"Konuşsana kimden bu çocuk!" Sesim şiddetinin hadi hesabı yoktu blaise benimle beraber tekrardan içeri girmişti "p-potter dan" o an keşke sormasaydım dedim kendi kendime "hiç şaşırmadım nedense insan malını biliyor işte" "şimdi gnniy ya sen öleceksin yada bebek seç birini"
gnniy ağlamaya başladı "Lütfen acı bana Lütfen senin hiçmi vicdanın yok ha" gnniyin gidip yakasından tutmuştum artık hiç bir şey umurumda değil "Vicdan mı söylesene o nasıl bir duygu ha siz bu hatları yerken nasıl Vicdanınız sızlamadıysa bende zevkle öldürücem" "söyle şimdi ne zaman yaptınız" "s-sen hamile kalmadan çok önce... potter çok sarhoştu be-bende" "sende bu durumdan yararlandın o yüzden ben sana hamile olduğumu söylediğimde sikine takmadın" "aslında biliyormusun keşke direnseydim keşke ne yapıp edip potterla evlenmeseydim"
"ona karşı hela bir şey hissetmiyorum " "a-ama o seni seviyor" " seviyor mu ahahh beni güldürme seven insan bunları yaşatırmı ha benimle bir amaç uğruna evlendi belkide hiç çocuk felan istemiyordu ama zorunda kaldı" "Senin hamile olduğunu biliyormu" "h-hayır söyleyemedim" "o Zaman böylesi daha iyi sesiz sedasız seni öldüre bilirim"
yere uzanıp ayaklarıma kapanmaya başladı "l-lütfen yalvarırım afet beni ben se-seçim yapamam l-lütfen yemin ederim karşınıza bir daha asla çıkmayacağım l-lütfen öldürme bizi" merhamet bekliyor benden "gnniy hatırlıyormusun potter için savaşmak istediğin günü ne demiştin kesinlikle kazanıcam nedense bu söz aklımdan çıkmıyor savaş biti ben kazandım şimdi olman gereken yerdesin ayaklarımın altında benden merhamet bekleme ve seçimini yap ya bebeğin ya da sen"
sesini biraz daha yükselterek ağlamaya başlamıştı "eğer bebeğinin yaşamasını seçersen kendi çocuğum gibi büyütürüm bana anne der" "içimdeki öfkenin ne kadar büyük oldunu değil tahmin hayal bile edemezsin pottera karşı nefret değilde acıyorum benim gibi bir insanı kullanamadığı için ona acıyorum söylesene sence biz ne için evlendik ha" "b-bilmiyorum" "tahmin et" "V-Voldemort..." otamın gerginliği tarif edilemez "onun bir alakası olmalı"
"doğru olabilir" "yaptınmı seçimini" "insan evladı için her şeyi yaparmış k-kızım yaşasın" cinsiyeti kızmış demeki "büyük ihtimale benden önce doğum yapacaksın blaise burda olucak senin her hareketini izliyor olacak bir isteğin olursa da blaise söyle doğumundan sonra bebeği alıp seni öldürücem... pottera da gerçekleri söyleyecem kendi kızı olduğunu bilecek" toparlanıp dışarı çıktım blaise de peşimden geldi
"her hareketini takip et bu evden dışarı adım atmasına izin verme gerekirse zorla elbette senden kurtulup potterın yanına gitmeyi planlayacaktır buna izin verme" "Tamam... sen iyimisin" "değilim" ikimizde gülmüştük "görüşürüz" eve gitmiştim potter çoktan eve gelmişti şaşırtıcı "senmi geldin " sanki konuşmaya gücüm yoktu yediğim ihanet o kadar büyüktü ki sindirmem çok zor olucak "bi sorunmu var"
"h-hayır sadece yorgunum" elimden tutarak salona doğru hızlıca yürümeye başladı "bak neler aldım" bir sürü bebek kıyafeti ve beşik almış çok tatlı duruyorlar "potter seninle önemli bir şey konuşmalıyım" "beni korkutuyorsun cidden ne oldu" "bebeklerin ismini ne koyacağız" "doğru lan" nerdeyse bir saat geçmişti "Buldum!" yine hangi saçma sapan ismi buldu acaba "Aaron ve Douglas" kulağa hoş geliyor "anlamları ne peki" "aydınlık ve karanlık" anlamlı aslında beğendim sanki bizi yansıtıyorlarmış gibi "tamam bu olsun isimleri"
Gnniy Doğumu
Aradan 1ay geçmişti nerdeyse ve ginnyin doğurduğunu söyledi blaise eve geçmiştim gnniy yatakta yatıyor bebekte beşikte olmalıydı sanki kalbim duracak gibiydi heycandan değil kahrımdan blaise oturmam için gnniy yatağının yanına sandalye koydu "nasılsın gnniy" "ö-ölmek istemiyorum ııhhıığ" ağlıyordu "kızına kendi çocuğum kadar sevgi göstereceğimden emin olabilirsin "bebeğimle olmak istiyorum ölmek istiyorum lü-lütfen yapma"
"potter beni kaç defa hayal kırıklığına uğrattı biliyormusun evlenmeden önce evlendiğimiz gün kütüphane olayı okuldan bırakma olayım ve baş öğretmenlerden biri olma olayı saymaktan yoruldum ve sen... sen bana neler yaşatığınızdan haberin varmı" blaise asa yı işaret ettim "söylesene ben öldükten sonra her şey düzenemi girecek" "bilmem belki girer seni öldürmemin amacı herşey düzene girsin diye değil bana yaşatıklarının cezasını veriyorum savaşmak isteyen sendin"
"h-harry hiç bir zaman seni affetmeyecek bunu biliyorsun dimi" "ben acaba potterı afedicekmiyim" "asayı ona taraf doğrultmuştum blaise bebeği kenara çekmesi için işaret etmiştim " eğer cenet ve cehennem diye bir yer varsa umarım cehenneme gidersin" birden gülmeye başladı "görüşürüz" sözünün hemen ardından asayı kullanmıştım "blaise cesedi ortadan kaldır" bebeğe doğru yönelip kucağıma aldım
"ahh sen ne kadar tatlısın bakıyım" sesten ürktüğü için ağlıyordu "hadi ağlama benim güzel kızım" eve gitmiştim potter daha gelmemiş anlaşılan bebeği yatırıp beşiğe koymuştum zaten orada bir sürü alışveriş yapmıştım kendimede kahve yapmıştım saat kaç olursa olsun potter gelmesini bekleyeceğim
1 saat kadar bi zaman geçmişti bebek ağlamaya başlamıştı "geldim annecim" kucağıma alıp gnniyden istediğim sütleri biraz ısıtıp bebeğe yedirticektim en azından ben doğum yapana kadar idare ederdi karnını doyurduktan sonra biraz kucağımda evi gezdirmeye başladım "Senin adını ne koysak acaba bu gün dolunay vardı hmmm o yüzden adın Diana olsun ay anlamına geliyor aynı zamda asil kadın anlamına da geliyor"
"beğendin dimi ismini Diana" kapı açılma sesi duydum potter gelmiş olmalı "ben geldim!" Heyecanlamıştım sonuçta potterın kanından bir çocuk "b-bubebekte ne yoksa doğurdunmu" mal bu çocuk "he doğurdum diyeride yolda gelir birazdan" "o o zaman bu çocuk nerden çıktı" "bu bebek gnniyle senin çocuğun" böyle bi anda söylemek daha iyi " n-ne"
"anlaşılmayacak bi durum yok gnniyle sikişip bide bebek yapmışsınz""ben g-ginny nerde" "ahhh o mu öldürdüm" "şaka yapıyor olmalısın" "potter bunun şaka olmadığını çok iyi biliyorsun" yüzsüz yaa "be-bebeği ver bana!!" Bi anda sanki çocuğu yiyicekmişim gibi koşup elimden çocuğu aldı "G-Gnniy nerde!!" Anlamıyor cidden "potter gnniy öldü onu öldürdüm" "C-Ciddi olamasın" "n-niye böyle bir şey yaptın!!" Sesi çok yüksekti bebek ağlamaya başladı
"sen beni niye aldatıysan o yüzden" "k-kes sesini bu bir bahane değil !" "Potter ne sanıyordun seni afedip çocuğu kabulenmemimi ha! ... Şunu unutmaki ben sesinle zorla evlendim seni sevmiyordum bile bana onca şey yaşatmana rağmen yinede afetim kabulendim ama b-bu sonuncusu affetmem imkansız... bebek benimle beraber büyüyecek Douglas ve Aaron kardeş gibi büyecekler asla gerçekleri öğrenmiyecek şekilde!"
"S-sen ko-korkunçsun" sende öyle artık ne mutluluk nede üzüntü hissediyorum "Bana bak potter senden daha güçlüyüm gnniy benden önce bulup kurtara bildinmi hayır" gözleri dolmuştu nerdeyse ağlıyacaktı "seni affetmiyorum bu evede sadece çocukları görmek için geleceksin" "ateşle oynuyorsun draco " "sende suyla"
İnşallah beğenirsiniz Aşklarım sizleri seviyorum birdahaki bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate?
Fanfictionşimdi arkadaşlar olay şu Seme:harry. uke:draco draco harryle zorla evlendiriliyor okumanızı tavsiye ederim sumut olacaktır ve baya olumsuz ögelerde olacaktır Ve bu evrende erkeklerde hamile kala biliyor ama olasılıkları düşük