TAEHYUNG'UN ANLATIMI
Jungkook'un dudaklarına iyice yaklaştım ve gözlerinin içine baktım. Bunu ister gibi bakıyordu, daha fazla kendimi tutmayıp dudaklarını öpmeye başladım. Jungkook yavaşça karşılık veriyordu.
Dudaklarımızı ayırıp tişörtümü çıkardım, dudaklarımızı tutkuyla birleştirdim ve alt dudağını dişlerim arasına alıp ısırdım.
Jungkook
IhhDudaklarımızı ayırdım ve Jungkook'a bakıp tişörtünü çıkardım.
Jungkook
Taehyung napıyorsunTaehyung
Hiç birşey minik bebeğimBoynuna gömüldüm ve şehvetle emmeye başladım, bir elimi Jungkook'un göğüs ucuna götürdüm ve sıktım.
Jungkook
Imm TaehyungBiraz daha aşağı inip Jungkook'un göğüs ucunu ağzıma alıp emmeye başladım bir yandan da diğer göğüs ucunu sıkıyordum. Jungkook inlemeye devam ederken bir elimi karın kaslarına götürdüm ve okşamaya başladım.
Jungkook
Imm daha aşağı TaehyungKarın kaslarını okşayan elimi biraz daha aşağı indirip orta parmağımı şortunun üstünden penisine değdirdim ve avuçlayıp sıktım.
Jungkook
AhhTaehyung
Buraya mı hm?Jungkook
EvetJungkook'un şortunu ve boxerını aynı anda çıkardım, işaret parmağımı penisinin ucunda gezdirdim.
Jungkook
ImmPenisinin ucunu ağzıma aldım ve emmeye başladım. Jungkook çok sert olmayacak şekilde saçlarımı tuttu. Ucunu emmeye bırakıp tamamen ağzıma aldım ve sakso çekmeye başladım, daha çok zevk alsın diye arada yanaklarımı içe çekip alanını daraltıyordum.
Jungkook
Ahh taehyung çok iyisin siktir devam etBiraz daha devam ettim ve boşalacağını titreyen bacaklarından anladım.
Jungkook
Taehyung-ahh geliyorum ahmmAğzımı hızlandırdım ve çok zaman geçmeden jungkook ağzıma boşaldı. Bütün menilerini yutup penisini ağzımdan çıkardım ve Jungkook'a yaklaşıp dudağından öpmeye başladım.
Jungkook beni altına aldı ve eşofmanımı çıkartıp kucağıma oturdu, boxerı çıkarmadan sürtünmeye başladı.
Taehyung
Immm devam et bebeğimJungkook
Ihhm çok güzelKısa süre de kucağımdan kalktı ve boxerımı çıkardı.
Jungkook
Büyük görünüyor babacığımGülümsedim ve Jungkook'u altıma aldım, penisimi tutup Jungkook'un deliğine sürttüm.