Ацуші продовжув свою справу декілька хвилин. Чесно сказати, це йому не було противно, але й як такого задоволення не приносило. Хоча збуджувало, а особливо вигляд та стони Рю. Він хотів продовжити далі, але рука в його волоссі міцніше затислась та потягнула вгору, а з вуст партнера вирвались слова.
- Мх, в-все, досить!- голос Аку хрипів та тремтів від стогонів. Але говорив він впевнено, тому Ацу відірвався та глянув на нього.
-Я зробив щось не так?- блондин дивився спочатку в очі, але потім відвів погляд.
- Ні, все добре. Просто хочу дещо зробити....- він трохи помовчав, а тоді продовжив - поцілуй мене.
-Що? Ну, добре.
Накаджима нахилився та обома руками взяв обличчя Рюноске притягуючи ближче до себе. Спочатку залишив майже невагомий дотик на носі, а потім на вустах. Але все ж таки поцілував, спочатку ніжно потім більш різко, перед цим зажмуривши очі.
Тим часом Акутагава взяв руками пачку презервативів та дістав ще один вдягаючи його на член Ацуші. Від цього останній застогнав у поцілунок.
Потім вони розірвали губи та віддихались, адже цього разу поцілунок тривав довше, ніж інші, на це пішло більше часу.
- Що ти зібрався робити?- звісно, блондин здогадувався що, але вирішив запитати.
- Сам побачиш, але нехвилюйся, тобі сподобається, тигр.- промовив з невеликою насмішкою Аку. А потім одною рукою взяв партнера за талію, а іншу опустив донизу прямо на член стискаючи його рукою. На що отримав стриманий стогін.
З часом брюнет почав набирати темп, від чого Ацуші стогнав ще більше та хрипше, так що аж з рота стекла слина, а обличчя почервоніло настільки, що було схоже на буряк.
- Я-я хочу мхаа тобі д-допомогти!- тигр ледве це вимовив, але почав робити свою справу.
Він теж опустив свою руку на член Акутагави проводячи нею вниз та вверх. Спочатку рухи були хаотичні, але потім вино стали ритмічними, відбиваючи темп Аку.
Обоє хлопців важко дихали, майже задихаючись. Вони вперлись в лоби один одного. З їх голів аж парувало, адже температура тіла сильно підскочила. А їх самих трохи трусило від задоволення. Партнери стиснули вії, замикаючи очі. Їх обличчя дуже сильно почервоніли, бо в обох шкіра була доволі блідна.
Ще трохи, пару рухів, які вже стали хаотичні та різкі, але швидші, та ось ось. Тіла пробили хвилі жаркого оргазму, а потім, майже одночасно, сперма заповнила презервативи обох. Акутагава вперся в плече Ацу, тепер обома руками тримаючи його за талію, а Ацуші в плече Аку, тримаючи руками його бедра.
Хлопці довго приходили до тями важко дихаючи, в очах блискали чорні плями, а повітря виходило з хрипами. Але через хвилин п'ять партнери більш-менш відновилися. Першим отямився Ацуші. Він підняв одну зі своїх рук та запустив її в волосся Рюноске, великим пальцем притримуючи його підборіддя та піднімаючи чужу голову від свого плеча. Так, що б можна було подивитись в очі, що він і зробив.
- Все добре?- коли Накаджима подився в обличчя Аку то побачив, що його погляд туманний, а також дихання все ж че важке.
- Т-так...Кгкх- брюнет швидко відповів, але його голос був хриплий, а також з горла вирвався кашель.
- Точно? Може все ж таки допомогти?- хоч вони і домовились, що між ними буде просто секс, Ацуші не міг отак взяти і піти. Тому він не дочекавшись відповіді зняв з обох презервативи, скрутив їх та кинув на підлогу, що б потім викинути. А також дістав з бардачку серветки та витер свої та руки брюнету(який ще покашлював), а потім іншими протер тіла в районі паху. Тоді ж відкинув брудні серветки до презервативів та вдягнув на обох білизну і брюки.
Десь в цей час Аку перестав кашляти, але він вчіпився руками в талію блондина, а сам вперся носом в шию, притискаючи своїм тілом то тіла Ацу.
- Ти можеш дати мені води? Вона теж в бардачку.- Рюноске спокійно попросив.
- Добре.- Накаджима дістав невелику пляшку на 0,5 мл та протягнув її мафіозі(хоч сам теж дуже хотів пити), допомагаючи одною рукою йому відхилитись, притримуючи за плече.
Потім Акутагава випив майже все залишивши трохи на дні та відав воду блондину, який допив залишок, відкидаючи вже непотрібний пластик на підлогу( якщо, що їх рубашки та плащ Аку тигр відклав на сусіднє сидіння).
Рю дуже захотілося подякувати, хоч це на нього і несхоже. А ще вибачитись, бо якось паршіло від почуття того, що він, по суті, скористувався ситуацією і перший все це почав.
- Дякую і вибач мене.
- Немає за що. Але чому ти вибачаєшся?- Ацуші сильно здивувався, бо дійсно щиро незрозумів, чому брюнет це зробив.
- Я знаю, це на мене не схоже. Але все це першим розпочав саме я.- відповів спокійно Рюноске. Хоч його пальці досі тримались на оголеній талії тигра, а голову хлопець знову опустив на плече, і вдихав носом ніжний запах чужого тіла.
- Не потрібно вибачень, адже я міг би відмовитись, якби захотів. - спокійно відповів Накаджима, говорячи те, що лежало на поверхні. Але коли він зрозумів весь сенс цих слів то почервонів.
Акутагава відреагував так само, від цього в його голові забилася та задзвеніла думка про те, що тигр і сам був не проти й по суті хотів його, сильно хотів.
Раніше мозок брюнета це просто не усвідомлював, від емоцій і певного адреналіну, але зараз, коли тіло майже відновилося, це усвідомлення просто кричало про те, що він зробив і с ким.
Якщо, вже чесно, то Рюноске не був проти цього, декілька разів у його голові все ж таки пролітали думки про те, як це можна було б зробити з тигром(бл..він не зоофіл, просто прізвисько таке!), але мафіозі розгонив їх так швидко, що вони навіть не встигли вкарбуватись у здоровій свідомості. Тому, ця подія, звісно, стала шоком для брюнета, коли він все усвідомив, хоч ще і не переварив повністю.
З Ацуші ситуація була дуже схожою. Напевне, такою самою. Але поки, що він ще не повністю все зрозумів. Тому думки не гризли його так сильно.~~~~~~~~~
Цю частину я написала за один день, але ніяк не виходило викласти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шахмати та наслідки
FanficНу, якщо коротко, то Ацуші грав з Дазаєм на бажання і програв, а що було далі можна прочитати в моєму фф. ~~~~~~~~ Попередження! 1.Це мій перший фф по цьому фандому. 2.Можуть бути помилки 3. Комікс(обкладинка) і фф мої. Ідея теж. 4.Не хотіла нікого...