Sljedeci je tjedan prosao identicno prvom. Petak poslije posla sjedili su Sara , Helena I Luka u " Jamajci ". Cekali su cure da dodu jer je bio karaoka party. Naravno odmah su se pravili planovi za vikend
- I koji nam je plan za vikend ???
- Mene preskocite , dolazi nam napokon sef I moj dragi prijatelj - nasmijao se Luka - pa ovaj vikend on I ja imamo duzenje. Nisamo se vidjeli vec mjesec dana. Ja sam bio na godisnjem I taman kad sam se vratio on je otisao zbog posla.
- Ahhh valjda ce sad gospoda Stela bit bolje volje kad joj se dragi suprug vrati , nece biti frustrirana , zivcana I nedojebana - ispljunula je Helena na sto su se Luka I Sara odvalili smijati
- Ne bi bas bio tako siguran u to - odvratio je Luka - mislim da nema tog kurca koji bi nju raspolozio
- Bas ste budale - poklopila ih je Sara.
Uskoro ih je Luk napustio uz obrazlozenje da ide dovrsiti jos neke izvjestaje dok sef sutra dode
- Za razliku od vas - ozbijno je zapoceo dok su mu se oci smijale - mi vazni I ozbiljni poslovni ljudi imamo I vikendom posla, sto znaci sastanak sa nasim big bosom odmah sutra ujutro
- Ehhh da se nisi zajebavao citavo vrijeme sad bi bio spreman I ne bi petak navecer morao pisati I slagati izvjestaje
- Da mama !!!!
Nakon smijeha I zabave na karaoke partyju odlucile su ipak zaletit se do "Shinea" jer su sljedeceg dana imale u planu neki rodendanski tulum frenda s fakulteta. Onako pripite I skroz u element odmah su se zaputile do Aleksa koji je stajao za sankom. Malo cavrljanja I pica , zafrkancija na racun Aleksa I Lee I ponesene dobrim raspolozenjem I muzikom a jos vise alkoholom zaplesale se na stolu. Aleks se samo smjeskao vrteci glavom svjestan koji ce to sou biti sto veceras a sto sutra kad postanu svjesne svega. Poznavao ih je godinama I znao je da nisu ni lose ni zloceste niti sklone problematicnom ponasanju. Jednostavno I one imaju pravo na poneku vecer oduska. Sve dok je ponasanje bilo primjreno , prihvatljivo I pristojno nije regirao. Njegovo misljenje njije dijelio covijek koji je sa dva crna oka plamteceg pogleda pratio situaciju s druge strane kluba. Iako se King uvjeravao da je dosao malo se opustiti nakon jebena naporna dva tjedna bio je svjestan da je razlog ipak mala igracica koja mu nije izlazila iz glave. 2 tjedna od nje nit traga ni glasa, ni poruke ni poziva a kad ju je pokusao dobit shvatio je da je broj iskljucen. I sad kad ju je ugledao smracilo mu se.
Plese na stolu , mrda guzom , uvija bokovima I dijeli taj svoj jebeno sexy osmjeh sa svim ostalim muskarcima. Iako je prekrasna , tijela za pozeljeti al ipak je taj njen osmjeh ono nesto posebno na noj. Kad se nasmije obasja cijelu prostoriju I svoju pozitivnu energiju siri oko sebe. Jos ju je promatrao neko vrijeme a onda se okrenuo I otisao. Trebao mu je tus I odmor jer ga je ujutro cekao sastanak sa njegovim asistentom i najboljim prijateljem. Zazelio ga se. I njega I njegove neiscrpne pozitivne energije pa cak I svih njegovih gluposti. A morao je provjeriti I sto se sve dogadalo u firmi dok ga nije bilo.
- Dobro jutro , najdrazi - smijao se Luka kad ga je ugledao da izlazi is lifta na trecem katu njihove zgrade. Bila je subota I nije se radilo tako da je cijela zgrada bila prazna.
- Budalo luda - odvratio mu je uz smijeh - nije moguce da si stigao prije mene
- Paaa ja sam ipak odgovoran I ozbiljan poslovan covjek I nemam se vremena zajebavati
- Naravno
- Sto ima ,prijatelju !!! Kako si, jesi se odmorio??
- Da, ne, ne znam....
YOU ARE READING
Slucajnost ili sudbina
RomancePostoji li ljubav na prvi pogled ? Moze li se protiv onoga sto nam je zapisano u zvijezdama? i da li je moguce da se rodi ljubav nakon jedne noci strasti, ljubav koja pomice granice i rusi sve prepreke ? Svijet korporacija je nemilosrdan i intrigan...