~ Clayton Williams & Charlotte Blanchard ~
Clayton Williams
I. MÁSODIK NÉV; AZ EMBEREK VÉDELMEZŐJE
A teljes neve Clayton Alexandre Williams. Ahogyan azt már az előző részből megtudhattuk, a Williams-gyerekek félig franciák az édesanyjuk oldaláról, innen ered Clayton második neve, az Alexandre is, amely gyakorlatilag annyit jelent, hogy „az emberek védelmezője”.
Egyébként ha már a franciánál járunk, a mi Claytonunk tökéletesen beszéli a nyelvet.
II. AZ ELSŐ BULI
Az első buli, amin Clayton részt vett, gyakorlatilag tragédiába torkollott. Tizenöt éves volt, és mint a legtöbb fiatal, ő is kísérletezgetett a tűréshatárával — természetesen csúnyán berúgott. Azon az éjszakán brutálisan összevertek egy lányt, akivel futólag ismerték egymást. Clayton azután a buli után döntötte el, hogy sosem fog még egyszer annyit inni, hogy ne tudja megvédeni a lányokat a bulikban, akik esetleg számítanak rá, mint támaszukra.
III. A LEGNAGYOBB ALLY
Habár ő maga ízig-vérig heteró, minden évben részt vesz a chicagói Pride felvonuláson, hogy támogassa az LMBTQ tagokat.
IV. HOGY IS VOLT EZ AZ EGYETEM?
Köztudott, hogy Claytont az egyetem első évében viszonylag hamar kirúgták, amiért füvezett és szétverte az egyik tanárának a kocsiját. Az utóbbi cselekedet mögött az áll – a húgához hasonló dühkezelési probléma mellett –, hogy az illetékes professzor folyamatosan szidta a családját. Hosszú évekkel ezelőtt Clayton édesanyját, Antonettet is tanította és borzasztóan gyűlölte, ezt pedig Claytonon töltötte ki, aki – mint tudjuk – igen harapós, ha a családjáról van szó.
V. BLUE GRASS
A gimis évei alatt benne volt egy bandában, amit ő, régi barátja Ash és egy harmadik osztálytársuk alapítottak Blue Grass néven. Clayton volt a gitáros és egyébként viszonylag nagy sikerük volt.
A banda feloszlott, amikor tizenegyedikes lett, mert az édesanyja megtudta, hogy volt legjobb barátja, Ashton Nancyvel jár, így eltiltotta őt az utóbbitól és Claytontól is.
Charlotte Blanchard
I. AZ ELSŐ CSÓK
Habár első (és mint tudjuk, utolsó) szerelme Clayton Williams, az első csókját nem tőle kapta, hanem az egyik legjobb barátjától, Liptől a végzős évében a téli bálon. Borzasztóan berúgtak mindketten és ahogy táncoltak, egyszer csak megtörtént. Charlotte annyira haragudott magára, hogy Claytonon kívül senkinek sem mondta el.
II. JÖVŐKÉPZET
Habár Charlotte pszichológiára jelentkezett és fel is vették oda, valójában orvos szeretett volna lenni. Azért nem adta be az orvosi egyetemre a jelentkezését, mert a szülei nem hittek abban, hogy sikerülne neki, így elvesztette az önbizalmát ezzel kapcsolatban.
III. DADDY ISSUES?
Charlotteot az édesapja a tizenkeddik születésnapja óta nem ölelte meg. Amikor a banketten apa-lánya táncot folytattak, a férfi azt sem tudta, hogy hogyan érjen a lányához. Nem azért, mert nem szereti, hanem mert túl rideg a kapcsolatuk.
IV. ISTEN KEGYELME
Charlotte szülei mélyen vallásosak, ami nem titok a könyvben sem. Ezt a mély vallásosságot Mrs Blanchard szülei is követik, de nem annyira elvakultan — Charlotte ezért jön ki velük sokkal jobban, mint az édesanyjával vagy az édesapjával. Egyszer tizennégy évesen az édesapja gyónásra késztette, mert ellopta a nővére almáját, és mikor ezt sírva elmondta a nagymamájának azon aggódva, hogy mi van, ha rossz ember, a nagymamája csak annyit mondott neki, hogy ettől nem kell aggódnia, mert ő maga nem lehet más, csak Isten kegyelme.
----------------------------------
Ha tetszik az ötlet, kérlek tudasd velem, és írd meg kommentben, hogy kiről szeretnél még érdekességeket olvasni! 🌷
Illetve, ne feledd! Már csak TIZENEGY HÉTIG szerezheted be a HH-t akciósan! Csapj le rá a Libri weboldalán, amíg 20% kedvezménnyel teheted ezt meg!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hidegháború || HH trilógia I. ✅
RomanceMÁR ELŐRENDELHETŐ A LIBRI WEBOLDALÁN 20% KEDVEZMÉNNYEL! Nancy Williams maga a megtestesült jógyerek. Egy ideig legalábbis az volt. Élete első tizenhét évében szülői szigorban nevelkedett, ezért rutinból utasított vissza minden olyan ajánlatot és me...