Merhabalar!Yeni bir bölümle daha karşınızdayım.200 okunmaya ulaştık.Hepinize teşekkürler.Keyifli okumalar dilerim.
Uyarı;Bölümün ilk yarısında intihar sahnesi var.Rahatsız olabilecekler veya tetiklenebilecekler lütfen okumasın.
Şunu unutmayın ballarım,ne yaşarsanız yaşayın asla kendinize karşı ya da başkalarına karşı verdiğiniz savaşı kaybetmeyin.
Kendinize zarar vererek asla bir yere varamazsınız.Sizleri seviyorum.Ama lütfen bunu kendinize yaparak yapacağınız en kötü şeyi yaşatmayın kendinize.Bazen gerçekten hayatınıza bir son vermek istersiniz belki ama unutmayın ki sizi bir anlığına yaşamdan koparmak isteyen o düşüncelerinize göğüs gererek bir kenara atıp umudunuzu kaybetmeden ilerlerseniz günün sonunda inanın bana kazanan siz olacaksınız.Çokça kalp🖤
Defalarca kırılmasına rağmen bir türlü merhemini bulamayan kalplere...
🖤
İlahi bakış açısı
1 yıl önceSevda bir süre Dolunay'ın çarpıp evden çıktığı o kapıya baktı.Gözyaşları dur durak bilmeden akıyordu.
Ben ne yaptım?Diye kendi kendine düşündü.Aylarca çok sevdiği sevgilisini aldatmıştı.Hem de defalarca...
Ne yaptığını yeni kavramış gibi ellerini saçlarına götürdü ve olduğu yere diz üstü çökerek hıçkırıklarla ağlamaya başladı.
Çok sevdiği sevgilisi artık yoktu.Evine gitmeyi düşündü fakat Dolunay'ın üzgün ve sinirli olduğu zamanlarda yanında kimseyi istemediği için bu isteğini kendi içinde reddetti.
Onun yerine ayağa kalktı ve yatak odasına ilerledi.Odanın kapısını açıp içeri girdiğinde anında anıları bir bir aklına hakim olmaya başlamıştı.
Dolunay'la defalarca bu yatakta uyumuştu.Belki hiç aralarında fazla bir yakınlık olmasa da onun varlığı her zaman ona iyi gelirdi.
Sevda hastaydı.Psikolojik tedavi görüyordu.Fakat Dolunay'ın yanında çok sakindi.O gerçekten ona iyi gelmişti.
Belki daha fazla yakınlaşmak istemişti Dolunay ile ama Dolunay sanki bunu istemediğini belli edercesine her yatağa girdiklerinde kollarını Sevda'nın beline dolar ve yüzünü saçlarına yakalaştırarak kokusunu derin derin içine çekip onunla beraber uyurdu.
Sevda aslında daha fazla yakınlaşmak istediğini defalarca dile getirmek istemişti.Fakat Dolunay'ın o hasta olduğu için veya onun onu sevmediğini düşünüp sadece kullanmak için yanında tuttuğunu düşünebilirdi.
Sevda bunu düşünmesini istemediği için ses etmemişti.Ama bir hatası vardı.
Sevgilisi onunla daha fazla yakınlık kurmadığı için onu sevgilisinin en yakın arkadaşı ile aldattığı için çok pişmandı.Gidip özür dilemek ve belki de ayaklarına kapanıp onu bırakmamasını söylemek istiyordu fakat gidemiyordu yanına.
Onun yerine yatağa uzandı ve daha dün gece beraber uyudukları için onun kokusu sinmiş yastığına sarıldı.
Yatağın her zerresi buram buram o kokuyordu.Sevda gülümsedi.Buruk bir gülümsemeydi bu.
Hemen yanındaki anı panosuna kaydı gözleri.O anı panosunun üzerinde bulunan fotoğrafların her birinde ikisi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNANIN ESARETİ
FantasyTavan arasında bulduğu bir aynanın onu başka bir evrene ışınlamasıyla ve aynanın onu yeni bir hayata esir etmesiyle Hasel, aynanın esaretine boyun eğmek zorunda kalır. Aynanın arkasında nasıl bir hayat vardı? Sanırım bu sorunun cevabını yaşayarak ö...