6.BÖLÜM

1.3K 34 4
                                    

-Uyan!

Gözlerimi açtığımda Alev ile karşılaştım demek gelmişti, onu 1 hafta sonra tekrardan görmek değişik hissettirmişti ve Akşın odamda değildi.

+Akşın nerede acaba?

-Boşver Akşın'ı kalkta kahvaltını yap, sana söyleyeceklerim var.

Acaba ne söyleyecekti heycandan mı yoksa korkudan mı bilmiyordum ama kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı.

Alev odamdan çıkarken arkasına takıldım ve birlikte aşşağı inip kahvaltı yapmaya başladık.

-Akşam parti var

+Anlayamadım?

-Parti var dedim, bir arkadaşım parti veriyor ve herkes biri ile katılmak zorunda benim de bir partnere ihtiyacım var anlayacağın bu akşam partnerimsin, diyip yüzünü ekşitti.

Bir süre sessiz kaldım ve Alev tekrar konuşmaya başladı;

- Akşının sana aldıklarını giyeceksin parti akşam 8'de başlıyor ve bizim daha erken orda olmamız lazım parti zamanından 1 saat önce hazır olacaksın, anladın mı

+evet

Demek Akşın gerçekten de beni dışarı çıkardığını Alev'e çaktırmamıştı.

- Ha ayrıca fazla yüz bulma seni partiye öfkem azaldığından dolayı götürmüyorum, sadece menfaatim için götürüyorum.

Nedense bu laflar çok kötü hissettirmişti aslında beni kullandığını da biliyordum ama fazla ağır konuşmuştu.

Tamam diyip odama çıktım ve açıkçası Alev'in evde bu kadar rahat gezmeme tepki vermemesine çok şaşırmıştım acaba ne yapmaya çalışıyordu?

Banyoya yöneldim ve elimi yüzümü yıkadım arkamı dönüp banyonun camına baktım, camda bir tür güvenlik sistemi vardı sanırım çünkü bir değişiklik vardı demek Alev bu yüzden hiçbir tepki vermemişti.

Elimi yıkadıktan sonra tekrar yatağıma uzandım, artık ne Akşın ne de ilgilenebileceğim birşey vardı çok sıkılıyordum.

Kol saatime baktım, partiye daha çok zaman vardı o yüzden ben de biraz kestirmeye karar verdim.

-Ne yaptığını sanıyorsun sen !?

+Efendim?

Alev bana doğru öfkeli gözlerle bakıyordu

Saatime baktım ve saatin 6 olduğunu fark ettim fazla uyuyup partiyi tamamen unutmuştum ve Alev'e ne söyleyeceğimi bilmiyordum.

+ çok özür dilerim sıkıntıdan uyuyakalmışım

-Kalk hazırlan be hâlâ özür diliyorsun böyle devam edersen zamanında evden çıkamayacağız işe yaramaz insan

Alev odadan çıktı ve beni ağlama isteği bastı gözümden manasızca yaşlar akıyordu ama zamanında hazır olmak için kendimi toparlamam lazımdı.

Elimi yüzümü yıkadım ve Akşın ile aldıklarımızı giyip, hafifçe makyaj yapıp saçımı ayarladım aynaya baktığımda şuanki durumum hoşuma gitmişti elbise üstümde zarif durmuştu.

Alev aniden odama daldı ve bana şaşkın şaşkın bakmaya başladı,onu hiç böyle görmemiştim yüzü çok komik görünüyordu.

-Vay be senin gibi tipsizin  böyle değişebilmesi şaşırtıcı, Akşın sana iyi gelmiş anlaşılan.

-Vay be senin gibi tipsizin  böyle değişebilmesi şaşırtıcı, Akşın sana iyi gelmiş anlaşılan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I'll Luv u Until Forever (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin