Keşke Minho ile Kalsaydım

73 12 66
                                    

Herkese tekrardan merhabaaa
Bu bölümde sövmek serbest
Sansür koyup söylemenize gerek yok
Çünkü bende kendi ficime sinirlendim
Bu bölümde neyse beğenmeniz dileği
İle iyi okumalar

Kim olduğunu görebilmek için o tarafa döndüm bağıran annemdi. Bir dakika,ya annem bizi takip etmişse.

Jisung:Anne

Minho:Annen mi?

Jisung:Evet

Annem:Oğlum hadi evde işlerim var dedim hem okul bitti.

Minho:Hanımefendi saat daha 10.55 okulun bitmesine 4 saat var.

Annem:Evet daha 4 saat var ama benim okulda işlerim bitti ve bugün sizin pikniğiniz vardı dimi kaçırdığınız için okulda durmanın bir anlamı yok hadi Jisung *Yanımıza geldi ve beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.
Diğer kolumdan da Minho tuttu*

Minho:Hanımefendi bu günlük benimle birlikte olsa okul bittiği zaman getiririm olur mu? (Sanki eşya götürüyor anasınıhshsbsk)

Annem:Olmaz babası kızar dimi Jisung! *kaşlarını çatarak söyledi*

Jisung:Evet kızabilir *kolumu Minho'nu  elinden çektim* Minho yarın zaten görüşürüz tamam mı?

Minho:Sen nasıl istersen öyle olsun (lan mal ya çocuğu öldürürlerse ne bok yiyecen)

Başımı tamam anlamında salladım.

Jisung:Hadi gidelim anne.(lan siz cidden malsınız gerizekalı aptallar baban seni öldürürse görürüm ben seni)

~🍊~

Yolun yarısını bitirdikten sonra bir anda sordu.

Annem:O çocuk kimdi?

Jisung:Efendim?

Annem:O çocuk kimdi Jisung?

Jisung:Arkadaşım

Annem:Neden bizim haberimiz yok?

Jisung:Haber vermeme gerek yok.

Annem:Gerek var.

Jisung:Neden herşeyi size haber vereyim. Şu dünyada bir tane arkadaş yapmam için neden size haber vereyim söyler misin?

Annem:Vermek zorundasın, herşey için bize sorman gerek çünkü anladın mı?
*biraz sesini yükselterek söylemişti bunu*

Jisung:Zorunda değilim hiçbir şey için size haber vermek zorunda değilim
*bende biraz sesimi yükselttim*
Bir anda kolumdan tutup bana tokat attı, herkesin içinde bana tokat attı

Annem:Sana bize söylemek zorundasın dedim anladın mı? Bize söylemek ZO-RUN-DA-SIN!!!(bok zorunda GÖT!)
dedi ve beni kolumdan tutup eve götürmeye çalıştı tabi bu sırada herkes bize bakıyordu.

~🍊~

Eve geldiğimizde kapıyı açıp beni içeri fırlattı bende bir anda fırlattığı için yere düştüm. "Ahh" diye bir ses çıkarmıştım.

Annem:KİMDİ O ÇOCUK!*diye bağırdı*

Jisung:Arkadaşım dedim ya*sesimi yükseltmeye çalışır gibi söylemiştim.*

Zorda olsa ayağa kalkıp annemin yanına gittim. Yanına gitmem ile tekrar bir tokat atmıştı.

Annem:Bunları babana anlatıcam bakalım baban benim gibi sakın kalabilecek mi!?*dedi tam gidecekken annemin kolundan tutup konuştum.*

Jisung:Anne ne olursun babama söyleme lütfen bak istediğin herşeyi yaparım lütfen.*yalvarır gibi bakmıştın o ise tam tersi öldürmek istiyor ama yapamıyor gibi bakıyordu ve oldukça sinirliydi.

Annem:Artık çok geç ayrıca baban gelene kadar aç susuz odanda kilitli kalacaksın haberin olsun hatta şimdi odaya gidiyorsun*dedi ve kolumdan tutup odaya doğru götürmeye başladı. (İnşallah seni de si- babası tamam mı!?)
Odaya geldiğimizde beni yine odaya fırlattı ve kapıyı kapatıp odadan çıktı. Bende kapıyı kilitlemeden önce kapıyı açmaya çalışıyordum ve "dınk" diye bir ses duydum birden ağlamaya başladım.

Jisung:Anne, anne ne olursun aç kapıyı, anne lütfen, ANNEE *bir yanda kapıyı yumrukluyor bi yandan da annemi çağırıyordum ve pes edip kapıya yaslandım, yere oturdum. Daha da şiddetli ağlamaya başladım.

Jisung:Neden bunlar benim başıma geliyor, neden ya, neden ben,keşke Minho ile kalsaydım...

Evet şimdiden söyleyeyim sövmek serbest zaten fark etmişseniz ben kendi yazdığım ficime bile sövdüm parantez içinde olanlar benimkilerdi
Diğer bölümlerden daha uzun yapmayı düsünüyorum ama şimdilik bu kadar yeter çünkü aklıma bir şeyler gelmiyor bu yüzden üzgünüm ama elimden geldiğince size yeni bölüm atmaya çalışıyorum.
Neyse umarım beğenmişsinizdir
Herkese iyi geceleerr rüyanızda istediğiniz birini görün tamam mı yada beni görün😁 tekrardan iyi geceler oyda kullanır mısınız
Çok tuttum sizi görüşürüüüzz👋👋


QuerenciaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin