Gem belimden tuttuğu an yaklaştım tek bi öpücük kondurduktan sonra zil çaldı gemini koşup kapıyı açtı o kişinin kim olduğunu bilmiyordum açar açmaz gem nasılsın bitanem hoşgeldin diyince anladım far olduğunu gemini'a sarıldı ve dediki ''bu senin flörtündü demi'' değişik bakış atarak baktı bana bende hızlı bir cevap olarak '' ben onu şakasına dedim inandınmı hem sana bir sır vereyimmi?'' dedim oda onayladı bende hemen gözümü kapatarak ''gem seni seviyor hemde her saniye seni öpmek istiyormuş'' dedim. Sonrasında olanlar belli tutkulu bir şekilde öpüştüler önümde. 2 yüzlü şerefsiz. Onlar öpüşürken dışarı çıktım. Ve hızlıca ilerledim. Sigara paketimin bittiğini fark ettiğim an karşımdaki bakkala girip sigara aldım. Paketten bi dal çıkarıp yaktım. Telefonum çaldı arayan kişi babamdı açtım aramayı. ''bu eve bidaha gelmiyorsun senin gibi iğrenç biri evimde olsun istemiyorum bu mide bulandırıcı eşyalarını al ve git burdan'' sigaranın dumanını üfleyerek ''ben mide bulandırıcıyım he eğer mide bulandırıcı ben olsaydım annem seni aldatmazdı eğer bu sorun değilse bile o kadar iğrençsinki ablamı öldürecek vicdan sende olduğu için konuşmayacağım. Tabi senden çadır parası istiyeceğim vicdanın buna yer vermez'' karşılığında babam büyük nefes alarak '' Tamam çadır parası vereceğim gel eşyalarını al.'' dedikten sonra kapattı. konuşana kadar sigaranın hepsini içime çekmiştim çöpe attım içtiğim dalı ve eve yürümeye başladım biraz uzak ama olsun. 30 dakika sonra eve vardım. Kapıyı açan üvey kardeşimdi eminimki onun yüzünden şuan gidiyorumdur yüzüme kıkırdamıştı umursamadım içeri girdim odamdaki tüm eşyaları bavuluma koydum masamın üstündeki yeni çilekli body mist'imi elime aldım. Ve balkona çıkıp atıcaktımki sokaktaki kızlara vermek daha iyi bir fikir olduğunu düşündüm babam ilk defa bana para verdi büyük miktarda 10.000 lira vermişti teşekkür edip çıkacakken köpeğimi gördüm sanırım durumu anlamış gözü dolmuştu sırf onun için ağlıyacak duruma geldim ama sevemeden çıktım evden. Sokakta durumu kötü olan bir kız gördüm annesi babası yoktu. Çilekli body mist'i uzattım kıza ve ''bak daha yeni aldım hiç kullanmadım ama sen kullanabilirsin'' diyerek uzattım o da teşekkür edip aldı. Sanırım çadır bakmaya gitmem lazımdı diye düşünürken telefonumun ekranını açtım ve bugün pazardı neyi unutmuştum? Ve bildirim geldi gemini'dandı bana lunaparka gidecek miyiz diye sordu. Of şimdi olur muydu bu çadır alıp kurcam üstüne içmeye gideceğim bu yüzden cevap olarak müsait değilim bugün ve sınırlı sayıda param var dedim o da cevap olarak parayı geç bende ödüyebilirim sıkıntı yok yarın gidelim o zaman söz verdin. dedi bende ben ödemiceksem sözün ne anlamı var dedim. o da senle gitmek istiyorum dedi bende uğraşamayıp kabul ettim. çadırcıda 2 odalı bi çadır vardı çok güzeldi onu almak istiyordum. onu da aldım büyük bi tarla bulup hemen kurdum 1 saatimi aldı ayarlamak eşyaları yerleştirmek Sonrasında dediğim gibi bir bara girdim baya bi içmiştim sonrasında kolumu bi kız tutmuştu sarhoşken herşeyi hatırlarım ama bayıltmıştı resmen beni 1 gün geçti uyandığımda yataktaydım siktir ya cidden siktir resmen robot gibi kullanmış beni kimse bu kişi üstümü giyip odadan çıktım. mutfaktaydı herhalde girdiğimde şaşırmadım çünkü moundu bu her zamanki gibi kullandı beni ama bu sefer sinirliydim bide bana bebeğim kahvaltıda ne istersin diyordu çıldırcam karnına sert bi yumruk geçirmiştim hemen lavaboya gidip kusmuştu. Olamaz yoksa bebeğimmi olcaktı hayır hayır asla olamaz moun test yapmış zaten çıkınca bana söyler niyetinde çıktım evden kendimden iğreniyorum böyle birşey yapmış olmam özellikle ben daha lise sona gidiyorum ne istiyorlar benden anlamıyorum? wow saat 2ydi açtım ama birşey yemiyeceğim yine sigaramdan bir dal çıkarıp içiyordum çünkü açlığımı gideriyordu. Gem aradı ne zaman gideceğimizi sordu bende direk far da gelcek mi diye sordum o da gelmiyeceğini söyledi rahatlamıştım lunaparkın önünde buluşacaktık ama çadıra gidip üstümü değişmem lazımdı...