,,Eunji, víš co je dneska za den?" ptala se mě Soojin s úsměvem na tváři.
,,Ehhh, pátek?" řekla jsem zoufale, hledící do učebnice matematiky.
Uplynulo už přesně čtrnáct dní ode dne kdy jsem začala chodit s Yoongim a kdy se ke mně nastěhoval. Zatím nám to šlo ve vztahu dobře, i když mě často provokoval s tím, že mě dostal do nálady, ale pak mě nechtěl pustit ani na záchod v domnění že bych se tam šla udělat. Prý to bere jako budování si sebekontroly.
Z Namjoona s Ji-Won se stali kamarádi, a půjdou spolu i na ples. Dokonce se začala bavit i se mnou, a přesvědčuje k tomu i její ostatní kámošky. Prý jí Namjoon řekl, jak to mám, proto mě pochopila a jsme kamarádky.
Podle toho co říkala, Namjoon ten jejich zatím kamarádský vztah chce rozvíjet pomale, ale neřekl, že by ji nechtěl. Takže se je všichni snažíme dát dohromady.
To co však řekla Soojin jsem nepochopila. Co by mělo být dnes za den? Je 14. listopadu, v tento den nic není.. Máme nějakou zkoušku? nějakou prezentaci? Nevím, poslední dobou mám hrozně moc práce a na nic ostatního nemám moc času.
Moc jsem nad tím nepřemýšlela a pracovala dál.,,Eunji, mohla bys na nás všechny prosím za chvíli počkat venku?" zeptal se mě Hobi s úsměvem. ,,Eh, jasně, počkám tam." Zajímalo mě co přede mnou tají. Když jsem venku zamotaná v kabátě přemýšlela, došlo mi co je dnes za den. Já mám narozeniny.
Pro mě narozeniny nikdy nebyly nějakým speciálním dnem, vždy to byl jen den kdy jsem byla o rok starší, a k tomu stárnutí jsem dostala pár dárků a dort, od doby co rodiče zemřeli to byly jenom ty dárky.
Čekala jsem že pro mě mají asi nějaký překvapení, proto jsem dělala že o ničem nevím, abych jim tu iluzi o mojí nevědomosti nezkazila.
Trvalo jim to asi celou věčnost než přišli. ,,Tak už jsme tady, promiň za zdržení, ono to jen Hobimu moc dlouho trvalo."řekl Jin a zasmál se tím svým ikonickým smíchem. Hobi se ublíženě podíval na Jina a dělal uraženého.
,,Eunji, dej si to na oči, uděláme test důvěry." řekl Tae a hodil mi takovou tu masku na oči na spaní přes kterou není vidět. Nasadila jsem si ji a čekala co se bude dít dál. Vedli mě někam nevím kam.
Šli jsme asi 10 minut, když v tom jsme se někde zastavili. Někdo odemkl dveře a odvedli mě dovnitř. Sundali ze mě kabát a vedli mě dál. Kookie pak řekl, abych po jejich odpočítání sundala svoji masku
,,PĚT, ČTYŘI, TŘI, DVA, JEDNA, TEĎ!" sundala jsem si masku a umřela oslněním světlem. Až jsem se rozkoukala, poznala jsem že jsme ve studiu. Byly tu všude černé, bílé a šedé balónky a nápis všechno nejlepší. Začali zpívat narozeninovou písničku. Všimla jsem si že tu přišla i Ji-Won a její kamarádky.
Když dozpívali, předali mi dárky. Bylo to od nich vážně hezké,já jsem zatím ani jednomu nedala něco tak hezkého.
Začali jsme se bavit a po chvili, když jsem seděla na pohovce a jedla dort, někdo mi sáhl na ramena.
,,Jiwoo?! Ty jsi přijela?" vyskočila jsem a šla ji obejmout.,, Ano, přijela, chtěla jsem tě po roce zase vidět." řekla a pohladila mě po vlasech. ,,Tady máš dárek, snad se ti bude líbit." Dala mi menší krabičku zabalenou v bílém balicím papíru. Rozbalila jsem ji a našla v ní stříbrný náhrdelník s malým srdíčkem, ve kterém byly vyryty iniciály mě a Jiwoo. Poděkovala jsem jí a začala rozbalovat ostatní dárky. Dostala jsem spoustu mikin, nechápu jak se všichni dozvěděli že miluju oversize mikiny, spoutu květin a dva poukazy do vířivky.
Už se schylovalo k večeru. Po úklidu jsme opustili studio a šli jsme domů. ,,Doma na tebe čekají ještě dvě překvapení." řekl mi Yoongi když otevíral dveře do našeho bytu.
Odložili jsme moje dárky a Yoongi mi řekl ať zůstanu stát. Zůstala jsem stát a čekala. Zatím šel do ložnice a po chvilce něco přinesl. Něco malého, šedého a chlupatého.
,,Ty jsi nám koupil kotě?" zeptala jsem se ho s úsměvem a vzala si koťátko do rukou. ,,Pojmenujeme ho po tobě, protoze mi připomínáš kočku."zasmála sem se.
,,Je to kluk že?"
,,Jo."
,,Tak to bude velevážený lord Chingu, nevím proč, ale líbí se mi to tak proč ne.
,,Tak jo.. Odlož Chinga, protože teď je tu další překvapení." Yoongi mi dal pusu. Okamžitě se ve mě začali probouzet moje touhy po něm. Začali jsme se líbat. Jeho rty byly tak nádherně měkké, jako ten nejpohodlnější polštář ve vesmíru. Hladila jsem ho jednou rukou po zadech a druhou jsem mu projížděla vlasy. On mě hladil po zádech a pomalu mě vedl ke dveřím ložnice. Sundal mi košili od uniformy a já jemu také. Jak už jsem řekla, má nádherný tělo. Položil mě na postel a začal mě líbat na krku. Z úst mi vyšel lehký stén a zaklonila hlavu dozadu. Převalila jsem Yoongiho na záda a sundala mu kalhoty. Viděla jsem, že mu stojí. Začala jsem být trochu nervózní, ale hrozně jsem to chtěla. Sundala jsem mu i jeho boxerky a chytla ho do ruky. Musela jsem uznat že byl vážně velký. Přejíždela jsem rukou nahoru a dolů. Po chvíli jsem zapojila i svoji pusu a měnila tempo. Yoongi vzychl a zaklonil hlavu dozadu. Začal mě hladit po vlasech a druhou se pevně držel peřiny pod ním. Začala jsem udržovat tempo a Yoongi začal vdychat ještě více a hlasitěji. Uznala jsem že tohle je správné tempo a pokračovala v něm. Za chvíli jsem uslyšela hlasitý vzdech. Yoongi se mi udělal do pusy a já měla co dělat abych se neudusila. Všechno jsem spolkla. Najednou mě Yoongi chytl za pas a znovu mě položil. ,,Byla jsi vážně skvělá Eunji, za to se ti musím odvděčit."řekl mi a roztáhl mi nohy. Sundal mi kalhotky a začal mi prsty dráždit klitoris a k tomu začal používat jazyk. Po chvíli jsem dostala orgasmus, při kterém jsem musela vzbudit polovinu sousedů. Velmi hlasitě jsem vzychla a dostávala se z této vlny nádhernýho orgasmu.
,,Miluju tě Yoongi, a tvůj jazyk taky." zasmála jsem se když jsme leželi už oba převlečení v posteli s naším novým kotětem.
ČTEŠ
No controls | BTS ff
FanfictionEunji je mladá dívka, která na první pohled vypadá naprosto normálně, jenže to tak úplně není. Občas mívá nekotrolovatelou touhu po sexu. Někdo jí ale pomůže.. možná.. kdrama vibes.. občasné chyby a vynecháná diakritika, vstup na vlastní nebezpečí...