23:Tek Başına, Harry Potter

207 18 0
                                    

Helüü
Natasha'nız geldiii 🤩

Önceki bölümü 60 kişi okumuş ancak yorum ve oydan görüyorum ki çoğu okuyucu hayalet olmuş.. :( üzdü.

Hastayım geberiyom ☠

Beni biraz mutlu eder misiniiz 🤏🏻 şu kadarcık.. (telefonda bu emoji yok gittim whatsapp'tan kopyaladım da geldim)

İyi okumalarr

/////

10 ay sonra

Bilgilendirme: Jeongguk üsteğmen olarak görev yapmaya başladı, Taehyung ise avukat.

||||

"Çok heyecanlandım!" diye evin içinde koşuşturdu Taehyung.

Harry Potter tekrardan vizyona girmişti ve Jeongguk ile beraber gidecekti.

"Oğlum bir dur yerinde.. sabahtan beridir bir oraya bir buraya, başımı döndürdün!" babası ise onun bu hâlinden şikayetçiydi.

Keyfi söz konusuydu çünkü.

"Duramam baba, duramam!" masadan kalkıp olduğu yerde dans etmeye başladı. Güldü sonra, "Ne zamandan beri baş başa kalamamıştık. Ve Harry Potter tekrardan vizyona girdi! Düşünsene babaaa!"

Babası kafasını salladı, "He he, aynen." bardaktaki kahveyi yudumladı, "Hadi git hazırlan o zaman. Geç kalma.."

Taehyung kafasını sallayıp zıplaya zıplaya odasına gitti. Özenli olmak istiyordu, yaklaşık bir haftadır sevgilisi ile yüz yüze konuşmamıştı. Telefondan görüntülü konuşsalar bile özlüyordu onu.

Gülümseyerek yapacakları şeyleri hayal etti. Aynanın karşısına geçtiğinde ellerini birbirine çarptı. "Of! Taehyung bana bak oğlum, sen afet olacaksın, afet! Gözlerini senden alamayacak.. O kadar güzel ve mükemmel olacaksın ki.. bakan bir daha bakaca- ay yok bakmasın bana kimse.."

Dolabından bu gün için aldığı beyaz boğazlı kazağı aldı, yine bu gün için aldığı gökyüzü mavisi bir gömleği vardı. Altına ise kot renginde bol bir pantolon giymişti. Saçını düzleştirmiş, kulağına küpe takmayı ihmal etmemişti. Ve en önemlisi ise, sevgilisinin ona aldığı ve kendisinde de aynısı olan kolyenin üstüne bir kaç kolye daha taktı.

Fakülteden mezun olduğunda Jeongguk ona süpriz yapmış ve eve geldiğinde odasından bir anda çıkmıştı, o gün Taehyung'a bir kolye takmıştı. Bu kolye altıgen şeklindeydi, ilk bakıldığında siyah gözüküyordu ancak ısı aldıkça ikisinin fotoğrafı ortaya çıkıyordu. Kolyenin arkasında ise tk harfleri kazılıyıydı..

Taehyung yanına çanta almak istemedi çünkü üstüne ceket alacaktı ve ceketinde yeterince cep vardı.

Telefonuna baktı, saat 18.00'ı gösteriyordu. Film ise 19.00'daydı.

Odasından çıkmadan aklına geldi, hemen masasının üstündeki parfümünü aldı ve boynuna iki fıs sıktı, artık hazırdı.

Kapıyı açıp salona doğru ilerlediğinde babasının koltukta oturan biriyle sohbet ettiğini anladı. Ancak ikisi de konuşmuyordu şu an.

Babası ile göz göze geldiler, "Heh, geldi seninki."

Sevgilisi, gelmişti. Aşkı gelmişti.

Koltukta oturan beden hızla ayağa kalktı, Taehyung ise arkasından sırtını izlerken bir iç çekti.

Arkasını döndü Jeongguk. Taehyung ile gözgöze geldiklerinde ikisi de bir şey demeden gözleriyle konuştular.

Seni özledim diyordu ikiside.

back to me | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin