YN BACIMDAN DEVAM
Bill:Yn cidden özür dilerizYn:bill cidden sizi affediceğimi mi sandınız gerçekten komiksiniz.
Tam gidecekken bill kolumdan tuttu.
Bill:Bizi affettiğini söylemeden bir yere gidemezsin.
Yn:Beni zorlayarak bir yere varamazsın bill.
Çıktım ve odaya gittim koruma hala ordaydı Tom yoktu. Koruma bana sarıldı ben karşılık vermedim. Lavaboya gittim koruma yoktu Tom vardı.
Tom:senin mal rolün yüzünden işten gitti pislik.
Odadan çıkmıştı. Of banane amk. Neyse yatağıma gittim ve yatağımda bir şeyler vardı bir not,bir anahtar, silah ve telefonum. Notu açtım ve şöyle yazıyordu:
Yn çok iyi kalplisin seni unutmayacağım burdan ölmeden kaç anahtar kaçmak için telefonuna kendimi kaydettim haberin olsunn.
~koruma
Çok iyi kalpli biri neyse hemen telefonumu aldım. 602 peterden cevapsız arama 1050 rose sen cevapsız araba +99 mesaj yuh ilk rose aradım ve haber verdim Peterle beraber geleceğini söyledi hazırlık yaptım ve kaçma zamanı gelmişti. Anahtarı açtım korumaları öldürdüm silahta susturucu vardı ve ses çıkmıyordu. Aşağı indim Peter ve rose oradaydı sarıldık ve çıktık.tabiki odaya bir not yazıp çıkmıştım şirkete gelmiştik sohbet ettik olanları ayrıntılı anlattım.
TOMA BAKALIM
Odaya girmiştim ve Yn yoktu bir not vardı notta:BAKIN BAKALIM ARKANIZDA MIYIM
Tom :HASSİKTİR!
Bill bağırışımı duyup gelmişti?
Bill:NOLDU LAAAANNN YN?
Arabaya binmiştir ve heryeri aradık bulamamıştık her gün arıyorduk onu bulmak çok istiyordum ama neden bende bilmiyordum.
1 YIL SONRA
YNDEN DEVAMBir yeri basacaktık ve hazırlık yapıyordum. Silahlarım hazırdı mermiler tamam hazırdım ve çıkabilirdik.
*kulaklık yok
Aşağı inmiştir rose Peter ve adamlarımız bekliyordu. Arabaya binip gittik. Silah elimdeydi. Bir adam direk çıkmıştı ve kafadan vurdum. Hepimiz savaşıyorduk asıl adamlar çıkmıyordu onlar en sonunda çıkacaktı onların ve bizim bütün adamları ölmüştü sıra ben Peter ve rose larşıdski adamlarla yapıcaktık. Hepsi geldi 2 kişilerdi biz ise 3 bunlar çok tanıdıktı.Elime silahı aldım ve bi tanesine doğru tuttum.
+:YNNN!
bana sarılmıştı.
Yn: sen kimsin lan?
+:Hatırlamadın mı ben Bill!
Yn:hassiktir
Tom pis pis sırıtıyordu silahı ona doğru tuttum o da bana.
Bill:cidden yapıcak mısınız hayır durun
Yn:Peter gidin siz
Tom silahı petere tuttu.
Rose:sakın bunu yapma indir o silahı yoksa kötü olucak!
Tom tam petere sıkmıştı ben önüne geçtim. Yere düştüm her yer kandı gözlerimi oldukça açtım kalamamak için.
Rose:YNN HAYİRR
Rose ve Peter ağlıyordu bill yanıma gelmişti Tom kaçmaya başladı ne kadar yüzsüz lan bu?
Bill:sakın yn dayan lütfen
Peter:neden yaptın yn
Peter beni kucağına alıp hastaneye getirdi ve hiç bir şey hatırlamıyordum uyandım
Bill toma bağırıyordu rose de bağırıyordu tom da karşılık veriyordu Peter elimi tutuyordu.Peter:YN UYANDIII
Herkes yanına geldi Tom hariç.
Bill:Tom gel şuraya!
Yn:bill zorlama gelmesin piç herif
Tom :kes sesini!
Yn:kesmiyorum!
Ayağa kalktım
Yn:HERŞEY SİZİN GİBİLERİN YÜZÜNDEN!
Koşarak uzaklaştım ve sahilde banka oturdum.Yanıma birisi oturmuştu bu oydu koruma!
Koruma:Geçmiş olsun yn
Tom geldi ve koruma koşarak gitti Tom yanıma oturdu ben kalktım ve Tom kolumdan tutup oturtturdu.
Tom:özür dilerim
İstemsizce diyordu çok belli ben cevap vermedim ve gitti eve gidip uyudum.
MERHABA PITLAR YORUM YAPIP OYLAMAYI UNUTMAYINNN<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My goal/Tom kaulitz
ПриключенияSiz hiç sizi kaçıran birisine aşık oldunuz mu? Ben oldum.~Yn