AVCILIKTA İLK GÜN

12 3 5
                                    


Ayin sonuda ekibimizin liderinin mun olmasına karar verildi. Hepimiz hem fikirdik çünkü  aramızda en güçlüsü mun du . Manastırdan ayrılırken ben ile iris duygulanmıştık çünkü 13 yıldır burada yaşıyorduk . Çoçukluğumuzun geçtiği yer burasıydı. 5 yaşında geldik buraya avcı eğitimlerimiz için. Şimdi 18 yaşında birer ruh avcısı olarak çıkıyorduk. Ustalarımız dahil herkesle vedalaşıp manastırdan ayrıldık. İris: İnanabiliyormusunuz sonunda birer avcı olduk. Kai: he ya ben bize şaka yapıldığını düşünüyom. Kai nin dediği şey gülmeme neden oldu - He aynen Kai şaka yapıyorlar. Herkes senin gibi işsiz değil. Kai: Ben mi işsizim ha ben koskoca ruh avcısı kaiyim" Bunları derken önüne bakmadığından tam düşecekken  Mun:  Önüne bakmazsan düşeceksin koskoca ruh avcısı. " diyen mun un sözleriyle durdu İris:bir adım daha atsan düşücekmişsin koskoca KAİ efendi. " İris in bu sözleri gülmeme sebeb oldu.Aklıma nerde kalıcağımız sorusu takılınca mun a dönüp "Mun?" "Efendim Sana "  "Biz nerde kalıcağız?"Mun: Usta bana bir dükkanın anahtarını verdi hem yemek dükkanı hem içerisinin 2+1 ev olduğunu söyledi " İris : Ne yani yemek dükkanı mı işleteceğiz ha bir yemek dükkanımız eksikti. Ben: Usta nın mutlaka bildiği bir şey vardır. Kai : Sana haklı ustaların bildiği bir şey mutlaka vardır bence hamburgerci açalım. Ben : Şaçmalama kai çok dikkat çekmemeliyiz bence en iyisi makarna dükkanı açmak .

Mun: Sana haklı en iyisi makarna dükkanı açmak.

Kai: Aman hemen Sana yı destekle zaten. 

Mun un ona olan bakışı ile kai başını başka bir tarafa çevirdi. 

İris: Hadi ama biz avcı olmak için mi eğitildik yoksa şef olmak için mi? Şef demişken yemekleri nasıl yapcaz.

Kai: Sonunda benim anım geldi . Tabiki ben yapıcam. İris :  Kai sen yemek mi yapıyordun ya ? 

Kai iris in şaşkın haline gülüp 

Kız sen ne unutkansın çoçukluğumuzda gece acıktığımızda yemeği kim yapıyordu? 

İris : Aaa doğru ya sen yemek yapabiliyordun demi!!

Hepimiz İris in bu hali hepimizi güldürmüştü. 

Sana : Neyse çok oyalandık gidip şu dükkana yerleşelim

İris : Hadi ozaman gidelim

DÜKKANIN ÖNÜ

İris: Bu ne ?

Kai :Burası mı

Ben bile şuan şaşkınlık içindeydim.Muna dönüp

Mun şey gerçekten burası mı? 

Mun : burası sana biraz elden geçirilirse güzel bir şey çıkarabiliriz.

Kai: Sen benle dalga mı geçiyorsun mun burası yıkık dökük bir yer neyini elden geçirelim. 

İris: Kai ya katılıyorum burası gerçekten bir harabe

Haklıydılar burası elden geçirilemeyecek kadar kötü durumdaydı. Ama aklıma o an ustaların bize neden bu yerin anahtarını verdiğini düşündüm 

Sana: Sizce ustalar bize burayı bir sınav olarak vermiş olabilirlermi . Ya burayı güzel bir yere çevirmeye başlarsak sınavı geçebiliceksek ?

Kai: Ulan ne sınavmış 13 yıldır. Sınavda sınav bir türlü bitmiyo şu sınav.

İris: Kai haklı ya biz avcı olmamışmıydık ne sınavı yapıyor olabilirler ki? 

Sana: bilmiyorum ama bildiğim bir şey varsa o da ne dersek diyelim burda yaşamak zorundayız o yüzden mızmızlanmayı bırakın da buraları halledelim

İris: Offf ya 

Sana: mızmızlanma iris hadi bana yardım et 

İris : Tamam ya avcılıkta ilk günümüz kutlu olsun 

Kai : aman ne güzel iş çıktı iyi mi



Vee yeni bir bölüm daha umarım beğenirsiniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SOUL HUNTERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin