Rüyadan uyanmıştım yine ağlamak istiyodum ama annemi üzmemek için dayanmalıydım.Annem kahvaltıyı hazırlamış benim uyanmamı bekliyordu.
Hemen lavaboya girip yüzüme su vurdum.Kurulandıktan sonra masaya oturdum.Annem yine etrafı mis gibi kokutmuştu.Kahvaltıyı bitirdikten sonra geceye "okulda buluşuruz." yazdım.
Kapının önüne geçip ayakkabılarımı giyerken bi yandanda anneme bakıyodum hala yaşlanmamış 20 yaşında gibi duruyodu.Annemin yanaklarına bir kaç buse kondurduktan sonra evden çıktım.
Okulun önüne geldiğimde gece tam karşımda duruyodu.Konuşarak içeri girdik.
Geceyle bölümlerimiz farklı olduğu için yollarımızı ayırdıktan sonra sınıfıma girdim.Onu gördüm.Kafası telefondaydı ve sırıtarak telefona bakıyordu.Neyse dedim. Etrafa biraz bakındıktan sonra hiç boş yer olmadığını fark ettim.
Sadece tek bir kişinin yanı boştu.Ayaz.Başka boş yer olmadığı için onun yanına oturmuştum.Yanına oturduktan sonra gözleriyle süzdü ve etrafına bakındı.
Hafif sinirlendiğim için ani sinirle "Yanına oturma gibi bir niyetim yoktu.Boş yer olmadığı için yanına geldim." Dedim.
Afallayarak bana baktı.Ve "Etrafıma sırf boş yer olup olmadığına baktığımı sanıyorsan çok yanılıyorsun.O sinirlerini saklasan iyi edersin.Etrafındakiler sana bakıyo ve bu hoşuna gidiyosa öyle bakmaya devamda edebilirsin." Dedi.
Şok olma sırası bendeydi.Etrafıma hafif bir göz gecirdikten sonra haklı olduğunu fark etmiştim.Cidden kafamı duvara vurmak istiyodum.Oda bunu anlamış olacak ki sırıtarak bana baktı ve duvarı gösterdi.Şaka gibi duvarı göstermesi ayrı olaydı.Neyseki hoca tam zamanında gelmişti.
2 saat sonra...
"Ya bana laf anlatacağına,ilk kendine laf geçirsen hiç fena olmazdı."dedim. İç geçirerek, "Şaka mısın kızım önünde, yapsana işte" dedi. Anlasam yapardım değil mi demek ki yapamıyorum.Beni sinirlendirmeye çalışıyosa bunu başarmıştı.
Ayağa kalkıp hışımla sınıftan çıktım. Arkamdaki kişilerin bakışlarında gram rahatsız olmadan tuvalete ilerledim.Yüzümü yıkadım.Tam çıkıcakken tuvaletin önündede onu gördüm.Umursamadım.
Tuvalet kabinin içine tam giriyodum ki,onun sesiyle duraksadım."Oraya girersen kızlar tuvaletine girerim."Ciddi olamazdı hemen ona döndüm.Yüzünde ciddi bi ifade vardı.
"Ciddi olamazsın,aklını mı kaçırdın. girersen ne olucağının farkında mısın?""En fazla ne olabilir?" dedikten sonra Kızlar tuvaletine adım attı. İterek "Tamam,dur" gelen ayak sesleriyle irkilmiştim.Biri bizi burda görürse cidden kendimizi kurtaramazdık.
Elini tutup kızlar tuvaletindeki kabinin birinin içine soktum.Bende arkasından girdim.Kapıyı kilitledikten sonra tam birşey söyleyecekken elimle onu susturdum.3 farklı kız gelmişti.Hepside aynı konuyu yani bizi konuşuyolardı.
Onları bi yandan dinlerken Yavuz'a baktım.Dikkatlice beni izlediğini fark etmiştim.Daracık alanda dip dibeydik.Ve ben bunu daha yeni fark ediyordum.Hemen başka yere baktım.Kulağıma yaklaşıp"Sakin olmazsan burada bu şekilde ifşa olucaz.Tabi çok istiyosan bende yapabilirim"
Tam ağzını açmıştı yine susturdum.İçimden kendime lanetler okurken bir yandan da bu anın bitmesini istiyordum.Neyseki bu an fazla uzun sürmemişti.Kızlar tuvaletten çıkmıştı.
Dikkatlice kapıyı açıp dışarı baktım.Yavuz'un aniden konuşması aklımı almıştı."Merak etme,küçük ajan biri yok."Nerden bilebilirdin belki vardı diyesim gelmişti ama o gözlerimden anlamış olacakki "Sence?" ifadesiyle bana bakıyordu.Hemen elini tutup kızlar tuvaletinin dışına çektim."Ya biri görseydi? Ne olurdu haberin var mı?
Gözleri ellerime kaydı."Şuandada öğrenmiş olabilirler." dedi. Etrafıma baktığımda direk bize bakan 2 kişi gördüm. Biri kızıl saçlıydı.Ve bizi dikkatlice inceliyodu. Kim olduğunu bilmiyordum ama onun yanındaki yüz, müdürün ta kendisiydi...
Devam Edecek...
Tuvalet sahnesi aklımda kalmaya devam edicek UDNDJFNDNCNDMCNMFCNMFNF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakalandın
ChickLitAhu Alkan'ın babası Rıza Alkan'ın ölümü kimin ellerindeydi.Ahu'nun tarafındakiler gerçekten onun tarafındalarmıydı yoksa numara mı yapıyolardı? Babasının katilini bulabilcekmiydi?