Yeryüzü (bölüm 1/part 2)

21 4 4
                                    

Gri Kapının arkasında tek bir şey vardı, bu Papyrus'u daha da korkuttu, çünkü o odada olan şey sadece karanlıktı. Papyrus, içeri adımını atmaya korktu. Ancak karanlığın arasından bir ses yankılandı tüm odaya. Bu ses yalnız bir varlığın acı dolu çığlığıydı sanki. Papyrus yardıma ihtiyacı olduğunu düşündü bu kişinin. Odaya doğru ilk adımını attı ve sonra bir adım ve sonra bir tane daha...
En sonunda odanın tam ortasına, canlının arkasında durdu.

Papyrus--İyi misiniz?

Önündeki varlık irkildi ve arkaya döndüğünde Papyrus'u gördü.

???--AAAAAAAAAAAA
Papyrus--AAAAAAAAAAAA
???--AAAAAAAAAAAA
Papyrus--AAAAAAAAAAA

???--*korkmuş bir şekilde*SENDE KİMSİNNN!?!?!?!

Papyrus--B-b-ben Papyrus s-seni korkuttum mu?!?!

???--Şe-şey evet,ama nasıl, NASIL?!? Buraya gelemezsin,bir giriş veya çıkış yok. Sende burada sıkışabilirsin!!!

Papyrus--Uh burasıda neresi böyle! Şelalerde böyle bir yerin olduğunu sanmıyorum. Hem sen de kimsin? Seni ilk defa görüyorum.

???--Adım Gaster... sanırım... Çok uzun zamandır buradayım,aslında burada zaman denen bir şey yok. Burası Boşluk Adı verilen bir yer... en azından ben öyle diyorum çünkü burada hiç bir şey yok. Tamamen boşluk.

*Papyrus ürperir*
Papyrus--Ürkütücü, o zaman bu yerden çıkmalıyız!

Gaster--Hayır sana dediğim gibi, buradan çıkamayız. Bir çıkış yok, bir giriş yok. Sonsuza dek burada kapana kısıldım ve sende girdiğin andan itibaren artık sende burada mahsur kaldın.

Papyrus--Ne!! Hayır hayır ben buraya bir kapı sayesinde geldim, eğer buraya ge-

Gaster--BİR KAPI MI?? NASIL!! ÇOK UZUN ZAMANDIR BURADAYIM VE BOŞLUKTAN BAŞKA BİR ŞEY GÖRMEDİM!! Hem bu şey kafamı karıştırıyor.

Papyrus--Şey evet Gri bir kapıyla geldim. Buradan ikimizi çıkaracağım Gaster! Ama ilk önce seni daha iyi tanımalıyım.

*Gaster ve Papyrus odada biraz sohbet ederler*
———————————————————
Frisk, Kral Asgore'la savaşmaya başlarken Toriel Frisk'i kurtarır. Herkes krallığa gelir. Papyrus'un olmaması sans'ı endişelendirir.

Sans--Papyrus yanında değil mi Undyne!?!?

Undyne--Karaltanda bir şeyi unuttuğunu ve geri dönmesi gerektiğini söyledi. Onunla gitmeyi teklif ettim ancak kabul etmedi. Bak Sans seninle beraber bende endişe ediyorum, ancak Papyrus en fazla kaybolmuştur.

Sans--Bu imkansız. Papyrus karaltan'ı adı gibi bilir, kaybolması imkansız!! Ya onu kaçırdılarsa!! Ya yaralandıysa!! Ben ne yapacağım o zaman HA SÖYLESENE UNDYNE!?!?!

Alphys--K-korkmakta h-haklısın Sans, a-ama o geri g-gelecek.

Toriel--Evet Sans, Papyrus gelecek, ta karaltandan krallığa kadar gelmesi çok uzun sürer.

Sans--Hayır, bir şey olmuş olmalı ki gelmedi. B-Ben gidiyorum! Onu bulacağım.

Asgore--Hayır Sans, sadece biraz daha beklemelisin.

Frisk--Evet Sans, biraz daha bekle. Undyne, Papyrus'un arkasından birkaç muhafız gönderdi, geri gelecektir.

Sans--Ama ama, ağh peki onu bekleyeceğim. *Umarım Papyrus iyidir*
———————————————————
*Gri Kapıda Gaster ile Papyrus konuşmalarını sonlandırırlar*

Gaster--Anlıyorum, demekki muhafız olmak istiyorsun. Bekleyip görelim, eminim ki senin gibi iyi kalpli bir canavar en iyi muhafız olur. Sana güvenim tam Papyrus. :)

UnderAllHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin