Jessica meglepije

*Reggel 7:25*
Szól az ébresztő, egy szép vasárnapi napon. Jadent szép hangon felkeltettem, majd lementem megcsinálni a reggeli kávénkat. Nem csalunk!! Kizárólag az ágyban lehet ezt a bizonyos "reggeli kávét" megini!! Mi is így tettük. Fél óra múlva felöltöztem valami kényelmes ruhába és elmentem a boltba, reggeliért. Vettem pár salátának valót, sőt még avokádót is! Nem vettem sok mindent, de keveset se. Hazaértem és egyből nekiálltam csinálni az avokádókrémet pírítossal, plussz extrába mozarellás, paradicsomos salátát. Jadennel mindketten imádjuk ezt enni! Nem túl sok, de laktató! Az már tuti!!! Megettünk mindent. Majd eszembejutott, hogy mindjárt itt van Jaden anyukájának a szülinapja! Gyors siettem fel a szobába intézni valamit. Tudtam hogy Jessica már régóta el szeretett volna jutni a Maldív-szigetekre, de soha nem volt neki esélye... Szóval.. Miért ne? Pikk-pakk eltudtam intézni a repjegyeket, s még a szállást is! Lementem Jadennel megbeszélni, aki a fejét fogta örömében. Beszéltem még DJ-vel is, aki belefizetett az árba. Szóval, jövőhét pénteken irány a Maldív-szigetek! Ma van csütörtök, 8 nap múlva indulunk. Jadennel eldöntöttük hogy felhívjuk Jessicát Face Time-on. Úgy tettük, fel is vette! Mondtuk neki, hívja maga köré a családot hogy ők is hallják. Mikor mindenki ott volt, elmondtuk a meglepetés utazást.
Jessica a legnagyobb örömkönnyeket eresztette ki két szeméből. Jó volt látni, ennyire durván boldognak. Na de ugorjunk az időbe!!

*7 nap múlva*
1 nap van az utazásig. Jadennel elmegyünk pár ruhaboltba, venni ruhákat. 2,5 óra alatt hazaértünk. Hazaértünk, majd elkezdtünk pakolni, mivel éjfélkor el kell indulnunk Jessicáékhoz, mivel onnan indulunk repülővel, ahol ők laknak. Másfél óra alatt összepakoltunk mindketten. Ideje az alvásnak!
Lezuhanyoztunk, majd befeküdtünk az ágyba, s aludtunk.

*23:22*
Felkeltünk az ébresztőre, majd elmentem fogatmosni. Mindez után, megcsináltam a bőrápolásom, és felöltöztem. Nem vittem tulzásba a stílust, csak egy szürke melegítő, fekete Jaden pulcsival. Legkényelmesebb pulcsi a földön!!! Elkészültünk mindketten, majd elindultunk Jessicáékhoz autóval. Út közben megálltunk reggelizni is. Nagyon finomat ettünk, na de menjünk tovább. Sok sok benzínkút után, odaértunk hajnali 1:47-re. Jessicáékkal bepakoltuk a bőröndöket majd elindultunk a reptérre. Fél óra múlva, odaértünk. Kiderült hogy a gépünk késik másfél órát. Én úgy döntöttem, hogy elalszok azokon a székeken. A többiek nem tudom mit csináltak, mert én aludtam :)) Na de ugorjunk oda, hogy felszálltunk.
Elfoglaltuk a helyünket, majd fellszálltunk.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 26, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Fordult a helyzetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang