yine mi?

88 12 6
                                    

Uzun zamandır yazamadım pardonnn asklarr <3333

İçeriye girmiştik ve çok büyük bir binaydı. Girişde adamlar kimlik istedi ve verdik. Ama bilmiyolardı sahte kimlik olduğunu. Sahte olarak benim ismim Jessica (salladım) rosenin ismi maria (yine salladım 😔) Ve beni bi odaya yönlendirdiler Roseyi ise başka bir odaya. Odaya girdiğimde Ton vardı.

Tom: Merhaba yeni geldin değil mi?

Yn: Evet

Tom: iyi beni biliyorsundur ben Tom sen ise şu jessica olmalısın.

O kim amk off hep unutuyorum.

Yn: evet.

Tom beni süzüyordu çok rahatsız edici hep böyle miydi? Her neyse.

Tom: Sana tanıtıldı mı bu yer.

Yn: Evet.

Yo kimse tanıtmadı ama nedense evet dedim.

Tom: İyi şimdi ben sana planları anlatıcam zaten toplantı olucak ama yeni geldiğin için sana şimdiden anlatıcam.

Anlat bakim

Yn: Tamamdir.

Tom: ***** şirketi basmalıyız (şirket bizim şirket isim bulamadım aq) ama çok güçlüler o yüzden sağlam çalışmak lazım bu gece basıcaz.

Yn: Tamamdır Tom bey.

Hemen bunu bizimkilere demeliyim.

Tom:Çıkabilirsin

Çıkıcam zaten.çıkmıştım ve lavobaya girip bizimkilere haber verdim.

Akşama kadar çalıştım ve plan zamanı gelmişti. Siyah uzun bir arabaya bindik araba baya bi lükstü ama tek sorun şu ki benim Yn olduğumu anlamamaları lazım.

Gelmiştik ve arabadan indik. Ne yapcaktım off sıctım.

Tom: Beni takip et.

Birşey demeden takip ettim ve saklanıyoduk.

Yn: Tom bey ben başka tarafa geçicem izninizle şu tarafta kimse yok oraya pusucam

Tom: Hayı- off gitti bile.

Lavaboya gittim ve Makyajımı silmekle uğraşıyodum ve telefonum çalıyordu.

TOMUN BAKİŞ AÇİSİ

Bu kızı yanlız bırakmamam lazım daha yeni geldi. Zaten işim bu. Yanına gitmem lazım.

3.kişi anlatımıyla:

Tom Ynin olduğu yere doğru gidiyordu ve telefon sesi duyup lavobonun önüne geldi

Tom: Ahada yakaladım.

YN ANLATIMIYLA

Şaka maka sıçmıştım Tom anladı ve kapıyı kırmaya çalışıyordu.ve kırdı ahada sıçtım.

Tom: Ooo bakıyorumda kimler varmış burda

Kapıyı kapattı ve beni duvara itti ne yapıcaktım? Tom bana doğru yaklaşmaya başladı. Ve dudağımda bir bez hissettim hassiktir! Yine mi? Devamını hatırlamıyorum. Uyandığımda işsiz bir evdeydim ve sadece yatak vardı o gün ki gibi ama daha rahattı.

SELEME CENEMELER WOĞ YORUM YAZIP OYLAMAYI UNUTMAYINN <3333

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My goal/Tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin