poslední tanec

35 4 1
                                    

Zase uplynul nějaký ten čas. Škola teď trochu polevila, jelikož je pár dnů před Vánoci a všichni chtějí nakoupit nějaké dárky. A taky proto že zítra je školní ples.
Soojin mě znovu vytáhla na nákupy, údajně aby jsem se doma nenudila když šel Yoongi do studia nahrávat s ostatními.
,,Musím vybrat nějaký dárek pro Jimina, ale vůbec nevím co bych mu měla koupit. Vím že má rád modrou a černou,"mumlala si Soojin v obchodě s oblečením, probírající mikiny pověšené na držáku.
,,Tak mu můžeš koupit třeba nějaký přívěšek na krk," řekla jsem první věc co mě napadla.
,,Ale to není vůbec špatný nápad, chceš tady něco nebo půjdeme do zlatnictví?"
,,Půjdeme do zlatnictví, když tak se vrátíme,"
Šli jsme do nejbližšího zlatnictví a Soojin hned vybírala nějaky přívěšek. Bylo jich tam spoustu, a Soojin vše vždy vybírá pečlivě, proto jsme tam byly hodně dlouho.
Asi po hodině a půl Soojin najednou vykřikla:,, Mám to!"
Nelekla jsem se jen já ale i drobný prodavač sedící u pultu, který si četl nějakou knihu.
Soojin vybrala přívěšek ve tvaru písmene J, na stříbrném řetízku.
,,Je to hezké, ale co ti trvalo na tom tak dlouho?!" zeptala jsem se unaveně.
,,VŽDYŤ JE TOHO TADY HODNĚ, je jasné že to bude trvat dlouho,"
,,Mohla jsi si nechat poradit od toho prodavače, "
,,To teda, já to chtěla vybrat sama, já mu mám dát dárek, ne prodavač, "
Řekla Soojin tvrdohlavě. Nechtěla jsem se hádat, proto jsem radši už byla potichu.

,,Tak a teď musíme vybrat něco i ostatnim klukům, a ty Yoongimu,"
rozkázala Soojin a začala se vyptávat na to co bych mu koupila.
,,Vůbec netuším, co bych mu měla koupit. Ale něco mě teď napadlo,"
Vzala jasem do ruky mobil a podívala se na polohu obchodu,do kterého jsem se chtěla podívat. Po zjištění že je kousek od tud, jsem vzala Soojin za ruku a táhla ji směrem k cíli.
,,Jsme tady,'' řekla jsem hrdě a vešla dovnitř. V tomto obchodě bylo všechno, co bylo roztomilé. A já měla jen jednu věc namysli:

Tohle byla jediná věc která mě napadla, a přišla mi naprosto skvělá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle byla jediná věc která mě napadla, a přišla mi naprosto skvělá. Sice jsem nevěděla jestli se mu to bude líbit, ale podle toho že se vždy zamotává do peřiny až po hlavu, usoudila jsem že by to nemusel být špatný dárek.
Když jsem konečně našla to co jsem hledala, rychle jsem chytla podle mě nejvhodnější velikost a a šla ji zaplatit.
Poté co to uviděla Soojin, začala se smát, až jsem měla pocit že se z toho smíchu zachvilku zhroutí na zem.

Nakupování pokračovalo až do večera.
Každá z nás nakoupila dárky také pro ostatní. Já jsem se rozhodla pořídit poukazy do welness pro všechny na celý víkend.
Co nakoupila Soojin jsem nevěděla, protože mi to nechtěla říct.

Když jsem přišla domů, ucítila jsem příjemnou vůní ramenu. Sundala jsem si kabát, boty a tašku s dárky schovala do skříně v pokoji. Přišla jsem za Yoongim a ze zadu jsem ho objala.
Poté jsem mu pomohla s přípravou jídla a odnesla ho ke stolku.
,,Jak ses měl?"zeptala jsem se ho když jsme si oba sedli ke stolu.
,,Dneska to šlo dobře, kluci nazpívali novou písničku, kterou jsem celkem dlouho skládal,"
,,Proč jsi vlastně nešel na nejakou uměleckou školu? Pokud umíte tak krásně zpívat, v tvém případě rappovat, rozhodně bych to šla studovat,"
,,Kdybych mohl, tak to udělám, jenže rodiče, a teď už to měnit nechci," odpověděl mi. Vypadal celkem zklesle.
,,Nestalo se nic? Příjdeš mi takový smutný nebo naštvaný zároveň."
,,Ne, nestalo, jen se mi chce hrozně moc spát,"usmál se jedl dál.
,,Vydáte někdy nějaké své písničky?"
,,Chtěli by jsme, ale zatím jich máme poměrně málo, a a chceme je ještě doladit,"
,,Tak jo," řekla jsem a odnesla misky.
Vzala jsem si Chingua do náruče a posadila se na pohovku. Chingu si lehl na mé břicho a začal spokojeně vrnět. Yoongi se posadil vedle mě a obejmul mě jednou rukou. Vzal si do ruky ovladač od televize a chystal se na ní pustit nějaký film.
,,Chceš se na něco dívat?"
,,Jak chceš, ale nejradši bych šla spát."
,,Souhlasím, takže já jdu do pokoje spát, hádám že ty taky."
,,Kývla jsem a i s Chinguem jsem odešla do svého pokoje.
Po převléknutí jsem skočila na postel a chystala se spát. Yoongi si lehl vedle mě a objal mě. Dala jsem mu pusu a na to jsem hned usnula..

No controls        | BTS ffKde žijí příběhy. Začni objevovat