-İris iyimisin?
-Ha evet iyiyim sadece hala bittiğine inanamıyorum.
-Bende ama artık gerçekten avcıyız , inanması zor geliyo.
-Şuan okadar mutluyum ki 13 yıl boyunca çekmediğimiz dert kalmadı gerçekten şuan sevinçten çığlık atabilirim.
-Neden bilmiyorum ama...
-Ama ne sana
-Ama sanki bu daha herşeyin başlangıcı gibi sanki asıl yolculuğumuz yeni başlıyormuş gibi içimden bir ses bu yolda çok bedel ödeyeceğimizi, çok şey feda edeceğimizi söylüyo. Bilmiyorum İris tuhaf hissediyorum
Arkadaşımın söylediklerimden sonra karamsar bir hale bürünmesi kendimi şuçlamama neden oldu.
-Boş verelim gitsin hadi törene gidelim.
Arkadaşımın moralinin yerine geldiğini görünce içim rahatlamıştı . Küçüklüğümüzden beri ben hep biraz olsa bile içe dönük olmuşumdur. İris ise tam tersi her zaman neşeli tatlı dışa dönük olmuştur . Kai ahh o herzaman hokkabaz olmuştu . Ama konu avcılığa gelince aramızda en ciddisi o olmuştur. Mun'a gelince aramızda ki en sessiz hep o oldu. Konuştuğu zamanlar nadiren olur.
Mun her zaman sessiz ve gizemli olmuştur. Fazla kavgaya da meraklı değil. Ama konu değer verdiği insanlara gelince onu ustası dahi kimse durduramaz. İris in bana seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrılıp onun yanına gittim. Beraber ayinin yapılacağı alana gittik . Kai ile Mun çoktan alana gelmişlerdi. Bizde onların yanında yerimizi aldık. Etrafta bir çok avcı adayı, kutsal ruhlar ve keşişler vard. Aralarında ustalarımız en ön sıradaydı.Ustamın bana olan gururlu bakışları gerçekten başarmışım gibi hissettiriyordu. Yüce ruhun ayağa kalkmasıyla biz dahil herkes yüce ruhu selamladı.
Yüce ruh: Bugün herkesin bildiği üzere çok önemli bir gün çünkü bugün zorlu bir eğitimin ardından avcı adayları gerçek birer ruh avcısı olmaya hak kazandılar. Onlar artık gerçek birer ruh avcısı. Selam olsun avcılara
Herkes hep bir ağızdan selam olsun avcılara diye bağırıyordu. 4 ümüzde bizi selamlayan onca kişiye bakıp gerçekten gururlu hissetik . Sonunda başarmıştık. Sonunda bu zorlu yolu tamamlamıştık Ama gelecekte bizi neler beklediğinden hepimiz bir haberdik.
EVETTT 2 bölümüde yayınladım. Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın ve umarım bu yazdıklarım yüzünden çarpılmam Dlösçsçsççs . Yeni bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOUL HUNTERS
FantasyOnların kaderi doğdukları andan itibaren yazılmıştı . Ailelerine fırsatlar sunulmuş tercihler yapılmıştı. Onlar artık ruh avcılarıydı . Onların her birine ayrı bir güç bahşedildi. Bu güçler onların kişiliklerine göre değişim gösterirdi. Manastıra ge...