27 : çok aşığım sana

1.7K 237 49
                                    

herrr aksam votka rakı ve sarap

&

jisung dairenin kapısını çalmadan önce derin bir nefes almıştı,erkek arkadaşını çok seviyordu ve ne kadar soğuk durmaya çalışsada bunu başaramayacaktı.

dairenin kapısını çalmasıyla açılması bir olmuştu,ardından minho jisung'un içeriye geçmesine izin vermeden boynuna atladı.

sessiz tutmaya çalıştığı hıçkırıklarını umursamadan bırakırken başını omzuna yasladı jisung'un.jisung ellerini sevgilisinin belinde birleştirdi,saçlarına minik öpücükler kondururken güzel kokusunu içine çekiyordu.

jisung minhoyu biraz iterek ikisininde daireye girmesini sağladı,ayağıyla arkadan kapıyı kapatırken sarılmaya devam ettiler.

jisung artık daha emin hissediyordu,minho gerçekten onu seviyordu.

minho'nun ayrılmak istemediğini farkettiğinde jisung kendiside istememesine rağmen uzaklaştırdı onu kendisinden.

ayakkabılarını bir çırpıda çıkarıp atarken minho yeniden sarıldı ona.göğsüne bastırdı başını,sesi boğuk çıkmasına rağmen konuştu.

"eski flörtün yüzünden güven probleminin olduğunun farkındayım,ama ben onun gibi değilim jisungum,lütfen benle böyle şüphelerin olmasın" ardından başını jisung'un göğsünden kaldırıp yaşlı gözlerini onun gözlerine sabitledi.

"çok seviyorum seni,çok aşığım sana" jisung gülümsedi,kıkırdayarak dudaklarını sevgilisinin dudaklarıyla birleştirdi.

öpüşmeleri şehvet ve tutkudan çok sevgiyi barındırırken,onlar yavaş bir şekilde bu anın tadını çıkararak öpüştüler.

dudaklarını ayırdıklarında minho'da artık ağlamıyordu,gözlerinin içi adeta ışıldıyordu.

bu sefer kendisi jisung'un dudaklarına küçük bir buse bıraktı,ardından yanaklarına ve ordan yüzünün bütün yerlerine minik öpücüklerini bırakmıştı.

jisung kıkırdadı,gerçekten sevildiğini hissediyordu ve ona bu hisleri yaşatan kişinin yüzünün her yerine bıraktığı öpücükler çok hoşuna gitmişti.

"hadi gel beraber pankek yapacağız" minho anın havasını değiştirerek jisunga elini uzattı,elleri birleşince çocuk gibi koşarak -aynı zamanda jisunguda sürükleyerek- mutfağa geldiler.

ve o gün,ikisi gerçekten sevgiyi iliklerine kadar hissettiler ve tadını çıkardılar.sonuçta lee minho han jisung'u,han jisung'da lee minho'yu çok seviyordu,öyle değil mi?

&

cok uzatmak istemedim yine ama tatlılıklarına oldum bayıldım art deco minsung 🤏🏻🤏🏻

art deco ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin