Papyrus, Gaster ve Nehir-Gezgini, bariyerin olduğu kapıdan içeri bakarken çok gecikmiş olduklarını anlarlar. Flowey, odadaki tüm canavarları sarmaşıklarıyla boğarken görürler. Papyrus ile Nehir-Gezgini dehşete düşerken, Gaster savaş pozisyonuna geçer.
Sans--Papyrus!! İyisin, çok endi-
Flowey--KES SESİNİ!!! O Aptalların ruhlarını da yakalayacağım!!
Gaster, mavi eliyle oluşturduğu testereleri Flowey'in sarmaşıklarını kesmek için kullanır. Sarmaşıklar parçalanır, Asgore Flowey'e saldırmaya başlar. Flowey kaçmayı başarır ve Frisk'in arkasında ortaya çıkar, Flowey Frisk'i sarmaşıklarıyla boğmaya başlar.
Flowey--YAKLAŞMAYIN!! Yoksa onu öldürürüm!!!!
Undyne--ÇOCUĞU BIRAK LAN!! ADAMSAN BIRAK ADAMSAN!!!!
Frisk, cebinde olan bıçağı çıkarıp Flowey'in sarmaşığını keser, kendini kenara atar. Flowey, sarmaşıklarla savunmasız duran Toriel'a saldırmaya çalışır(Flowey adam değilmiş :] ). Nehir-Gezgin'i Flowey'in saldırısını dondurur.
*Nehir-Gezgini sinirli bir şekilde*
Nehir-Gezgini--Tra la la pes et artık! Etrafın sarılı.*Frisk Flowey'e acımaya başlar ve ona empati kurmaya çalışır*
Frisk--Flowey... Hala bir şansın var. Gel yeryüzüne beraber çıkalım, bir daha birisine zarar vermeye kalkma, arkadaş olalım. Seni affediyorum!Flowey--N-ne! Sen şimdi beni affediyor musun? SANA YAPTIĞIM ONCA ŞEYDEN SONRA BILE Mİ?!?!?
Frisk--Evet Flowey, ben seni affediyorum. Ancak başkaları için bunu diyemem, özür dilemelisin.
Flowey--Beni affetmen sadece aptallık olur. Hem canavarlar ne beni affederler, ne de arkadaşım olurlar, SENI SALAK!!!
Papyrus--Hayır çiçek adam,bu çok yanlış bir düşünce, hala bir şansın var. Sen benim yani MUHTEŞEM PAPYRUS'UN dostu olabilirsin.
*Gaster ve Sans kıkırdar*
Papyrus--Ne? Bir şey mi dedim?Sans--Papyrus, bu gergin ortamı bile neşelendiriyorsun.
Gaster--Hey, sen Sans olmalısın sanırım, Papyrus'un kardeşi.
Sans--Evet Gaster.
Gaster--Bekle- adımı nereden biliyorsun? Ah doğru, hafızam çok bulanık. Bu nedenle seni hatırlamamış olmalıyım Sans. Ama nedense benim için çok önemli birisine benziyorsun.
*Endişe/hayal kırıklığı karışık bir şekilde*
Sans--Heh, öyle olmalı.Asgore--Aklımda hala açıklanmayan sorular var Dr. Gaster. Çekirdeğe düştüğünüz zaman bana vefat ettiğiniz haberi geldi. Ancak nasıl yaşıyorsunuz çok merak ediyorum?
Nehir-Gezgini--Tra la la evet Dr.Gaster, nasıl dirildiniz?
Gaster--Çok uzun hikaye, belki başka bir zamana... :)
Frisk--Eee Flowey kararın ne? Bizimle takılıp eğlenmek mi yoksa yalnız bir şekilde sıkılmak mı??
Flowey--Şey ben... Ben özü-
???-- -rlüsün.
Aniden arkadan, Nehir-Gezgini'nin ve Papyrus'un arasından bir ok, hızla aralarından geçer. Ok Flowey'in tam önünden süzülürken, altın sarısı yapraklarını tutuşturur. Flowey alev almaya başlar.
Flowey--Aaaağğğhhhhh!!! YAKIYORRR! ÇOK YAKIYORRRR!?!?!!
Toriel-Asgore--FLOWEY!!!
Toriel Flowey'i iyileştirmeye çalışır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UnderAll
FanfictionCanavarların yeryüzüne çıkması ve iblis denen yaratıklara karşı savaşmasını ve arada olan olayları konu alıyor diyebiliriz.