lan saat gecenin üçü amk kıs şunu orospu çocuğu

989 152 53
                                    

Seleme cenemelerr😚

Çok üşengeçim 😔👍

Yorum yapmadan okumayın keserim götüşünüzü😇🔪

İyi okumalar😘

Jeongin:

"Hiç kusura bakma jeongin kanepede falan yatamam yoksa boynum sikilir" sinirle derin bi nefes aldım. Ve konuştum;

"Beom senin o boynunu götüme soka soka sikerim delirtme beni" dedim. Paşama bak amk neymiş kanepede yatamazmış. ay kıçımın kenarı.

"Beni ilgilendirmiyo kardeşim"

"Olum ev benim evim amk"

"Banane yatmam ben burda bak valla gider bana yazdığın o changbinin öve öve bitiremediğin kaslarının mesajlarını ekran görüntüsü olarak atarım o zaman boku yersin delirtme beni" orospu herif ya her boku şantaz ile çözme peşinde.

"Ne saçmalıyon lan göt sakın öyle bi şey yapma sikerim seni" dedim. Yan komşumu her ne kadar sevmesemde çok yakışıklıydı. Kasları ona ayrı bir hava katıyodu ve bende bunları sadece beomgyu'ya söylemiştim zaten dokuz yaşımdan beri tüm sırlarımı biliyodu ve bende aynı şekilde onun sırlarını biliyodum.

Daha fazla ısrar edemedim ve beomgyu'nun benim odamda yatmasına izin verdim. Aksi taktirde çok sevdiğim yan komşuma(!) her boku anlatırdı göt lalesi.

4 saat sonra:

Saat gecenin üçüydü. Beomgyu benim odamda ben ise salonda yatıyodum uykumun en güzel yeriydi derken yan daireden tanıdık bi ses duydum. Allah'ım çıldırıcam artık cidden.

Hızlı bi şekilde yataktan kaktım ve yan dairedeki changbinin kapısını çaldım o kadar çok sinirlenmiştim ki onun gördüğüm anda boğasım geliyodu.

Ben sinirden derin derin nefes alırken kapı açıldı changbin beni gördüğü anda bana anlamaz gözlerle bakıyodu.

"Eeee bi şey mi oldu" ÇILDIRICAM CİDDET GÖT SİKİNE BAK Bİ ŞEY Mİ OLDU DİYO.

"Ananın amı oldu" dedim ve yüzüne bi tane yapıştırdım o an acıyla inledi ve neredeyse tüm apartman ayağa kalktı.

"Lan saat gecenin üçü amk kıs şunu orospu çocuğu"

YEGEGHDKSOİDGDNĞXBBNSKSOEYEGDDJOPNSJDGDVDN

Umarım beğenmişsinizdir💞

GAY-ÜŞÜRÜZ<³👋💗😗


şuğpu şa °Jeongbin°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin