10 : kaderde jisungla sevgili ol dior

2.5K 349 103
                                    

minho,elinde ki poşetlerle beraber üniversitenin bahçesinde dururken bir yandanda jisungu çaldırıyordu.ikinci açılışta telefon açılırken jisungun sesini duydu."şey jisung ben geldimde,nerdesin sen?"

jisung nefes nefese kalmış şekilde konuştu,oldukça hızlı bir rap yapmıştı az önce. "üçüncü müzik odası,dördüncü katta.birilerine sorarsan gösterirler sana" onayladıktan sonra kapattılar telefonu.

minho bahçede bakındığında sarışın çilli bir çocukla kahverengi saçlı çocuğu gülüşürken gördü.yanlarına ilerlerken sarışın çocuk onu farketti.

"merhaba,beni üçüncü müzik odasına götürebilir misiniz?" sarışın çocuk gülümserken onayladı minhoyu."görüşürüz sevgilim" sarışın çocuk kahverengi saçlı çocuğa sarılıp öptükten sonra minhoya eliyle yol gösterdi.

minho ve sarışın çocuk okulun içine girip dördüncü kata çıkarken üçüncü müzik odasının önünde bulmuşlardı kendini."teşekkür ederim" sarışın gülümsedi."rica ederim"

minho kapıyı tıklatırken sarışının hala orda olduğunu farketmedi.kapı jisung tarafından açılırken minho gülümseyerek selam verdi ve odadan içeriye girdi.

jisungu gören sarışın ise ona sarılmak için adımlayacaktı ancak jisungun kapıyı onun yüzüne kapatmasıyla durdu.

"ben şuraya bırakıyorum bunları,teşekkür ederim" poşetleri koltuğun üstüne bırakırken odayı inceledi.genişti,iki bölümden oluşuyordu.büyük ihtimal ikinci bölüm kayıt odasıydı çünkü içerden şarkı söyleyen kişileri duyabiliyordu. 

"birşey ikram etmemi ister misin?" minho reddetti."yok hemen gideceğim sadece arkadaşlarımda bu üniversitede okuyor,onları arayım buradalarsa görüşeyim"

jisung onaylarken bir yandan minho'yu inceliyordu gözleri istemsizce.minho changbini aramaya başladığında ikinci bölümden gelen telefon sesi ile ikisininde kaşları çatılmıştı.minho ikinci bölümün kapısını açtığında ona bakan chan ve changbinle karşılaştı.

"minho,hangi rüzgar attı seni buraya" arkadan gelen jisung ise hiç birşey anlamayarak bakıyordu."bir dakika bir dakika" dedi minho kafası karışmış bir şekilde."sizin 3racha üyesi jisung" devamını getirecekken jisungun arkasında olduğunu hatırladı.

changbin ve chan anlamıştı ama,ikiside kafası karışmış şekilde bakıyordu."hiçbirşey anlamadım" jisungun sesi üzerine minho ona döndü.

"bahsettiğim arkadaşlarım chan ve changbindi,senin beni eve bırakmandan falanda ismen biliyorlardı senide,şaşırdık hepimiz"

ctack

minho:
KALP KRIZI GECIRDIM YEMINLE

NIYE SOYLEMEDINIZ O JISUNGUN BU JISUNG OLDUGUNU

changbin:
SNİN BARDA Kİ GİTARİST COCUGUN JİSUNG OLDUGUNU NERDEN BILELIM BE

chan:
BAGIRMSYIN

changbin:
SENDE BAGIRIYON

seungmin:
ortam cok gerilmiş

noldu

chan:
SİZ BAĞIRIYORSUNUZ DİYE BAĞIRDIM

seungmin:
mesajımı görmeniz için bağırmam mı gerekiyor

changbin:
HALA BAĞIRIYORSUN

seungmin:
NOLDU NOLDU

minho:
seungmin hosgeldin

seungmin:
amina koyim senin

minho:
neya

uf neyse

bunların yeni 3racha üyesi var ya

seungmin:
he biliyom

minho:
o benim bar crushu gitaristim jisungmus

seungmin:
bu jisungla cok karsılasıuorsunuz farkında mısın

ilk önce sadece bar crushuyken jeonginin arkadası oldugunu öğrendin

şimdi ise 3rachanın üyesi olduğunu öğrendin

minho:
KADEEERRRR

changbin:
CHAN 2 CEKEMEM SUS

chan:
changbin ben caps kapadım sende kapa hadi

sesinle okuyorum mesajları valla kprkuyorum

minho:
brn kaderde jisungla sevgili olmamizi istiyor diye yorumladim acikcasi

&

yoruldum . babay .

izmir ne guzel seymis

art deco ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin