~Yoongi
Yine alarm sesim ile kalmıştım. Bu gün Hoseok'un dogun günüydü ama akşam gidecektim şimdi ise tatlı eşyalar satan yere eşya almak için gidecektim. Evet o çocuğu görmek için değil eşya almak iç gidiyordum.
Hızlıca hazırlandım. Normalde köyü tonlarında giyinmeye rahmen açık renkte bir konbin yapmıştım. Hazırkandiğimdq kapiyıda kapatıp evden çıktım.
Bir süre sonra dükanın önüne gelmiştim. Derin bir nefes alıp içeriye girdim onu göre bileceğim bir yere geçtik ona bakarken yanında bir kız olduğunu gördüm konuşuyorlardı. Onları duyabileceği bir konuma geçtim.
"Hayır Rose o partiye gidemezsin."
"Ama neden? Tek ben gitmiyorum hadi lütfen."
"Parti yapam kişiyi gözüm tutmadı ve benim gelmemi istemiyorsun."
"Offff bi günde izin versen şaşarım zaten." Dedi ve kasanın ordan çıkmaya başladı.
"Offf taam gide bilirsin ama 1'den geç gelirsen o zaman bi daha gidemezsin. Unutmadan yarına beraber markete gidicez ve bundan kaytaramassın."
Oda sedece kafasını salladı ve çıktı ama ben aklımda tek bir soru vardı o kız kimdi ve neden bu konu hakında tartışıyorlardı?
Bu konudan sıyrılıp onu bu günkü Hoseok'un dogun gününü çağırmak geldi ama gelir miydi bilmem.
Hızlıca bulunduğum yerden çıktım ve yanına gittim. "Merhaba." Çok içten bir gülümseme ile oda bana "Merhaba." Dedi ve gülüşü çok güzeldi.
"Adın neydi acaba?"
"Jimin ama neden sordunuz?" İsminde aynı kendin gibi güzelmiş ama ben sana isminle degilde güzelim diye seslenmek istiyorum.
"Hiç sadece merak ettim. Birde sana bir şey sorsam?"
"Tabi sorun."
"Benim bu gün Hoseok adlı arkadaşımın doğun günü var ve benimle gelmek ister misin?"
"Fotorafını gösterir misiniz bi? İsmi tanıdık geldi."
"Tabi." Dedim ve bir fotorafını gösterdim. Gösterdiğinde gülümsemişti. "Tabi gelirim ama adınız neydi acaba?"
"Yoongi. Partiye isterseniz ben götürürüm saat 7'de burda olsanız yeter." Dedim oda kafasını salladı.
Bende görüşürüz diyip evime gittim şimdi ise yatakta mutluluktan çığlık atıyordum. Her yuzü gözümün önüne gelince kalbim hızlanıyordu. O güzel dudakları, inci gibi parlayan gözleri, buğday tarlasını andıran saçları, miniminacik elleri kalbimi hizlandırıyordu ve ben sanırım ona aşık olmuştum. Onu görünce kalbimin hızlanması, heyecanlanmam, onu sürekli gornek istemem, on düşünmem ve başka şeyler ona aşık olduğumun göstergesiydi.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Şu şekilde Yoongi Rose'yi Jimin ile sevgili sanıyor ama sevgilisi değil neyse bunu biraz gec öğrenicek o zamana kadar ne düşündüğünü bilmiyorum ama şuan birazda olay çıkarmaya çalışıcam.
yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet/Yoonmin
FanfictionJimin tatlı eşyalar satan dükkanın calışaniydı. Yoongi ise arkadaşına hediye almak için gelen bir müşteri ama kim bilebilirdik bu iki kişinin birbirine aşık olacağını.