Çaresizlik

454 19 7
                                    

"Baba sen nediyorsun ölsemde potterla evlenmem" babam benden harryle evlenmemi istiyor ama neden "draco senin isteğini soran olmadı artık kes sesini ve dediklerimi yap" beni bir mal gibi satacak ama susmaktan başka ne yapabilirim 



Okula gitme isteğim hiç yoktu zaten 1 hafta sonra evlenicektim allahın belası potterla babam neden onunla evlenmemi istiyorki hiç anlamıyorum

Evet potterla yine karşılaştım yani çokta şaşırılacak bir durum değil ama bana tuhaf geliyor yemek yiyordu bana hiç bakmıyordu bile neyse bir yolunu bulup potter öldürmem gerek onunla evlenemem "draco iyimisin"  "ha evet iyiyim" potter ona baktığımı fark etmiş olacaki yemeğini yemeyi bırakıp beni izlemeye başlamıştı şerefsiz o yeşil gözleriyle beni süzmeye başlamıştı nedense kendimi hem heyecanlı hemde korku hissediyordum gözleri sanki beni yiyicekmiş gibi bakıyor daha fazla dayanamayıp tuvalete gittim yüzüme su çarpıp kendime gelmeye çalışsamda olmuyordu etkisinden çıkamıyordum arkamı döndüğümde potter duvara yaslanmış beni izliyordu " ahhh draco bu senin için trajetik bir olay değilmi"   "benden ne istiyorsun potter"gözlerim istemsizce dolmaya başlamıştı "çokta tahmin edemeyeceğin bir şey değil aslında"   "seni pislik daha 16 yaşımdayım benden ne istiyorsun!"   "Sinirlerine hakim ol bebeğim karşında kocan duruyor"   "Ahahahahhaha cidden potter komik bedenimimi istiyorsun" harry tek kelime bile etmiyordu sanki onun yerine gözleri konuşuyordu "tamam öyleyse" draco soyunmaya başlamıştı harry draco yaklaşmıştı  harry draconun boynunu emiyordu malfoy utançtan yanakları kıpkırmızı olmuştu "ughh p-potter"  "korkma draco sana dokunmayacağım en azından evlenene kadar" potter tuvaleten çıkmıştı malfoy olduğu yere çökmüştü "madem benle oyun oynamak istiyorsun o zaman oynayalım potter" 



İnşallah beğenirsiniz biraz kısa tutum ama gittikçe çoğaltacam

Hate?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin