Part 1~

9.3K 293 2
                                    

I will .
x
x
Aku sedang berbaring di atas katil sebelum pintu rumah diketuk dengan ganas beberapa kali .
"aishh , sapelah mengganggu aku tengah tengah malam ni ?"
aku mengemaskan diri sebelum turun ke bawah lalu membuka pintu .
Jimin , abang angkat aku pulang . dan dia , dia mabuk !
"Oppa ? kenape ni ? Oppa dah..."
ayat aku tersangkut bila dia tiba tiba muntah dihadapanku . tepat di atas kakiku dan muntah itu terpercik ke bajuku . ewww !
"Ape ni ?! oppa ni kann ..."
Aku tidak jadi meneruskan ayatku apabila Jimin memandangku dengan tajam . dia mengelap mulutnya dengan tangan sebelum menghempas pintu di belakangnya lalu mendekati aku dengan pandangan yang tajam itu .
aku berundur setapak ke belakang . gelabah apabila direnung sebegitu .
"Oppa ? op o oppa okay tak ni ?"
dia tidak menjawab tetapi terus melangkah mendekatiku . aku menjauhinya sehinggalah tiada ruang lagi untuk aku berundur . kini , aku terperangkap di antara jimin dan dinding batu yang keras itu .
aku dapat merasakan nafasnya yang hangat itu di leher dan di muka ku .
aku memejamkan mataku . tidak mahu melihat semua itu . tiba tiba , aku terdengar tangisan . aku membuka mataku semula . kelihatan jimin sedang terduduk di atas lantai sambil menangis . aku berasa pelik lalu bercangkung menghadapnya .
"Oppa ?"
dia memandang aku , kemudian menunduk semula .
"Oppa okay tak ? jangan macam ni ."
dia masih lagi berdiam diri . dan aku masih lagi tak berputus asa untuk memujuknya .
"Oppa .. cakaplah jangan macam ni ? Saya janji saya akan buat ape je untuk oppa ."
Jimin mengangkat kepalanya .
"Apa saja ?"
aku mengangguk . dia memandang mataku lalu mendekati wajahnya kepadaku semula .
"Oppa nak kau ."
"Saya ?"
"Kau ."
[BERSAMBUNG]
x
x

[COMPLETED] I Will ♡ [MALAY FF]Where stories live. Discover now