22.poglavlje

72 8 0
                                    


Kad je stigla doma Lea nije bila tamo tako da se mogla u miru opustiti I posvetiti sebi. Cula se s starcima koji su trebali doci za dva dana , poslala Kingu poruku za laku noc I rano otisla spavati. Naravno da ju je sljedeceg jutra Stela odmah docekala s hrpom obaveza. S obzirom da joj je bilo bolje a I zbog cinjenice da Stele nece biti ostatak tjedna odradila je sve s lakocom. Ni King tog dana nije dosao na na posao jer je imao neki sastanak u Slavoniji . Culi su se kratko ujutro tako da je znala da se nece vratiti do veceri. Nije cak ni otisla na pauzu za rucak nego je ranije otisla s posla. Popila je s curama brzinsku kavu da razmjene sve trenutne novosti I dogadanja pa s Leom otisla kuci. Imale su u planu brzinsku generalku stana. S obzirm da su joj roditelji dolazili sljedeceg dana, trebalo je bit sve tip top. Muzika na najjace, boca vina I njihovo ciscenje je bila zabava. Dok je usisavala samo u kratkom topu I uskim tajicama Lea ju je uslikala. U prvom planu je bila njena guza isturena dok je ona bila sagnuta nad usisavacem. Odmah je izbacila sliku na Instagram I podijelila ju sa svojim I Sarinim prijateljima u opis " mesaj, mesaj,mala.." I brdo smajlica. Dok su prale prozore napravile su self i ovaj ga je put Sara stavila na Istagram. 

" svaka bi nas majka za snajku htjela " napisala je pored objave. Kad su zavrsile sjele su u dnevni boravak I uz bocu vina citale komentare smijuci se. Opustena I alkoholom pomucenog mozga Sara uopce nije razmisljala da bi se King mogao naljutiti na ista od toga. Njoj je sve to bilo smjesno I zabavno I nije tom pridavala paznju. Jedan od komentara je bio od njenog kolega s faxa

- " goris mala, ova je guza za Bogove "

- "cvjeticu " poljubi me u ovo moje ljepo dupe

- " oooo hocu, hocu,prvom prilikom"

- " samo puste price !!!!"

- "kava koji dan ???""

- " javi se..!!!!"

Za nju je to bila normalna njihova konverzacija, potpuno bezazlena I saljiva no King nije djelio njeno misljenje. Stigavsi u Zagreb morao se naci s jos jednim kolegom. Dok ga je cekao malo je cackao po mobitelu. Iako nije bio zaludenik drustvenih mreza niti je ista objavljivao ipak je povremeno bacio oko. Tako je I naletio na Leine I Sarine objave. Nasmijao je na sliku Sare s usisavacem a njihov selfi mu je izazvao ubrzano disanje. Zadihana I nasmijana Sara s nekoliko pramenova zaljepljenih za vrat I kapljicama znoja na grudima bila je prekrasna. Nekoliko je trenutaka samo proucavao sliku a onda bacio oko I na komentare ispod obje objave.

- Koji kurac – zarezao je citajuci njenu zafrkanciju s kolegom s faxa . U tom trenu mu je prijatelj javio da ce kasniti desetak minuta pa je imao taman dovoljno vremena da nazove Saru. Javila se nasmijana I zadihana

- Hej ljubavi!

- Mala

- Pa gdje si ti?

- Evo me u gradu, cekam frenda da popijemo cugu, a ti ?

- Doma, Lea I ja se druskamo

- Hmmm , vidim da ti je bolje

- Oo da , hvala Bogu danas sam ko nova

- Aha!

- Kaj je bilo , kaj si tak smrknut ? Sastanak nije proso dobro?

- O sastanak je bio vise nego odlican

- Onda, ko te ljuti?

- Sara , kakve su ono slike na Instagramu, tocnije komentari

- Isuseee , cek zbog toga pizdis ?!? – uzdahnula je

Slucajnost ili sudbinaWhere stories live. Discover now