Strangers to lovers
-Има страхотна коса!-чувам когато минавам по коридора. Всички говорят за новото момиче. Стигам до момчетата. Явно и те говорят за нея.
-Тя е наистина много лоша.-казва Браян.
-В добрия смисъл, надявам се?-казвам, засмивайки се.
-Разбира се!-казва Блейк. Усещам, че иска да я забие.
-Ето я и нея!-казва Джон. О. Боже. Господи. Всички се взират в нея, докато минава. Всички мълчат, а тя минава сякаш света е нейн.
-Май ще ни стане навик да я гледаме.-казва Блейк.
-Обърнахте ли внимание на дрехите ѝ?-чува се от групичката на кифлите.
-Къса поличка и кожено яке.-прошепвам. Блейк ме удря по гърба.
-Май малкия Картър се влюби?-казва.
-Искам да я метна на леглото си и да правя много неприлични неща с нея.-казвам ухилен.
-Твоя е!-казва Браян.
Звънеца за час бие.
-Ще се видим на тренировката, нали?-пита ме Джон.
-Може да съм зает днес.-казвам.
-Добре, капитане!- отивам към стаята по математика. Сядам си на чина. Стола да мен е празен. Учителя влиза. Млад е. Наистина млад. Чувам как момичетата въздишат. Ужас.
-Здравейте! Аз съм новия ви учител по математика. Казвам се Джак Смит, но може да ме наричате както искате.-почуква се на вратата. Директора влиза с новата мацка.
-Така, ученици. Имате нова съученичка. Казва се Виктория Браун. Ще я оставя тя да разкаже повече за себе си. Довиждане!- и излезе.Виктория стой сама пред дъската и оглежда стаята с усмивка.
-Както разбрахте, аз съм Виктория, но ми казват Тори. Свиря на електрическа китара и също пея. В свободното си време излизам сред природата. Това е накратко. Ако някой иска да ме опознае не отказвам компания.
-Благодаря ти, Тори. Харесай си място и седни.-казва Джак. Тори ме погледна, усмихна ми се и се насочи към мен. Затаих дъх. Тя си остави раницата на земята и седна. Кръстоса крака. Поех си дълбоко въздух. Мирише на ванилия и горски плодове. О господи. Искам да я имам. Наведе се към мен и прошепна:
-Как се казва учителя.
-Джон Смит.-казвам. Тя кимна.-Аз съм Картър, между другото. Капитан съм на отбора по американски футбол.
KAMU SEDANG MEMBACA
Spicy oneshots
Cerita PendekТук ще качвам горещи oneshot-ове. В началото на всеки, ще има жанра, а в края как ми е дошла идеята за него. Ще съм найстина благодарна, ако гласувате. Ще се опитвам да бъда постоянна, но нищo не обещавам😘. with love: thegirlwhoaddicted