9

89 17 12
                                    

maraba
oylayıp yorum yaparsanız sevınırım

Aynada son bir kez kendime baktım. İyi göründüğüme karar verip anahtarımı aramaya başladım.

Taehyun'la buluşmaya gidecektim!!!
ONUN EVİNE HEMDE!!

Yani, sadece ben değil: Seungmin, Yeonjun, Jeongin, Hyunjin ve Changbin de benimle gelecekti. Ayrıca Taehyun zaten ev arkadaşıyla yaşıyormuş. Soobin denen lavukla.

Soobin'i çok çözemedim. Acayip bir tip. Yeonjun da acayip. Birbirlerini bulmuşlar resmen.

Çalan telefonumu açıp kulağıma götürdüm. "Alo Jeongin."

"Amına koyacağım şimdi Hyunjin. Düzgün durs-Kardeşim iki dakikaya kapındayız. Hemen aşağıya in."

Daha sonra yüzüme kapattı.

Aşağıya indiğimde; sürücü koltuğunda Changbin, onun yanında Yeonjun, arkada da birbirlerini yemelerine az kalan Seungmin, Hyunjin, Jeongin üçlüsü oturuyordu.

"Napıyorsunuz la?" dedim Yeonjun'un açık camından içeriye kafamı uzatırken.

"Gördüğün gibi kardeşim. Hayvan barınağından sahiplendik arkadaki üçlüyü. Evcilleşmemişler daha. Dikkat et ısırmasınlar. Kuduz kaparsın bir de"

Yeonjun bunları söylerken arkadaki üçlü tekrar anlaşılmaz seslerle tartışmaya başlamışlardı.

"Lan oğlum ben kimsenin kucağına geçmem." diyordu Jeongin.

"Aşk olsun Jeonginim," diyip dudak büzdü Hyunjin. "Ben kimse miyim?"

"Kucağına oturmayacağım." diyerek kafasını iki yana salladı.

"Nasıl sığmayı düşünüyorsun peki şu ayı da gelince." Kafasıyla beni işaret etti.

"Çok haklısın Seungmin. Ben ayıyım. Ama yanlışlık olmasın, Taehyun'un ayısıyım. Bundan sonra eklemeyi unutma."

"Beomgyu otursun kucağına!"

"Yoo." diyerek hemen kendimi savunmaya geçtim.

"Aa! Yeter bu kadar! Rahat rahat gitmek istiyorum.Geç bakayım şunun kucağına." Seungmin, Jeongini Hyunjin'e doğru ittirmeye başladı.

"Madem rahat gitmek istiyorsun, o zaman yürüyebilirsin." Jeongin de Seungmini isttirmeye başlamıştı.

Müdahale etmem gerektiğini düşündüm ve Seungmin'in kapısını açıp içeri geçtim. Ben gelince Seungmin benden güç alıp bir yana kayarken tek seferde Jeongin'i Hyunjin'in kucağına koymuştu.

"Herkes buradaysa gidiyorum."

Changbin bizden onayı alınca sürmeye başladı.

"Hyunjin ellerine kollarına sahip çık,kırmayayım."

Ellerini iki yana kaldırdı. "Valla bir şey yapmıyorum."

"Of,kesin sesinizi. Sizin yüzünüzden Taehyun'uma geç kalacağım."

"Başlatma şimdi Taehyun'una."

everything that I want || taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin