Üzerime su döküldüğünde korkuyla uyanmıştım. Kardeşim gözümü açtığımda tam karşımdaydı.
Suyu döktüğü için sırıtıyodu.
Rüyamın bölünmesini hiç sevmiyodum. Tam en güzel kısmındaydı.
Kardeşim ranzadan inmiş koşarak annemin yanına mutfağa gitmişti. "Elif, şimdi ben seni beyaz ışığa kavuşturmadım mı." dedim ve ranzadan inip koşarak mutfağa girdim.
"Elif gel ablacım buraya." Dedikten sonra annem ordan"
Çocuğu rahat bıraksana Ahu.
O bana yardım ediyo" Annem'in arkasından bana sırıtıyodu."Anne ben bu çocuğa kıyamıyorum ama görüyosun yaptıklarını uyurken yüzüme su döktü, Ya boğulsaydım? görürdün sonra korumayı." dedim.
Annem gülmeye başladı elife sonra görüşcez bakışı attıktan sonra odama doğru ilerledim.
Odadaki aynadan kendime baktım.
Yine saçlarım aslan yelesi gibi kabarmıştı.Umursamadan yatağıma oturup komidinin üzerinden telefonumu aldım. Telefonumu aldıktan bir süre sonra aniden gelen bir mesajla irkildim.
Mesaj Gece'den gelmişti. Bugün dışarı çıkıcağımız için yaptığı kombini mesaj yoluyla bana iletmişti ve benden yorum istiyodu.
Yine çok güzel olmuştu.
Telefonu elime alıp mesaj yazmaya başladım.
"Yine çok güzel olmuşsun,insanları kendine düşürmekte üstüne yok"
yazıp çıktım.Dışarı çıkmamıza en fazla yarım saat vardı ve hiç hazırlanmamıştım.
Hemen saçlarımı taramaya başladım. Ben taradıkça kabaran saçıma daha çok lanet ediyodum.Sonunda saçımı tarayabilmiştim. Koşarak dolabın önüne geldim.
Dolaba bir süre göz gezdirdikten sonra ilk gözüme kestirdiklerimi yatağımın üzerine koydum.
Hemen giyinip Dolaba asılı aynadan kendime baktım.Çok güzel görünüyodum. Bugün sipsiyah giyinmem bana ayrı bir tarz yaratmıştı.
Hafif bir makyaj yaptıktan sonra siyah bir çantaya telefonumu kulaklığımı ve ihtiyacım olan ne varsa koydum.
Az kalsın yanıma para almadan çıkıyodumki annem hatırlattı.Çantama biraz para koyduktan sonra ayakkabılarımı giymeye başladım. Annem kahvaltı etmeden çıktığım için sinirli olsada sinirini bi kenara bırakıp yanıma geldi.
"Bugün çok güzel olmuşsun kızım" dedikten sonra birşey hatırlayıp koşarak mutfağa girdi.
Çıktıktan sonra elinde iki poğaçayla geri döndü.
"Fırından daha yeni çıktı,yemezsen kırılırım"
dedikten sonra birkaç parçasını ağzıma attı.Diğer parçalarınıda elime verdi.
"İstersen arkadaşlarına yetecek kadar var hemen sarıp getirebilirim"
dedi tam gidecek gibi oldu ki elini tuttum"Anne,kendini yorma lütfen,dışarda kızlarla buluşunca yerim.
Bu arada, akşam seni yorgun görmek istemiyorum. Akşam senin sevdiğin dizileri izleriz."
dedikten sonra Annem,
"Tamam,benim anlayışlı kızım." dedi ve yanağımı sıktı.Kolumdaki saate baktım çoktan geç kalmıştım.
Annemin yanaklarına hızlıca bi buse kondurduktan sonra evden aceleyle çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakalandın
ChickLitAhu Alkan'ın babası Rıza Alkan'ın ölümü kimin ellerindeydi.Ahu'nun tarafındakiler gerçekten onun tarafındalarmıydı yoksa numara mı yapıyolardı? Babasının katilini bulabilcekmiydi?