Після цього Аку продовжив, він розщібнув ширінку, а тим часом залишив червоний слід на ключиці партнера. Потім на животі, паралельно трохи приспустив брюки з бедр блондина. Та обережно торкнувся рукою до паху. На що почув стриманий стогін. Рю одну з рук поклав біля голови Ацуші, на крісло та сперся на неї нахиляючись головою ближче до обличчя Накаджими.
-Мені продовжити?- Акутагава прошепотів на вушко, а потім поцілував мочку та провів язиком по раковині.
-Гкх..ммм так. Продовжуй!- Ацу швидко відповів шумно дихаючи.
-Як скажеш... Доречі, цілувати твоє тіло доволі непогано. Воно приємно пахне, а ще твоя шкіра така ніжна. Чомусь ти нагадуєш мені білу троянду*...- Рю вирішив зробити декілька компліментів, від них гарний ефект. Але це все правда.
-Дякую...гаах..- Ацуші стало приємно, звісно він подякував. Але в цей момент брюнет сильніше зжав долоню, навколо його паху. Тому Накаджима стримано застогнав. Він спітнів, а також від предєкуляру(незнаю чи правильно написала) його білизна трохи намокла.
Акутагава повільно провів рукою трохи вгору та пройшовся нею по животі та бедрах Ацу. Потім піддів пальцем краєчок білизни та почав її знімати. Щоб це було легше зробити блондин припіднявся. Рю не став знімати одяг повністю, а залишив трохи вище колін. Після цього оглянув поглядом партнера, переводячи погляд до члену. Він вже стоїть розпалюючи тіло.
Цікаво, в цього тигра колись, хтось був? Про це задумався мафіозі, але швидко відігнав цю думку подалі, бо вона була недоречною.
Акутагава трохи нахилився вперед зменшуючи між ними відстань, але при цьому не надто близько. Потім повільно провів рукою по члену блондина. Повторюючи це декілька разів.
Звісно, Ацуші від такого застогнав. Йому подобались ці дотики та рухи. Вони розпалювали ще більше. Але через декілька хвилин Накаджима зняв ремінь із своїх зап'ястків, це було не важко, бо вони були майже не затиснуті. А потім він різко запустив руку в волосся на потилиці брюнета. Так само різко притягнув його блище до себе цілуючи губи. Це змусило Рю зупинитись, частково від здивування. Цей поцілунок вийшов більш незграбний, але від цього не менш приємний.
Незрозуміло чому, але Ацу дуже захотілося вицілувати ці губи, дуже різко та неочікувано. Одною рукою він перебирав темне волосся, трохи відягуючи його, а іншою взявся спочатку за плече, а потім перевів її на талію, залишивши червоний відбиток від своєї долоні. В цей час язик обводив зуби та піднебіння, а потім переплітався з іншим. А своїми зубами він порикусив нижню губу Рюноске, від цього там залишилась рана і трохи пішла кров. Цей поцілунок вийшов пристрасним і навіть трохи жорстоким. Але Аку трохи розгубився, тому ледве встигав відповідати на нього та це не завадило хлопцям.
Після того як Накаджима трохи відхилився він почав язиком обводити місце, з якого ледве помітно червоніла кров. Якби її було більше, то вона нагадувала б ніжну троянду, або дороге вино. На смак вона здалася звичною, адже Ацуші пам'ятав як пробував власну, облизуючи рану на пальці, тому він продовжив вилизувати губи.
Рюноске навіть сподобалось те, що зробив тигр, тому він не протестував, а просто насолоджувався.
В цей час, одну з рук, Ацу спустив до брюк брюнету. Він зняв ремінь відкидаючи його на підлогу, а потім розщібнув ґудзик та ширінку. Хлопець приспустив штани. Проникаючи руками під білизну Накаджима торкнувся до гарячої плоті та зжав. Він почав обережно рухати рукою, сподіваючись, що Рюноске це подобається і він був правий, сподобалось, до зірочок в очах.
Чимось їх зайняття було схоже на змагання. Тільки цікаво, за що саме вони змагались? Призів ніяких немає. А ще, навіщо їм це? Напевне, просто звикли завжди доводити один одному хто сильніший. Але, цього разу все було не так, незвичайно та трохи дивно, бо змагались вони в задоволенні, яке приносять один одному, а також в домінуванню. Поки, що вони змінювали один одного, зараз черга Ацу. Тому він не втрачав можливість.
- В тебе ммм є презерватив?- запитав блондин ще більше червоніючи, але не змінив свого наміру.
- Ну, наврядчи, хоча... секунду.- Акутагава повернувся та відкрив бардачок(хз, чи є таке слово, але я незнаю, як він по іншому називається) там лежали якісь ручки та записники, незаповнені папери та дрібниці, по типу жуйки. Але трохи понишпоривши він все-таки дістав пачку.
- Ось.- коротко і ясно відповів брюнет повертаючись до партнера, а потім протягнув йому презервативи.
- Так, дякую.- Ацуші взяв їх та дістав один, а потім надягнув на член Рю. Від цього останній промукав щось незрозуміле.
Трохи подумавши Накаджима червонів все більше, але зібравшись він почав.
Спочатку хлопець трохи відсунув Аку за плече, при цьому продовжив йому дрочити. А потім нахилився донизу. Його губи торкнулись спочатку живота, а потім почали спускатись униз вологими поцілунками.
-Ти х-хочеш ем.. це зробити..- Рюноске трохи здивувався(та пізд.., а нашо йому прєзік, шо ти так „здивувався"), але не відштовхнув блондина, лише розслабився. Та тільки він встиг це зробити, як з горла рефлектно вирвався хриплий стогін, від задоволення. Руками він вп'явся в світле волосся трохи стискаючи, але не відтягуючи. Очі самі закотилися догори. А рот ледве встигав хапати повітря.
Вся справа в тому, що Ацу спустився до члену Акутагави та почав спочатку ледь відчутно його цілувати, при цьому продовжував рухи біля основи, а потім повільно облизував язиком та брав до рота. Звісно, взяти повністю в нього не вийде, він і сам це розумів, адже блювотний рефлекс (чому це так дивно звучить?) ніхто не відміняв та й це перший мінет в його житті, тому він вирішив, що десь половини довжини вистачить.
- Аааагах..продовжуй ммм...- Рюноске просто насолоджувався. Хоч його руки і знаходились на голові Ацуші, але він не давив на неї, тільки перебирав волосся, іноді плутаючи та відтягуючи. З лобу Аку капав піт, а обличчя почервоніло. З роту зривались стогони.*Білий колір троянд – це чистота і яскравість. Коду дарують білі троянди, то хочуть сказати: «Я приходжу в захват, коли бачу вас». Якщо ви впевнені, що ваші почуття йдуть від самого серця – піднесіть білі троянди, тому що вони говорять про пристрасті. «Квіти світу» вказують на чисту любов, незмінну і більш міцну.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шахмати та наслідки
FanfictionНу, якщо коротко, то Ацуші грав з Дазаєм на бажання і програв, а що було далі можна прочитати в моєму фф. ~~~~~~~~ Попередження! 1.Це мій перший фф по цьому фандому. 2.Можуть бути помилки 3. Комікс(обкладинка) і фф мої. Ідея теж. 4.Не хотіла нікого...