14:Beklenmeyen Misafir(ler)

434 35 0
                                    

En son ne zaman bölüm attım unuttum yaşam belirtisi verip kaçıyoruumm

Vote ve yorum 💗

----

Üzerindeki bedeni hissederken gözlerini açtı Jeongguk. Göğsünde doğru çıkmış bir beden vardı üstünde.

Kafasını eğip baktığında yeşil, mavi karışımı olan saçı gördü, kıkırdadı.

Elini saça götürüp okşadı usulca. Üstündeki beden vücudundaki kollarını sıkılaştırıp daha da sıkı sarılınca kafasını geriye doğru bıraktı.

Komodinin üstündeki saate baktı, 05.55

Çok erkendi saat, hafta sonuydu zaten uyuyabildikleri kadar uyuyabilirlerdi.

Tek elini üzerindeki bedenin beline sararken o ise memnun olmuş gibi mırıldandı.

Gülümsedi Jeongguk.

|♧|

|Taehyung

Yanağımdaki yumuşak dokunuşlar yavaşça boynuma inerken gözlerim açılmıştı. Kafamı sola doğru çevirip kaldırınca sağ tarafına hızlıca bir kaç öpücük kondurulduğunu hissettim. Kim olduğunu tahmin etmek zor değildi.

Kollarımı kaldırıp esnerken o sevdiğim sesi duymuştum. "Uyanmış mı benim bebeğim?"

Kafamı salladım usulca, "Uyanmış." sabah sabah daha ayılamamışken sağa sola bakındım. "Geç kalmadık mı ya?" diye sordum kollarımı boynuna dolarken.

"Nereye geç kalacağız, hmm?" konuşurken dudakları boynuma değiyordu ve bu hissiyat güzeldi, tebessüm ettim. "Okula- ah bu gün cumartesi. Değil mi?"

"Aynen öyle yavrum." kıkırdadım. "Yavrun mu?"

"Hm hm, yavrum." uzunca bir öptü boynumu.

"Sabah sabah bu öpücüklerinizi neye borçluyum bayım?"

"Güzelliğine." dedi artık kafası kafamın üstündeydi.

Kaşlarımı çatıp olduğumuz pozisyona baktım. Bacakları arasında duruyordum.

"Sen ne zaman uyandın?" diye mırıldandım, "Bilmem, altıya geliyordu."

Saate bakıp şokla ona döndüm, "4 saat boyunca ne yaptın? Pardon 5 saat."

"Ne?" kafasını çevirip saate baktı. "10 olmuş.."

"Ne yaptım, ben uyandığımda üstümde bir bebek vardı. Bana sarılan bir bebek." diyerek sırıttı.

Kaşlarımı çattım, "Kimmiş o bebek?" dedim, kıkırdadı. "Kim'miş o bebek."

"Ne?"

"Üstümde yatmışsın. Saçını okşayınca daha sıkı sarıldın hatta. Yerin rahattı herhalde?" dedi pişkin pişkin sırıtıp.

Kollarımı çekip yüzümü kapattım. "Ya sus. Nasıl çıktım oraya bilmiyorum."

"Nasıl bilmiyorsun yahu? Ben saçını severken mayıştıp da kucağıma çıkmak isteyen sen değil miydin yani..?" dediğinde gözlerimi gösterecek şekilde indirdim ellerimi.

back to me | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin