28: Final

227 15 3
                                    

Notumu en son yazacağım..

///

2029, Temmuz|

"Bebeğim, dur. Dur bir tanem." Jeongguk önünde yatan daha 5 aylık olan kız bebeğin bezini değiştirmek ile meşguldü.

Bebek ise bunu oyun sanmış, gülerek ellerini ve ayaklarını havada sallıyor, ona engel oluyordu. "Sen ne kadar yaramaz bir kız oldun ya?" diyerek eğildi Jeongguk, bebeğin neredeyse bütün sol baldırını kaplayan yarasına, lekesine bastırdı. "Oh, yerim seni."

Küçük olan ise hâlâ oyun oynuyordu kendi kendine.

Jeongguk ciddileşti. "Bana bakın küçük hanım, bunu cidden halletmemiz lazım. Ateşkes?" diyerek serçe parmağını uzattı minik bebeğe.

Bebek ilk önce parmağına baktı, ardından tekrar Jeongguk'a baktı. Havada olan parmağa tekrar bakarak tuttu minik elleriyle.

"Hııh! Şöyle. Hadi değiştirelim."

Biraz zorlansa bile bezi çıkartmıştı Jeongguk, pişik olmaması için pudra ve krem de sürmüştü, ardından hassasiyetle yeni bezi alıp hızlıca takmıştı.

"Bittiii, bitti Mulyo Hanımcığım."

Mulyo isimli bebek ismini duyunca güldü. Jeongguk ise bebeğin gülüşüne karşılık güldüğünde Mulyo durdu. Jeongguk da durdu. Yavaşça bebeğin üstüne eğildi.

Mulyo ise elini kaldırıp kafasının üstündeki yüze dokunmak için ellerini kaldırdı havaya doğru. Jeongguk Mulyo'nun ellerini tutarak kendi yüzüne getirmeden önce öptü.

Daha da eğilerek bebeğin mis kokusunu içine çekti, minik boynuna art arda öpücükler kondurdu.

Mulyo daha çok gülmeye başladı.

"Da..." dedi minik bebek. Jeongguk duyduğu sesle yerinden kalktı, "Ne?"

"Da..." dedi tekrar Mulyo.

"Aferin sana!" Diyerek küçük kızı kucağına alıp ayaklandı Jeongguk. Etrafına yavaş yavaş dönerken Mulyo'yu öpmeyi es geçmiyordu.

"Taehyung, bak ne diyor bu!?" diyerek odadan çıktı ve eşini aradı evin içerisinde.

"Ne oldu!?" diyerek bir anda karşısına çıkan Taehyung ile yerinden irkildi Jeongguk. "Almışsın kızı at koşturuyorsunuz!?"

"Ama, bak, bak dinle." diyerek kucağında olan Mulyo'ya baktı.

Mulyo kollarını Taehyung'a uzattı, "Da..."

"Ne?"

"Da..."

"Mulyoo!" diyerek kendisine uzatılan kollarını tuttu Taehyung. Ardından kendi kucağına aldığında öptü uzunca.

"Bir daha söyle bakayım."

"D-Da."

Kafasını arkasında çevirdi Taehyung, "Ay ağlayacağım."

Jeongguk ikisine de gülümseyerek baktı. Bir tarafta Dünyalar güzeli sevgili eşi Jeon Taehyung, diğer tarafta Dünyalar tatlısı sevgili kızı Jeon Mulyo.

Evlendikten uzunca bir süre sonra, Taehyung'un eline bir dosya gelmişti. Bu dosyada bir kadın öldürülmüştü. Çok beklemeden olay yerine gittiğinde kadının ölüsünün yanında olan koltuğun üstünde en fazla 2 aylık olan bir bebek vardı, küçük bebeğin annesi olmalıydı ölen kadın.

O bebek Taehyung'u gördüğü anda kollarını havaya kaldırarak onu almasını istedi, Taehyung ise özenle kucağına aldığı bedeni göğüsüne yatırdı. Kadını görmemesi için zıt yöne döndürdü kafasını. Taehyung kokusunu çekmek için kafasını eğdi bebeğin kafasına doğru, kokusunu içine çekti. Tam o sırada eline ulaşan sıvı ile irkildi, bebeği havaya kaldırdığında sol baldırından kan aktığını gördü.

back to me | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin