក់
ហាមកុហក់ម៉ាក់ឬទេ»

«បាទម៉ាក់»នូ

«កូនបាននាំបងទៅកន្លែងណាខ្លះហេតុអីបានជានៅដល់យប់បែបនេះ»

«មីងបាទពួកខ្ញុំគ្រាន់តែនាំគ្នាទៅដេីលេងជិតៗនិងហេីយនាំគ្នាទៅញ៉ាំអីបន្តិចបន្តួចគ្មានអីលេីសពីនេះទេបាទមែនទេnu»zee(ឆ្លើយតបជំនួយនូ)

«បាទពិតហេីយនេះម៉ាក់មេីលនេះទៅខ្ញុំទិញរបស់
របរមកច្រេីនណាស់ហេីយអាតាគ្រោងឆ្អឹងជាអ្នកចេញលុយឲកូនទៀតផងណាម៉ាក់»nu

«នូមិចបានជាកូនហៅបងបែបនេះហ៎ាសអ្នកណាបង្រៀនកូនឲហៅបងបែបនេះ»

«គឺ,,,,មកពីអាគាត់និងដូចគ្រោងឆ្អឹងទេីបកូនហៅគេបែបនេះអាតាគ្រោងឆ្អឹង»nu(សម្លក់មកp'zee)

«ទៀត,,ប៉ាប្រាប់ហេីយថាមិនឲកូនហៅបងបែបនេះទេឆាប់សូមទោសបងភ្លាម»

«មិនអីទេលោកពូខ្ញុំមិនខឹងនិងយាយជ្រូកនោះទេ»zee

«ហ៎ាស់យាយជ្រូក»(ប៉ាម៉ាក់p'zeeនាំគ្នាស្រែក)

🤍មិត្តប្រុសរបស់ខ្ញុំ🖤(MY BOY FRIEND)ឈប់សសរWhere stories live. Discover now