***
"Ya ben niye sevgilimi göremiyom amına koyayım yaa" diyerek isyan etti Changbin.
"Olum sen ne kadar cahil bi herifsin lan düğünden önce gelini görmek uğursuzluk getirir amına koyayım" diyip onu uyardı Yeonjun.
"Gelin ne amına koyduğumun salağı kız mı bu çocuk" dedi Hyunjin.
"Dişi damat mı diyim ne diyim mal"
"Öf yeter be kafan şişti valla, ben bi su alıp gelicem" diyerek su almaya gitti Changbin.
Bugün gerçekten onlar için özel bi gündü.
Evleniyolardı.
Ve Changbin bu yüzden kendini inanılmaz gergin hissediyodu, onun için bugün herşey kusursuz olmalıydı.
***
"Lan olum bi rahat dur götün başın ayrı oynuyo"
"Bana bak Beom düzgün bağla şunu zaten gergini valla sana burdan bi uçarım görürsün" dedi Jeongin.
"Olum sen niye tam böyle herşeye evet denilmiş, evlilik cüzdanı tamam, sona öpüşmek kalmış, ama nerden geldiği belirsiz bi dinazor sizi gelip yutçak gibi davranıyosun" dedi. Jisung. Odadakiler Jisung'a ters ters baktıktan sonra göz devirdi.
"Sen bu senaryoları kafandan nası uyduruyon olum yeminle dakkada beş sezonluk dizi çıkardın amına koyayım" dedi Felix. O esnada kapı sertçe açıldı ve içeriye zor bela bi şekilde içeri giren Sunoo oldu.
"Ay buda ne meraklıymış amına koyayım" dedi Sunoo.
"Noldu la"
"Ne olcak amına koyayım bu kas yığınının götü rahat durmuyo bi türlü amına koyayım" dedi. Jeongin Sunooya tiksinerek bakıp konuştu.
"Bak Sunoo sana hala sinirliyim bi bok yapmayacaksan siktir git" dedi Jeongin.
"Mal mısın Jeongin? Niye buraya boşu boşuna geleyim" diyip cebinden küçük bir nazar boncuğu çıkarıp Jeongin'in yakasına taktı.
"Bu ne Sunoo?"
"Nazar boncuğu" dedi o sırada Jisung ters ters bakaram konuştu.
"Olum sen niye koskoca adama yeni doğmuş bebekler gibi nazar boncuğu takıyon amına koyayım" dedi Jisung.
"Kes be kudumun cahili nazar değmesin diye takıyorum" diyip Jeongin'e gülümsedi.
"Neyse ben şu organizasyonu ayarlıyım daha nikah memurunu arıycam bayy" diyip odadan çıktı.
O esnada Minho hagif kapıyı açtı, arkadan ise Changbin'in çırpınış sesleri geliyodu.
"LAN OLUM HADİ AMINA KOYAYIM NAPIYONUZ OTUZ SAATTİR"
"Bi dur Minho düğün kaçmıyo" dedi Jisung.
"Biliyorum aşkım ama bu 1.67'lik küçük enişteyi durduramıyoz maalesef"
"Yiaa yerim seni"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şuğpu şa °Jeongbin°
Fanfictionapartmanda sabahtan akşama kadar new jeans super shy dinleyen changbin ve buna inanılmaz derecede sinir olan yan komşusu jeongin~ Yan shipler Hyunlix Minsung Chanmin Yan ship olmasada yinede ficde olan shipler:)) Chaelisa Yeongyu Ryeji Sunsun " chan...