Cinta pertama anak perempuan ialah ayah mereka sendiri. Sebab apa? Sebab ayah adalah seorang yang selalu ada dan selalu melakukan apa sahaja untuk memastikan puteri mereka bahagia dan selalu melindungi puteri mereka dari bahaya. Tapi bagi aku perkataan itu hanya lah tipu. Aku takkan pernah percaya perkataan seperti itu. Kerana ayah aku tidak pernah tengok ke arah aku sekali pun - (Name)
Macam mana Rasa nya merasa kasih sayang dari kedua ibu bapa? Aku ingin tahu Rasa nya macam mana. Tolong ajar kan Aku Cara mengenal kasih sayang. Apa itu cinta? Apa itu Rasa hangat ketika bersama keluarga? Tolong ajar kan Aku perkara itu- (Name)
Pada pagi yang indah,ada seorang kanak kanak perempuan sedang berjalan ke sekolah. Dia mempunyai rambut hitam dan mata berwarna biru. Dia sedang berjalan berseorangan tanpa ada seorang kawan.
Tak lama kemudian dia sampai di sekolah nya. Dan kanak kanak itu adalah (Name). Nama panjang nya adalah Sano (Name). (Name) adalah anak Mikey. Dia adalah anak ketua Bonten yang ramai cari.
Sedang kan ibu (Name),beliau sudah meninggal dunia selepas melahirkan (Name) disebabkan pendarahan yang sangat teruk. Oleh itu,ibu (Name) tidak dapat di selamat kan di sebab kan kehilangan banyak darah.
Oleh sejak itu,Mikey tidak pernah melihat (Name) walau sekali pun. Tapi kadang kadang mereka berjumpa tapi tidak bercakap.
Ketika (Name) sudah masuk ke dalam kelas nya. (Name) meletak beg nya dan duduk di tempat nya.
Tak lama kemudian kelas di mula kan.
Kring!!!
Loceng sudah berbunyi. Sekolah sudah habis. (Name) sedang berjalan balik sekolah. (Name) berjalan sehingga dia sampai ke mission Bonten.
(Name) berjalan masuk ke dalam selepas membuka pintu dan kembali menutup pintu. (Name) berjalan ke arah tangga.
"(Name)"panggil seorang lelaki. (Name) memusing ke arah belakang. Terlihat lapan orang lelaki sedang memandang ke arah dirinya.
"Duduk dekat dalam bilik,jangan keluar"kata lelaki berambut pendek warna putih dengan mata yang tiada cahaya di dalam dan bawah mata nya gelap sebab tidak mempunyai tidur yang cukup.
"Baik"kata (Name). Kemudian dia pun berjalan menaiki tangga kemudian pergi ke biliknya tak lupa juga untuk mengunci pintu bilik. (Name) meletakkan beg sekolah nya di kerusi. Kemudian dia membaring kan dirinya di atas katil.
(Name) memandang ke arah shiling bilik nya. Rambut berwarna hitam dan sedikit warna perang dan mata berwarna biru seperti langit dan laut. Mata nya juga seperti permata berwarna biru ketika ia bersinar.
(Name) temenung. Kemudian dia bangun dan berjalan ke arah tv yang sudah ada di bilik nya. (Name) menghidup kan tv. Kemudian dia pergi ke Netflix untuk tengok cerita yang dia tengok.
remote di tangan nya di tekan tekan untuk mencari cerita nya. Kemudian tekan dan cerita itu pun bermula. Sebelum itu,(Name) bangun dari duduk nya di atas katil. Dia berjalan ke arah sebuah almari.
Pintu almari di buka. Terlihat begitu banyak makanan segera dan makanan ringan. (Name) mengambil beberapa makanan ringan dan segera. (Name) meletakkan nya di atas meja belajar nya. Kemudian dia berjalan ke arah sebuah almari besi kecil.
YOU ARE READING
𝓑𝓸𝓷𝓽𝓮𝓷 𝓟𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼
Teen FictionBonten ialah satu geng mafia yang terkenal di Jepun. Satu negara tersebut mengenal siapa itu Bonten tetapi mereka tidak tahu siapa ahli Bonten. Dan juga pihak polis tidak tahu tentang salah satu ahli Bonten mempunyai seorang anak. (Name) ialah anak...