Bismillahirrahmanirrahim
Can sıkıntısından yazılmış olduğunu bilerek yorum yaparsanız çok sevinirim 🎡
Yıldıza basmayı unutmayın.
Keyifli okumalar dilerim ❤️
________________________________________________10:15
furkandgvrn: Maşallah
mihrasver: Efendim?
furkandgvrn: Bişey yok öylesine yazdım.
Ya sabır yaa. O tiktok akımını yapmaz olaydım. Hergün farklı bir erkek tarafından mesaj alıyordum. Önceden olsa umrumda bile olmazdı ama artık bir nebzede olsa dinime uygun yaşamaya dikkat ediyordum ve erkeklerin bana yazmasından çok rahatsız oluyordum. Telefonu komodinin üstüne koyacakken gelen bildirimle tekrar elime aldım.
WhatsApp 1 Yeni Mesaj
Annem🤍: Uyandın mı mihram
Maalesef ki bazı beyin yoksunu kişiler tarafından sabahın köründe atılan o mesaj bildirim sesini duyduğum için güzelim uykum bölündü anne.
Siz: Evet annecim.
Annem🤍: Kahvaltı yapmadıysan aşağı in
Siz: Tamam
Annem yıllardır çalışmıyordu ama bu seferki iş ayağına kadar geldi çünkü hemen apartmanın altında. Çalışan insanlar değer verdiğimiz insanlar olduğu için annem onları kıramadı ve kabul etti maalesef ki. Maalesef diyorum çünkü annem çalışınca tüm evin işi bana kalıyor ve ben bu durumdan hiç mutlu değilim. Size bir sır vereyim mi? Annem evin işlerini halletiğim için bana maaş veriyor. O yüzden de pekde şikayetçi olduğum söylenemez.
Hemen feracemi giyip eşarbımı yaptım kurt gibi acıkmıştım açken ben ben değildim Çıkarken kapıyı hem alttan hem üstten kilitledim çünkü mazallah evdeki trilyonlarımız falan çalınsın istemeyiz
Şaka şaka dün apartmana hırsız girdiği için eğer böyle kilitlemezsem annem canıma okuyabilirAşağı inmek için asansörün tuşuna basacakken kafamda kurduğum kötü senaryolardan sonra merdivenlere yönelerek yedi kat aşağı indim
Mesajın etkisi mi bilmiyorum ama bugün çok enerjiktim
Ay EnerciiiiiiiYüzde yüz enerci
Bu nasıl bir sinerji
Tek tek ediyorum hater'larımı alerji
Umrumda mı değil hiç
Hanginiz ikinci
Allah'ın lütfu bana bitmeyen bu enerciTiktokta yeni akım olup beynimde dolanan şarkıya aldanmadan "Selamün Aleyküüüümm" diyerek giriş yaptım.
Enerjime dayanamayan Esma Ablam "Aleyküüm Selaaam Mihram gel bir sarılalım yaa" dedi ve beni yumuşacık kollarının arasında bir o yana bir bu yana savurarak sıkı sıkı sarıldı. Zor bela kollarından ayrıldıktan sonra Ayşe Ablama ve Zehra Ablama da sarıldım.
Eskiden sarılmayı öpmeyi hiç sevmezdim. Dine uygun yaşamaya dikkat etmezdim. Kot pantolon eşofman sweatshirt gömlek tarzı kıyafetler giyerdim. Ama artık vücut hatlarımı belli etmeyecek bol elbiseler ve feraceler giyiyorum. Gönül isterdi ki çarşaf giyeyim ama Türkiye'de yaşıyorsanız çarşaf giymek yürek ister ve şuanlık o yürek bende yok.
Allah onları karşıma çıkardı. İyiki de çıkardı. Hayata yeniden tutunmamı sağladılar Rabbim ile olan bağımı kuvvetlendirdiler. Hepsini ayrı ayrı çok seviyorumm Tabiki rabbim ve ailemden sonra.Annem kahvaltı hazırlarken bizde sofrayı kurmaya yardım ettik. Bir yandan da çay koydum çünkü kahvaltının vazgeçilmezi olduğunu düşünüyorum.
Aynı fikirde olmayanlar benimle muhabbeti kessin.
Annemin dükkanda yaptığı patates kızartması çok güzel oluyordu. Evde mutfak dolapları kirlenecek diye ağzı kapalı kızarttığı için yumuşak oluyordu. Tabi dükkanda dolap derdi olmadığı için ağzı açık kızartınca patatesler restorandakiler gibi mükemmeldi.Sofradaki sessizliği Ayşe Abla bozdu. "Ee mihra yks aonuçları açıklandı ne yapmayı düşünüyorsun? " bunu duyduğum an tüm lokmalarım boğazıma dizilmişti. Yks hakkında konuşmak istemiyordum ama Ayşe Ablayıda kırmak istemiyordum
"Mezuna bıraktım Ayşe Abla bu sene gitmeyi düşünmüyorum."
Gitmeyi düşünmüyordum çünkü tüm sene çalışmak yerine amigurumi yapıp satmayı tercih etmiştim.
Sınav umrumda bile değildi. Okula gidip uyuyordum, dersleri dinlemiyordum, hatta ve hatta sınavları zor geçtiğim bile söylenebilir. Sadece Allah'tan hayırlı bir iş ve eş isteyip evlenmenin hayalini kuruyordum.
Ama artık ne bir iş hayalim var ne de eş. Bu Türkiye şartlarında okumam gerektiğine karar verdim ve mezuna bıraktım.
Ayşe Abla bana cevap olarak "Anladım Mihra inşallah hakkında hayırlısı olur." dedi.
"Amin abla" diyerek karşılık verdim.Herkes karnını doyurduktan sonra el birliği ile sofrayı kaldırdık, bulaşıkları yıkadık. Eve gideceğim sırada Annem "Mihra çamaşırları ayarladım onları kısa programda çalıştır, evdeki bulaşıkları yıka ve evi güzelce süpür ben eve gelince heryeri temiz görmek istiyorum." dedi.
"Anne lütfen bir günde iş yapmayayım tüm gün yatayım olmaz mı? "
Belki izin diye kardeşimin tombik dediği yanaklarımla biraz şirinlik yaptım ama nafile.
"Hayır canım olmaz ev geldiğimde temiz olsun."
"Of tamam ya olur desen şaşardım zaten."
"Anneye of denmez."
İnadına daha yüksek sesle off diyerek dükkandan çıktım. Saat 11:45 olmuştu.
Apartmanın şifresini girerek kapıyı açıp asansöre yöneldim. İnerken merdivenleri kullanabilirdim ama çıkarken 7 kat merdiven kullanmak gözümü korkutuyordu. Bu yüzden Ayetel Kürsi okuyup kendimi asansörün içine attım.
Asansörden gelen garip sesleri duymamak için telefonuma girip şarkı açacaktım.
Ta ki o bildirimi görene kadar.furkandgvrn reels videonu beğendi.
__________________________________________________
Umarım devamını merak ettiğiniz bir bölüm olmuştur.
Oy vermeyi unutmayın🍄
Allah'a emanet olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARGO
RomanceKapıyı annesi sanıp açan Mihra ve onu o şekilde görüp tutulan Furkan'ın hikâyesi