Selamss
İyi okumalar💅😻😽
Yazar:
Seungmin, felix ve jisung jeonginin bayıldığını duydukları an jeonginin evine gittiler. Eve geldiklerimde jeongin koltukta yatmış ve 'jisung senin amk' diyerek sayıklıyodu. Beomgyu ise ona kolanya koklatıyodu.
Beomgyu onları geldiklerini görünce konuştu;
"Beyler gelmeseydiniz amk sabahtan beri 'jisung senin amk' diye sayıklıyo iyice ferihaya döndü çocuk" dedi beomgyu. (jeongin kalk bi gören nolcak😧)
"Jeongin uyansana amına kodumun salağı" dedi jisung. O sırada jeongin gözünü yavaşça araladı ve jisungu gördüğü an jisungu evein içinde kovalamaya başladı.
"Gel lan buraya piç!!"
"JEONGİN Bİ DUR BENİM NE SUÇUM VAR SİKTİR GİT ŞURDAN"
"OLA OLA O HERİFE Mİ AŞIK OLDUN OROSPU"
Yarım saat sonra:
"Jeongin yeter amk" dedi seungmin.
"Nası abartmayım lan beni ebedi düşmanımın arkadaşına aşık olmuş diyirum niye anlamıyosunuz?!?!?" (ebedi düşman kelimesi sana boru gibi girmesi dileğiyle bebeğim😋)
"Abartıyosun cidden çocuk kapına geldi özür diledi daha ne istiyon" dedi felix.
"Oldu knk özür dileyince dünyam mükemmel olcak zaten"dedi jeongin. Dörtlü kendi aralarında tartışırken beomgyu mahallede dedikoducu mahalle karıları gibi onları onları izliyodu ve konuştu;
"jeongin sizin evde çekirdek varmı kanki" diyerek gülümsedi beomgyu.
"Beomgyu bak siktir git evimden valla sinirimi senden çıkarırım hem sen niye geldin amk" dedi jeongin.
"Yeonjun ile kavga ettik bu gece sende kalcam" dedi beomgyu
"Yine mi amk yine nası bi mantıklı sebep yüzünden kavga ettiniz" dedi jisung.
"Ben onu arada şakasına sinir ediyorum o da mal gibi ciddiye alıp peçeteyi küçülterek ağzıma sokuyo piç" (yeongyu=hyunho)
"E sende sinir etmesene gerizekalı" dedi seungmin.
"Beni ilgilendirmiyo valla"
"Allah kurtarsın amk ne diyim" dedi felix.
Onlar kendi aralarında konuşurken yan daireden yani changbinin dairesinden şarkı çalıyodu.
"Şupu şa şupu şa"
"ÇILDIRAM ŞİMDİ YİNE BAŞLADI NOHUT KAFALI"
****
Lanet komşuJeongin
KIS LAN ŞU MÜZİĞİN SESİNİ VÜRÜSLÜ OROSPULanet komşu changbin
Yo
IM ŞUPU ŞA ŞUPU ŞAJeongin
ULAN SEN HİÇ Mİ AKILLANMIYCAN OROSPU ÇOCUĞUPUAHHAHAHAHAHHA
Fici sadce 98 kişi okuyunca nasıl mı hissediyorum:😏😎😏😎
Umarım beğenmişsinizdir
GAY-ÜŞÜRÜZ<³😽👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şuğpu şa °Jeongbin°
Fanfictionapartmanda sabahtan akşama kadar new jeans super shy dinleyen changbin ve buna inanılmaz derecede sinir olan yan komşusu jeongin~ Yan shipler Hyunlix Minsung Chanmin Yan ship olmasada yinede ficde olan shipler:)) Chaelisa Yeongyu Ryeji Sunsun " chan...