4

100 18 21
                                    

~Jimin

Normalde tanımadığım insanların partisine gitmezdim ama Rose'da o partide oluçağı için gitmeyi kabul etmiştim birazda çok az adının Yoongi olduğunu öğrendiğim kişiyi tanımak için. Yanlış anlamayın sadece arkadaş olmak istiyordum çünkü benim hayırsız arkadaşım Jungkook günlerdir telefonumu açmıyordu kesin olarak bi bok yediği kesindi ama olayı kurcalamıyacaktım.

Saat 06.30 olduğunda hızlıca dükanı kapattım ve hemen karşıda olan evime gittim. Aklımda simsiyah bir konbin vardı ve yaptım. Normalde koyu giyinmeyi sevmezdim ama bu partiye bir ajan gibi gidecektim çünkü kardeşim Rose'u dikizliyecektim.

Onun 18 yaşında olduğunu biliyordum ama yinede tek ailemden kalan kişiyide kaybetmek istemiyordum.

Hazırlandıktan sonra hemen dükanın önüne gittim. Saate baktığımda saatin 7'ye yakın olduğunu gördüm.

~Yoongi

Dukanının önüne arabama ile gitmeye başladım. Normalde yurüyerekte gidebilirsin ama canim arkadaşımın evi baya uzaktaydı.

Dulanın yakınına gelince karşıdaki evden çıktığını gördüm. Yani karşıtı binada yaşıyordu. Bu bilginin neye yarayacağını bilmiyordum ama yinede öğrenmek beni mutlu etmişti sebepsiz yere.

Onu aldım ve arkadaşımın partisine gittik. Dışarıya masaya geçtiğimizde o sadece bir yere bakıyordu. O tarafa baktığımda bu gün konuştuğu ladin olduğunu gördüm.

İçimden bir ses onun kim olduğunu sormamı söylüyordu. Aslında sormakta istiyordum ama cevabından çok korkuyordum.

"Şey o tarafa çok dikkatli bakıyorsunuz o baktığınız kişi kim?" Dedim. O bana dönüp "Efendim?" Dedi. "O baktığınız kişi kim? Yanlış anlamayın sadece çok dikkatli bir şekilde baktığınız için merak ettim." Dediğimde gülümsedi. "Yanlış anlamam merak etmeyin. O benim kardeşim." Dediğinde içimden sevinç çığlıkları atıyordum ki aklıma bir şey gelene kadar. Yaa sevgilisi varsa? Onu geçtim ya erkeklerden hoşlanmıyorsa işte en kötüsüne benim için kötü olurdu.

Ondan bakışlarımı çektim be etraftaki kişilere baktım. Tek siyah giyinen bizdik. Aslında acik renklerde bir şey giyicektim ama partiye uygun bir açık renkli kıyafetim yoktu. Onun ise neden siyah giydiği hakında hiçbir fikrim yoktu.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Kitaba nasıl devam edeceğim hakında hiç bir fikrim yok ama 10 bölüm olmaz bölüm sayısı

yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Sweet/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin