Jeon Jungkook.Sana karşı koyamıyorum.
Gittiğim her yerde seni arıyor gözlerim, üniversitenin ikinci yılı ve Taehyung bu soğuk yurt odasında tek aradığım şey senin sıcaklığın.
Bugün o kızla fotoğrafını gördüğümde kendimi istemsizce çok kıskanç hissettim. Bana sormuştun ve nerede olduğundan haberim yoktu ama o kız olmak istedim, senin koluna girmişti Taehyung! Saçlarını teker teker yolmak istedim.
Suzy daima senin okulun en havalı çocuğu olduğunu söylüyor, spor salonlarına ve yer altındaki kafes dövüşlerine gitmenden nefret ediyorum. Bir balon gibi olmuş kol kaslarını teker teker patlatmak istiyorum. Suzy'in saçlarını teker teker koparmak istiyorum. Aslında onunla bir derdim yok, sadece senin yanında olan herkesi uzaklaştırmak ve hepsinin yerini ben alabilmek istiyorum. Tüm sorun bununla alakalı sevgilim.
Beni uğurlarken güvensiz bir yüz ifaden vardı, senin yanından giden bendim. O yüzden gittigim her yeri sordun, her yaptığım şeyde yüzüme ufak bir tereddütle baktın.
Sen haricinde, sen başka şeyle ilgileniyorken konuşabileceğim bir sürü arkadaşımın olması onların hiçbirinin yerini tutuyor olduğu anlamına gelmiyor benim için.
Onlarla zaman geçer, evet. Ama onlar olmasa da zaman geçiyor. Sen olmayınca ise zaman geçmiyor... Sen ise sanki bensiz daha mutlu gibisin, o kızlar ve erkekler yanındayken hiçbir sorunun yokmuş ve çoktan Seul'ün altını üstüne getirmiş, bensiz tüm etkinlikleri yapmış gibisin. Gwangju da hiç soğuk olmamasına rağmen korkunç soğuk hissettiren yurt odamda ne yapacağımı bilmiyorum.
Seni çok özlüyorum. Beni sevdiğini biliyorum ama bazen gelmene ihtiyaç duyuyorum, onların yanında olmayı bırak ve benim yanıma gelmeni istiyorum.
Bana herkesten daha değerli olduğumu ve beni herkesten daha çok sevdiğini söylüyorsun ama ben, bana tahammül edemediğini düşünüyorum sadece. Bunun ağırlığı boğazımı yakıyor, beni yakıp kavuruyor bütünüyle. Gözlerim doluyor.
Suzy... Senin kaslı kolların, esmer ve güzel tenin... Benim tenimle birleştiğinde kayıp gitmek istediğim o yoğun kokulu tenin, odunsu kökünü çok özledim sevgilim... Şimdi başkaları alıyor o kokuyu ama. Sadece ben duymak istiyorum!
Senden gelen mesaja bakarken gözlerim doluyor, benim için endişelenmişsin ben beni sevmediğini düşünerek ağlarken. Senin mesajlarına bakarak gülümsüyorum hafifçe.
My Sun ☀️
Sevgilim.
Ne kadardır yazmıyorsun güzelim, neredesin? (19.03.)Jungkook, güzelim. (19.07)
Beni merak ettiriyorsun, aklım fikrim sen de kaldı.
Bir şey mi oldu?
Biraz daha yazmazsan tüm yurdu ayağa kaldırır, o şehrin altını üstüne getirir ama seni bulurum Jeon Jungkook.
Ve inan bulduğumda bu kadar yumuşak yumuşak mesaj atmakla kalmam. (19.37)Moonie.
Banane.
Sen kızlarla gezmeye devam et.
Jungkook kimin umrunda?
Agliyorumw ben.
Git, yazmw banw bir rdaha.My Sun ☀️
Kookie.Yüreğimi ağzıma getirdin güzelim.
Kızlar falan yok, kendisi bir tane fotoğraf çekinelim diye bin saat ısrar etti. O sikik fotoğrafı da gidip paylaşmış.
*ss* bak güzelim, sadece bir tane aptal fotoğraf.
Bu kızın aptallığı beni öldürecek.Moonie.
Ama...
Ama ben sandım ki!
🥺🥺🥺
🥺🥺🥺🥺
🥺🥺🥺🥺🥺My Sun. ☀️
Senin o güzel zihnini öpeyim ve o kızın zihnini sikeyim güzelim.Seni çok seviyorum.
Moonie.
HÂLÂ TEK VE EN SEVDİĞİN SEVGİLİN BENİM. VE SONSUZA DEK ÖYLE KALACAĞIM DEMEK.
hmmm... biraz düşüneyim...
Kabul edebilirim belki.
BELKİ.My Sun. ☀️
Kabul etmezseniz Kim Taehyung kendisini 7 katlı üniversitesisinin çatısından aşağı atacak ve onu kurtaracak bir kuru temizlemeci Kookie olmayacak.
Moonie.
Tamam!
TAMAMMM.
3 KEDİ, 2 KÖPEK KARŞILIĞINDA KABUL EDİYORUM.
HAYIR DAHA AZI OLMAZ.My Sun. ☀️
1 kediye ne oldu? Tamam...
Kritik bir anda vurduğun için mecburen kabul ediyorum.
3 kedi, 2 köpek.
Taehyung da balkonda yatar artık.Yazdığın mesajlara bakarken gülümsüyorum hyung, henüz ağladığımdan parlak olan ve parlak olduklarindan çok sevdiğim gözlerimi sana atıyorum fotoğraflarını çekerek.
Hep sana bakarken patlıyorlar, bir de sen ağlatınca.
Beni ağlatma sevgilim, beni ağlatmasan da sana bakınca zaten çokça parlıyorlar merak etme.
Biraz sonrasında kendi profilinde Suzy'in attığı postu ghostlamana ve benimle tam 7 ayrı fotoğrafı atmana bakıyorum, uzunca bir yazı yazmışsın. Yazarken ne kadar zorlandığını hayal edebiliyorum. Muhtemelen edebiyat okuyan Namjoon sana yardım etti. Okulun en popüler adamı sen olduğun için yağan yorumlara ve senin yalnızca benim yorumuma cevap verip sabitlemene bakıyorum.
Suzy bile yorum atmış, üzgün emojilerle dolu. Ve onun yorumunu sildin hemen hyung!
Seni çok seviyorum.
Mesafe, bizi zorluyor.
Ama ben seni her zaman çok seviyorum sevgilim.
YOU ARE READING
Uzak Mesafe Yakın Ruhlar (TAEKOOK)
Fanfictionsevgilim, senden uzak olmak en zoru değildi. en zoru sen bana yakınken uzak olmandı.