Sezon Finali

135 6 9
                                    


"A-annecim" gözlerini kısarak içeri girdi "Bana yalan söyledin"  her şeyi duymuş "Her şeyi açıklayabilirim"  "neyi açıklayacaksın ha" Diana taraf yürüyüp ona sarıldım ama o beni itip babasının kucağına koştu bir annenin başına bundan kötü başka ne gelebilirdiki beni daha kendi kızım bile istemiyor bunun için Dianayı suçlayamam potter ona büyü yapmış olmalı "babacım annen-"

  "Baba bana işi olduğunu söyledi o yüzden beni sana getiremiyecekmiş ama baksana kendisi gelmiş söylesene baba zaten çok az görüşürüyoruz bide annem böyle davranması doğrumu" ne şükürler olsun duymamış "annecim babanın yanında acil bir işim çıktı o yüzden gelmedim gel hadi barışalım" önce tereddüt eti ama sonra barıştık potter çok değişik görünüyordu tuhaf bir yüz ifadesi ile bana baktı

"hadi bakalım baba kız görüşmeniz bittiyse eve geçelim yemek yapmam gerek"  "görüşürüz baba akşam eve gelmeye çalış"   "Tamam kızım"  okuldan çıkmış eve varmıştık direkt yemek yapmaya odaklanmıştım tabi kafam çok dağınıktı yemek yapmak bahaneydi bakıcıları evlerine yollamıştım

Akşam olmuştu ve sofrayı hazırlıyordum Aaronda bana yardım ediyordu çocuklarımın arasında bana en çok bağlı olan Aaron "tatlım koşup kardeşlerini yemeğe çağır hadi koş"  elime bir toka alıp saçlarımı dağınık bir şekilde topladım yüzüm hiç değişmemiş hela bebek gibiyim çocuklar gelmişti "anne ne yaptın"   "ti söylemem süpriz"   "babam gelicekmi anne"   "bilmiyorum tatlım" 



yavaş yavaş yemekleri indirmeye başladım kapı çaldı "aaa babam geldi" Diana koşup kapıyı açtı ama gelen babası değil polislerdi içeri hızlıca bana taraf yürüdüler ve kelepçe çıkardılar "Draco Potter seni cinayet işlemekten şüpheli olarak tutukluyorum avukat tutma hakın var"  ne ne oluyor Diana gözleri dolmuştu "anneee neler oluyor bırakın annemiii lütfen" Douglas yanıma koşarak önüme geçti "annemi almanıza izin vermiyorum "  içeri potter girmişti


"baba annemi götürüyorlar durdur onları"  potter hiç birşey demiyor yapmıyordu sadece gözlerini yere eğmiş bakıyordu "durun bir dakika kim beni ihbar etmiş"   "Harry Potter yani eşiniz şimdi gidelim"  Douglas bırakmıyordu beni Dianayla ikisi salya sümük ağlıyorlardı potter Douglası tutup benden uzaklaştırdı "babağ ne yapıyorsun bırak beni a-annemi götürüyorlar babaaa bırakk"  Diana peşimden koşuyordu "annee gitmee lütfennn anneee"


gözlerim dolmuştu ne diyeceğimi bilmiyorum ihanete uğramıştım ama bu şu an umrumda değil çocuklarım ağlıyor "annecim gelicem korkma beni bekle sadece tamamı kardeşlerini sahip çık annem" gözüm yemek masasına kaymıştı Aaron ağlayarak yemek yiyordu ama çok sesiz ağlıyordu polis arabasına bindik ve şubeye gitik direk nezarete koydular yarım
saat sonra Karl geldi "kimleri görüyorum Draco Potter"    "ne istiyorsun" ayağa kalkıp ona yaklaştım

"seni kimin ihbar ettiğini biliyorsun dimi"   "evet biliyorum"   "kendi kocan ihbar eti seni aşkınızı çocuklarınızı hiçe saydı... yanlış bir adamla evlilik yaptın"   "ne istiyorsun"   "bir teklifte bulunucam burdan çıkman çok zor hata imkansız burdan çıkmanı sağlayacak tek kişi benim ama bir şartım var potterdan boşanıp benimle evleniceksin benimleyeni bir hayata başlayacaksın çocuklarıda yanımıza alıcaz korma onları babalarından daha çok sevicem kabul ediyormusum"     "..."   "şunu unutmaki aşk insanı sadece zayıf düşürür  intikam alan tarafta ol"

Yazarın ağzından devam edilecek

Evdeki durumlar karışıktı Douglas yere çökmüş ağlıyordu Diana kapın önü oturmuş ağlıyordu Aaron ise yemek yiyerek ağlıyordu Douglas ayağa kalkıp pottera doğru yürüdü "Senin senin suçunudu hepsi senin suçundan!" Diana ayağa kalkıp Douglasa doğru yürüdü "babamın bi suçu yok annemi polisler götürdü"  "cidden bu kadar saf olamazsın birisi bana evlatlık olduğumu söylesin ben bu adamın kanından olamam!"   "Kes şunu görmüyormusun babamda bizim kadar üzüldü onun bir suçu yok istediğin şekilde kendini kandır"

Aaron yemeğini bitirip peçeteyle ağzını sildikten ağlaması kesilmişti sonra Diananın arkasına geçti "kendini kandırıyorsun Diana annemi ihbar eden babamdı... babam yüzünden annem gitti anlıyormusun kardeşim"    "hayır..hayır! Hayır!! Bu imkansız babam böyle bir şey yapamaz konuşsana baba!! Konuş!"    "Sen aptalmısın ha! Babam ihbar etmiş" Aaron diğer kardeşlerine göre sakin duruyordu "Ama söylesene baba annemden neden şüpelendin polisler cinay dediler neden annemden şüpelendin ne biliyorsun" 

potter şaşkın bir şekilde Aarona bakıyordu büyük ihtimale soğukkanlılığından ve zekasından etkilenmişti "ayağa kalktı "yeter bu kadar sorgu herkes yatağına sabah konuşucaz"   "a-ama"    "aması yok herkes yatağa!!!" Çocuklar babalarının ilkkes bu kadar ciddi görüyorlardı çocuklar odalarına çıktılar potter hepsinin uyuduğundan emin olup şubeye gitti


Draconun ağzından devam

Karl gitmişti soğuk bir dört duvar arasında kalmıştım nerde yanlış yaptım ben benim hayalim neydi benim amacım neydi kendimi unutmuştum 10 yılın ardından ilk defa bu kendimi dinliyordum potter
Beni nasıl ihbar eder niye vicdan azabındanmı yok gerçekten beni hiç sevmedimi ahh be bu kadarmı sevilmeyecek insandım 

Adım sesleri geliyordu Karl gelmiş olmalıydı ne bu potterdı bunu burda ne işi vardı yüsüz polislerden birisi kapıyı açtı sonra potter işeret eti ve sonra polis giti "d-draco iyimisin"  gerçekten soruyomu bide "beni niye ihbar etin"   "..."  Neden susuyor "konuş neden"   "b-ben" nedenini söylese bu kadar sinirlenmezdim "sana konuş dedim! Neden neden beni ihbar etin! ne amaçla bir nedeni olmalı beni nasıl babamdan satın alırken bir sebebin varsa şimdide olmalı!... söylesene beni hiçmi sevmedin..." 

  yine susuyor neyse kavga edicek direnecek gücüm kalmadı "boş versene seninle olan işim burda bitti harry bu saten sonra beni sevmesende olur"  içimden ağlamak gelmiyordu sadece son bir kez harrye sarılmak istiyordum "bu ne demek oluyor" iki adım öne çıkarak daha çok yaklaştım "senden boşanıyorum demek"   "nediyorsun sen ya şu an mantıklı düşünemiyorsun bunu sonra konuşuruz" yüzümü ekşiterek baktım

"bunca zamana kadar seni hep afetim bu seferde afederdim niye peki aptal olduğum içinmi saf olduğumdanmı hayır hiçbiri sadece sana aşıktım senin aksine benimki gerçek bir sevgiydi çocuklarım kırmızı çizgim onlar üzülürse kim olursa olsun gözünün yaşına bakmam eski kocamda olsa dahil"

"sen kim olduğunu sanıyorsun benden boşanamasın üstelik ben seni herkesten daha çok sevdim gençken yaptığım ufak tefek şeyleri afetin diye şimdi beni daha çokmu seviyor oluyorsun aynı şekilde çocuklarda benim kırmızı çizgim amacım onları üzmek değildi... ben seni çok sevdim ama sevgimi çok aptalca gösterdim kabul ediyorum ama sen bana aitsin benim yanımdan ayrılırsan av olursun" 

"ahahaha çok inandırıcı bir konuşmaydı avın zincirlerinden  kurtuldu önce senden boşanıp sonra çocuklarını alıp özgürlüğüne koşucak tabi sende hızıma yetişe bilirsen beni avlarsın" birden kahkaha atmaya başladı "ahah söylesene nasıl yapıcan bunları arkanda kimsen yok eve seni doğuran annen hayata ama yok seni yapan baban hayata ama yok senin kimsen yok! Ben varım seni sevdim ama sen beni hiç sevmedin kendini kandırıyorsun"

sorununu anlamıştım eliyle sinirlenip duvara yumruk atmıştı haliyle irkilip korkmuştum korktuğumu anlayınca eliyle beni kendine çekip sarılmıştı ahh sıcak hissetiyor gerçekten ben seni hiç sevmemişmiydim sevmeyen birisi nasıl bukadar  sıcak huzurlu hisedebilir ahh potter beni deli ediyorsun "seni seviyorum.. seni seviyorum özür dilerim aşkım sana bağırdığım için korkma ben yanındayım"

ahh potter bana böyle davranma kanarım "harry beni anlayabilmen için benim yaşadıklarımı yaşaman lazım o yüzden sana acının en kötü halini göstericem belki o zaman anlaşabiliriz" ...







Düşünelim tartışalım harry neden bu kadar şerefsiz. Neyse Aşklarım sezon finali yaptım ama bu çok uzun sürmeyecek tatil haftası yeniden aranıza dönücem sizleri seviyorum birdahaki bölümde görüşmek üzere öptüm 💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hate?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin