Bölüm 7- cigara

27 4 2
                                    

gem'e ''off gemm sanane ya içerim içmem''  gem karşılığında bana şöyle demişti. '' havalı olduğunu falan mı sanıyorsun şimdi her içtiğinde story atıyor olmayasın sen'' ''neyden bahsediyosun sigaraya babam yüzünden başladım o zorla içirdi bana''  ''biliyormusun fourth hayat hikayeni çok merak ediyorum'' ''etme''dedim içten içe onun beni merak sorularıyla boğacağını biliordum. Anlatsa mıydım anlatmasa mı bilmiyordum. ki bi anda ağızımdan kelimeler kaçaklıyaverdi. ben küçükken prensler gibiydim gem prensler nasıl bu haldeyim biliyormusun? Bilmezsinde bilemezsinde annem 12 yaşımda vefat etti nedeni ise depresiflikten kaygıdan üzüntüden babam yüzünden.annem babamla aslında zorla evlenmiş. çünkü gençken babam onu taciz ettiğinden çocukları yani ben olmuşum olmaz olaydım. Annemle babamda evlenmişler zorla falan. Ben dünyaya gelince annem bi söz vermiş beni babamla birbirlerini seviormuş gibi yetiştireceğine. İşte babamda benden gizli şiddet uygalayınca kadıncağın maafoldu. Ben annem vefat ettikten sonra babamın beni mutlu edeceğini annem vefat ettiği için bana moral vereceğini falan sanıyordum. Mal kafa işte babam ise ne yapıyordu anlatmak istemem ama boş boş konuşacaksan söyliyim bazenleri en küçük sey için dövüyor bazenleri ise gizli gizli taciz ediordu. Gizli gizli derken işte içince falan vicudumu elliyordu. bu gavat gitti 1 ay sonra eskort karı getirdi sözde evlendiler. Çocukları oldu tomy diye babam biraz daha iyi davranmaya başladı yani tomy olunca beni unuttu ama baktıgımda tomy e bana davrandığı gibi değil mükemmel davranıyordu kıskanıyordum ne yapabilirdim ki. Bu eskortta 1 aya sattı bunu siktir olup gitti. Tomy bu sefer daha ilgi için benle ugrasmaya başladı halim ortada şu anda işte. Gem neden bu kadar duygusaldı soğukkanlı ve duygusal gözleri doldu ama ağlamıyordu. bir şeyde demiyordu '' ne oldu gemini niye sesin çıkmıyor dilini mi yuttun cigaraya başlamamın sebebi o derken sarhoşken bana zorla içirmişti''  ''öpsemmi seni?  rahatlar mısın değişir misin sıcakkanlı olur musun huzur girermi içine sana sımsıkı sarılsam he?''   ''su saatten sonra beni zor değiştirirsin dedikten sonra gem gerçekten sıkı bi şekilde sarıldı. ve sanırım aglayacaktım ama istemiyordum. buyuzden kendimi tutabilmiştim sanki ilk defa böyle gerçek anlamda ağlama isteği vardı içimde. Bu çocuk iyileştiriyor mu acaba? Ağır doz ilaç mıydı? Gem kafasını kaldırdı dudaklarına saniyesine baktıktan sonra yaklaşıp öpmüştü. Sonradan duvara itip geri öpmeye başlamıştı. Bi anda kucağına fırlattı beni şaşırmıştım değişik bi duygu yaşıyordum çünkü ilk defa böyle oluyordu. Kucağında öpmeye devam ederken merdivenlerden çıkıyordu agır değilmiydim nasıl taşıyordu yatağa fırlatınca ben anlık ve haklı olarak ''DURSANA'' niye bakışı attı ''yetmez mi niye abartıyon pic''  ''şhhhh küfür güzel ağızına yakışmıyor.''  '' sana mı sorcam edip edemiyeceğimi''  ''ah yavru şu tipine bak bi yememek için zor tutuom kendimi yakışmıyor işte etme diyorsam etme''  '' peki amk eve gidim şimdi dicektimde'' ''benimlesin artık kaçış yok yavruuum''  '' neye lan ''  ''sen ne anlarsan o olabilir''  ''offff neys eyatıom ben sende git kanepede falan yat 1 güncük yatağında yatma'' ''rahatsız oluosan yatmam balım iyi geceler''



Bu fici 1-2 bölüme bitircem. kac aydır yokum eminim ki özlememişsinizdir benii.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fun Fair - Lunapark🎢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin