Arkadan bi ses yöneldi sanırım gemini idi bize ''Söylediniz mi'' dedi dunk binlerce kez gem'den özür diledi o da binlerce kez sıkıntı yok dedi konuyu değiştirip ''fourth bu akşam phuwin ve dunk evime gelcek boş isen sende gelsene?'' ''olur'' sevinçli bi ifadeyle gem bana bakmıştı. Zil çaldığı için hepimiz sınıflara çıktık öğretmenler bugün bi toplantıdaymış yani ders boştu. Bende aşağı kata inemeyeceğim için gemini'ı yanıma çağırdım. Ah o yine çilek yiyodu ve de çilekli tatlı atıştırmalıklar. Tatlı bir şekilde koşarak yanıma geldi bana şaşkın bi gözle baktı. Sanırım olgun biri olmadığı çok barizdi sadece ben kördüm ''özür dilerim gem'' ağzı dolu şekilde ''Niye ki?''
''sana hep önyargılı davrandım yani büyük ihtimalle biliyosun gruba seni istememiştim'' ''yani ben özür dilerim ama size yük olacağımı baştan söylemiştim tatliş şey'' bunu dedikten sonra çilekli gofretini ısırıp bana baktı sanırsam benle dalga geçiyordu. ''of şaka yapmıyorum gerçekten çok önyargılı insanımdır onun için özür diledim gem yaa'' ''tamam tamam sorun değil zaten gem isminide beğendim'' ''hm öyle mi?'' diyerekten baktım '' tabi üşengeçliğin bi işe yaradı'' içimden sanane lan sanane diye bağırıyodum sanırım bakışlarımda öyle bu yüzden gem gülerek ''ne oldu kızdın mı?'' dedi cevap vermeden arkamı dönüp sınıfa girdim sırama oturdum. arkamdan tabi gem geldi ''şaka yaptım şaka'' diyerek saçımı okşadı o sırada bizim sınıftakiler bağırmaya başladı ''sınıfa hangi hak ile giriyosun!'' ''Gay misiniz amk!'' ''sapığa bak!'' ve benzer şeyler gem çok etkilenmişti belliydi gözlerinden anlaşılıyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum gem kriz geçiriyor gibi hareket etmiyordu sınıftakiler laf etmeye devam ediyordu nasıl bu kadar sakindi. sadece etrefa bakıyordum nerdeyse 3 dakikadır laf atıyolardı bi anda '' susanıza şerefsizler'' diye bağırdığım an gem elindeki cam suluğunu kafasında kırmıştı. Ne? kolundan tutup revire götürdüm gemini'ı revirde kolunu bıraktım ve gem'e baktım o yüzüme gülümseyerek ''gerek yok fourth iyiyim'' dedi. ''Ne diyosun gem kafan kanıyor kafanda suluk kırdın nası iyi olabilirsin '' gem bana 5 saniye boyunca baktı ve '' ölümden korkmuyorum fourth sıkıntı değil hadi sen sınıfa geri çıksana zil çalcak birazdan'' bu cümleyi söylerken gözüm dolmuştu ve sinirli bi şekilde '' ben ölmenden yani biz ölmenden korkuyoruz aklına başına toplasana sen!'' gemini sakin bi şekilde bana bakıp ''merak etme fourth reviri bekliyorum sadece sen çıkabilirsin ve ağlarsan eğer gerçekten önünde 2 kat daha fazla ağlarım'' ''gem hepsi benim yüzümden çıkamam iyi olduğundan emin olmalıyım'' '' çıkarmısın fourth!'' kafamı eğerek ''peki. Ama kapının önünde bekliyorum.'' dedikten sonra yavaş adımlarla çıktım. dediğim gibi kapının önünde 15 dakika bekledim. sonra dışarı çıktı baktığımda kafasında bandaj vardı ve gözleri kırmızıydı ağladı mı sorarak onu tedirgin etmek istemiyorum ''iyi misin gem?'' kafasını yukarı aşağı sallayarak onay işareti verdi. ona dunkla phuwinin yanına gidelim dedim ve o da istedi ve bahçeye çıktık. dunk ve phuwin cok tedirginlerdi dunk bizi görür görmez koştu. tabi sorulara boğdular gem pek konuşmadığı için ben anlattım herşeyi sanırım beni suçlayacaklar çünkü gem'in sırtından tutup banklardan bitanesine götürüp oturdular çağırmadılar bile beni gemini bi anda arkasına döndü ve bana gel işareti yaptı. bende hayır dedim. Ayağa kalktı kolumdan çekip yanlarına götürdü beni ve ''fourthun hiç bir suçu yok boşuna suçlamayın o gerçekten çok üzüldü benim için hiç bir suçu yokken'' phuwin illk kendi kendine nası sucu yok diye söylendi sonra dunk gemini'a ''sevdiği kıza uyuyor gemini sevdiği kız gibi zorba oldu o da'' diye fısıldadı duymadım sandı bende onlara biraz müzik dinleyeceğim diyerek uzaklaştım. kulaklığıma taktım rasgele şarkı açtım Jealous- Eyedress'ti anlamını seviyordum. aklıma bi anda okul çıkışında gemini'a gitceğim geldi telefonu açtım ve gem hala senin evine gidior muyuz yazdım cevap olarak dunk'ın babası hastaymış phuwinde o yuzden gelmiyo ama sen istersen gel yazdı bende onayladım. Evi kesin çileklerle dolu diyerek kendimce gülümsedim. sınıfa çıkmak zorundaydım ama nasıl cesaret edicem gidip öldürmek istiyorum o pislikleri hemen ayağa kalkıp sınıfa koştum ceketimden biri tutarak durdurmuştu beni bu bu müdürdü amk bana nereye kaplan demişti sınıftakileri gebertmeye demiştim sinirden sonra özür diledim ve müdür neden dedi ve kısaca olayları anlattım müdür üvey amcamın arkadaşıydı o yüzden beni tanırdı bunları söyledikten sonra müdürle benlen sınıfa geldi ve hepsine tutanak yazdı ama bu verdiği tutanak 5 tane tutanağa değer yani 1 tane birşey yaparlarsa okuldan atılacaklardı. hepsinin yüzüne bakıp kıkırdadım tabi bana lafta atamıyolardı hoca geldi ders falan işledik sonra çıkışta gemini'ın yanına gittim. gem bana mutlu sekilde baktı sanırım motoru vardı. cool boyy vay be dedim. ''motorum var diye cool boy olmuyorum fot'' '' fot he?'' ''diyemem mi?'' ''dersin bişi demedim hadi binelim ilk defa bincemm'' kaskı uzattı gemini bana ve taktım ve sürmeye başladı omuzlarından tutuyordum yandan geçerken mounu gördüm öpücük attım ona sanırım gem aynadan fark etti ''ben senin mounla aranı yapıcağım fot merak etme'' ''gerçekten mi'' ''evet..''
Mükkemmel bi arkadaş daha ne isterim ki?...
Sevgili Arkadaşım bitanem dün koluma 1000 kere yumruk attığı için ağrıdan sabah 7-8 den beri ara sıra tt ins dc gezerek yazdım YIHRWJTGKJR